Ow je hebt een oplossing gevonden, fijn dat het op deze manier goed gaat!Fenixjuh schreef: Een hele waardevolle foto, mijn vogeltje die volgende week alweer 9 wordt, met Jacy.. Aan het einde van de kennismaking vandaag, Piwi heeft een paar rondjes gevlogen en beetje rondgescharreld rond zijn kooi. Voor vogeltje zit het erop, zit alweer bijna te slapen met zijn veertjes opgezet
![]()
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
BlissSpirit
- 5-sterren

We hebben een loopplank gekocht.... We tillen Tous tegenwoordig in en uit de auto maar hij vind dat eng. Met de loopplank hopen we dat hij beter zelf in en uit de auto kan komen.
Afijn oefenen dus... Plank heeft eerst tegen/op hun mand gelegen, bijna plat dus. Dat ging best oke.
Vandaag leverworst gekocht, plank buiten tegen ons tuintrapje opgelegt en oefenen...
Nou "over de plank" in combi met leverworst leverde erg grappig taferelen op. Ze stonden achter elkaar te dringen om over de plank te mogen lopen en om extra worst te bemachtigen trokken ze beide de truckendoos open. Ze gingen beide op de plank zitten. Heb zo moeten lachen om ze

Afijn oefenen dus... Plank heeft eerst tegen/op hun mand gelegen, bijna plat dus. Dat ging best oke.
Vandaag leverworst gekocht, plank buiten tegen ons tuintrapje opgelegt en oefenen...
Nou "over de plank" in combi met leverworst leverde erg grappig taferelen op. Ze stonden achter elkaar te dringen om over de plank te mogen lopen en om extra worst te bemachtigen trokken ze beide de truckendoos open. Ze gingen beide op de plank zitten. Heb zo moeten lachen om ze

Hoop dat het gaat lukken met de loopplank !
Wij hebben er ook een gekocht toen Kay een spierblessure in zijn schouder had, maar die doet 1 stap op de plank en springt dan alsnog in de auto
Als we hem via een tuig willen begeleiden dan vind die het ineens eng, dus de loopplank staat hier maar even opgeslagen in de berging en tillen we meneer er in en uit als er ooit weer een blessure opspeelt
Wij hebben er ook een gekocht toen Kay een spierblessure in zijn schouder had, maar die doet 1 stap op de plank en springt dan alsnog in de auto
Als we hem via een tuig willen begeleiden dan vind die het ineens eng, dus de loopplank staat hier maar even opgeslagen in de berging en tillen we meneer er in en uit als er ooit weer een blessure opspeelt
- Pauline
- 5-sterren

Wat is het toch een heerlijk stel Liesbeth! En het verschil in oren, geweldig! 
Ben ook heel benieuwd hoe Tous het gaat vinden als we de plank tegen de auto aan gaan leggen....denk dat tie dan minder trucjes uit de kast gaat halen
Verwacht dat tie het dan ineens een stuk minder grappig gaat vinden maargoed...het in en uit de auto tillen vind tie erg eng. Ik hoop dus dat de leverworst lekker genoeg is zodat tie de plank ook wil gebruiken bij de auto. Nog een paar dagen zo oefenen en dan eens tegen de auto, die gelukkig vrij laag is. Zoals het vandaag ging geeft goede hoop 
Enja Pauline, lekker stelletje zo samen he?!
En die oren ja haha...Ziggy kan ze ook overeind zetten "Standje feestmuts" noemen we dat hier. Dat ziet er erg grappig uit omdat haar oren helemaal niet horen te staan. En als ze dan loopt dan tippen de puntjes om en "dansen" dan in het ritme van het lopen 
Enja Pauline, lekker stelletje zo samen he?!
- Inge en Bono
- 5-sterren

[quote="-Saskia-"]
Vermoeide zandsnoetjes zijn de baas! 8)

[/quote]

Vermoeide zandsnoetjes zijn de baas! 8)

[/quote]
-
Lil
Tot nu toe drie honden die zonder problemen over een stijle loopplank lopen (ik heb een hoge auto).
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Lieve mooie Wodje-Saskia- schreef: Vermoeide zandsnoetjes zijn de baas! 8)
Kim_S schreef: Lieve mooie Wodje![]()
![]()
![]()
Hoort eigenlijk in het throwback thursday topic, maar de lieve, mooie Wodje had vroeger toch best een lief, mooi en pittig karaktertje.

Ach ja, wijsheid komt met de jaren, nietwaar?
-
Lil
-Saskia- schreef:Kwam van de week nog een fotootje tegen van een iets jonger Wodkaatje.
Hoort eigenlijk in het throwback thursday topic, maar de lieve, mooie Wodje had vroeger toch best een lief, mooi en pittig karaktertje.
Ach ja, wijsheid komt met de jaren, nietwaar?![]()
Hier toch ook een hond die behoorlijk pittig is geweest. Iedereen keek mij altijd raar aan als ik dat vertelde (kende de hond pas vanaf dat hij 9 jaar of ouder was). Stond ik vorig jaar op een workshop met iemand die met mij de eerste anderhalf jaar getraind heeft. Boh zegt ze jullie zijn wel allemaal zo verbaasd over Boris, maar weet je hoe gefrustreerd vrouwtje vroeger was omdat die eikel gewoon deed waar hij zin in had? Ik was zo blij dat ze bevestigde dat ik een pittig herder had en geen watje dat altijd doet wat je vraagt.