Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Het is echt de omgekeerde wereld. Hier in noordelijk Zweden is nauwelijks een mug te bekennen, de hele zomer al niet. :confused1:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Anne in Zweden schreef: do 05 aug 2021, 23:28 Het is echt de omgekeerde wereld. Hier in noordelijk Zweden is nauwelijks een mug te bekennen, de hele zomer al niet. :confused1:
Ik kom er aan!! :drive1: :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik zit nog onder de bulten van de vorige logeerpartij bij de paarden. Ik snap er niets van, 3 weken verder en ze jeuken nog.
Ik vertrek zo weer naar de paarden voor een paar dagen, dus ik ben een beetje bang dat ik als een grote muggenbult thuis kom zondag.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Kaela schreef: vr 06 aug 2021, 07:23 Ik zit nog onder de bulten van de vorige logeerpartij bij de paarden. Ik snap er niets van, 3 weken verder en ze jeuken nog.
Ik vertrek zo weer naar de paarden voor een paar dagen, dus ik ben een beetje bang dat ik als een grote muggenbult thuis kom zondag.
Zijn dat geen dazenbulten dan? Daar heb ik ook zeker 2-3 weken last van...

Veel plezier bij de paarden!!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Anne in Zweden schreef: do 05 aug 2021, 23:28 Het is echt de omgekeerde wereld. Hier in noordelijk Zweden is nauwelijks een mug te bekennen, de hele zomer al niet. :confused1:
Vi kommer väldigt snart :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Kim_S schreef: vr 06 aug 2021, 08:05 Zijn dat geen dazenbulten dan? Daar heb ik ook zeker 2-3 weken last van...

Veel plezier bij de paarden!!
Die heb ik ook, maar die zijn anders. Groot, heet en pijnlijk en daarna jeuk. Dit zijn hele kleine bultjes die alleen maar heel erg jeuken. Oh wel. Het leed dat paardenhobby heet :biggrin2: , dank je wel!!!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Nou ben ik absoluut geen ervaringsdeskundige maar zouden die kleine jeukende bultjes mogelijk ook kunnen komen van iets als de eikenprocessierups?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

dinky89 schreef:Nou ben ik absoluut geen ervaringsdeskundige maar zouden die kleine jeukende bultjes mogelijk ook kunnen komen van iets als de eikenprocessierups?
Die jeuken gelukkig geen weken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Nou lijken me heel veel kleine jeukbultjes eerder op uitslag . Heb ik ooit gehad, jaren geleden, werd wakker onder de kleine bultjes die enorm jeukten . Uiteraard bed goed nageplozen op bedwants....
Maar wrslijk een of andere allergische reactie geweest.
Maar bij paarden slapen, kunnen dat nog vlooien zijn of mieren? Geen idee hoe lang dat kan blijven jeuken .
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Niet gek he, met die droogte bij jullie.
Het wordt echt een wereld van uitersten. En het zal ergens de volgebde jaren wel weer andersom zijn.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

pearlsofpassion schreef: vr 06 aug 2021, 12:41 Niet gek he, met die droogte bij jullie.
Het wordt echt een wereld van uitersten. En het zal ergens de volgebde jaren wel weer andersom zijn.
Wij hebben ook mazzel; eerst warm en droog, nu natter maar ook frisser. Voelt meer als herfst dan als augustus. Maar dus weinig muggen.

Maar in sommige plekken in Noorwegen juist extreem veel vliegen en muggen omdat het daar ongewoon warm was. Wij hadden dat op 1 plek op vakantie ook. Met name op de fjells, hoger in de bergen.

Wat we hier dan wel weer vroeger en meer dan gewoonlijk hebben zijn hjørtelus en klegg; hertendazen en nog een soort steekvliegen die niet steken maar bijten. Gelukkig steken die hertendazen gewoonlijk geen mensen.

En de stroomprijzen gaan omhoog vanwege watergebrek op de fjell. Ook wel weer apart de variatie daarin door watergebrek
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

hannabelgje schreef: vr 06 aug 2021, 10:15 Die jeuken gelukkig geen weken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nou, als je extreem allergisch bent wel hoor :( :( .
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Kim_S schreef: vr 06 aug 2021, 08:07 Vi kommer väldigt snart :biggrin2:
Gesälligt! :biggrin2:
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Kleine klaag, ik zit in de wachtkamer bij de fysio en erger me rot aan de muziek op 10. Mijn hemel zeg. Tergend. En dan ook nog gaapradio (skyradio) >:(
Nog 7 min wachten
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Omdat klagen helpt; ik ben mijn sleutels kwijt. Ik had ze donderdag nog en toen legde ik ze bijna met de boodschappen in de vriezer en dacht ‘dat moet ik niet doen’. Vervolgens heb ik ze ‘ergens anders’ neergelegd maar waar?!?? ::) ::)

Plaats reactie