Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Ik stond bij het kopen in de rij van de kassa van de Aldi in het Brabantse Son
. Zal ik ook nooit vergeten! Leuk al die vorderingen, gefeliciteerd Angelique!!!! En duimen voor Koek!
- Angelique
- 5-sterren

Hier duurde het alles bij elkaar zo'n 2,5 week voordat alles uitgeboden was 
Maar bij het voirge huis was het ook met 2 biedingen gedaan.
Het ligt er maar net aan hoe dicht jouw bod ligt bij het bedrag waar men op uit had willen komen.
Maar bij het voirge huis was het ook met 2 biedingen gedaan.
Het ligt er maar net aan hoe dicht jouw bod ligt bij het bedrag waar men op uit had willen komen.
Toen mijn huis verkocht werd heeft de koper een belachelijk laag startbod gedaan. Als tegenbod kwam een "take it or leave it" prijs, dit was mijn laagste prijs om er zonder schulden uit te komen (was in 2005 gelukkig nog mogelijk en aangezien het huis zo snel mogelijk weg moest, hoefde ik geen winst) en de opmerking van de makelaar dat er nog meer geïnteresseerden waren (was ook zo, maar die moesten nog bij de bank voorbij). Toen was het binnen een halve dag geregeld.
Het lijkt erop dat het eindbedrag iets minder dan 10k onder de vraagprijs gaat worden. De verkopende makelaar heeft een eindbod doorgegeven.
- Pauline
- 5-sterren

Spannend Koekje!!! Kan je straks op stand winkelen en Veraatje lekker scharrelen door het huis. 
- Angelique
- 5-sterren

Klinkt niet onredelijk, hij was immers al net een paar tientjes gezakt. Dan voor jullie wel te hopen natuurlijk dat dit op te hoesten is.koekje schreef: Het lijkt erop dat het eindbedrag iets minder dan 10k onder de vraagprijs gaat worden. De verkopende makelaar heeft een eindbod doorgegeven.
Spannend koek, ik duim voor je!
Spannend!! 
Ik heb besloten voorlopig gewoon lekker niet te kopen. Ik negeer alle "ultiem lage hypotheekrente-verhalen" en blijf voorlopig as free as a bird. Wie weet waar ik heen vlieg. 8)
Ik heb besloten voorlopig gewoon lekker niet te kopen. Ik negeer alle "ultiem lage hypotheekrente-verhalen" en blijf voorlopig as free as a bird. Wie weet waar ik heen vlieg. 8)
Volgens mij hebben we huisje zo goed als gekocht. Volgende week tekenen, dan overdracht en notaris binnen 2 maanden. Dat is opschieten met de hypotheek regelen, maar moet wel te doen zijn.
Dit proberen we te verkopen via opkoopmakelaar. Lukt dat niet binnen een week, gaat het gewoon op de markt, scherp geprijsd.
Uiteindelijk zijn we 5k onder de 'bodemprijs' uitgekomen, dus bijna 15k minder dan de vraagprijs. In totaal is er bijna 1,5 ton van de originele vraagprijs afgegaan.
Dit proberen we te verkopen via opkoopmakelaar. Lukt dat niet binnen een week, gaat het gewoon op de markt, scherp geprijsd.
Uiteindelijk zijn we 5k onder de 'bodemprijs' uitgekomen, dus bijna 15k minder dan de vraagprijs. In totaal is er bijna 1,5 ton van de originele vraagprijs afgegaan.
Dat klinkt goed!! Krijgen we ook foto's te zien?

Hier zie je een stuk tuin/binnenplaats, gedeelte achtergevel (keuken en stuk boven staan er niet op) en een gedeelte van de werkplaats.
- Angelique
- 5-sterren

Klinkt helemaal goed Koek
alvast een klein beetje gefeliciteerd en we zetten de duimen op scherp dat je de eigen toko snel verkocht hebt 
- Angelique
- 5-sterren

En dan noemen ze mij "aag"Nadia schreef: Dat klinkt goed!! Krijgen we ook foto's te zien?
Ik vrees trouwens nog steeds voor een neusboring. Nee van de bank krijgen voor de hypotheek, ovr niet krijgen, verkopers die de boel op het laatste moment ofzo toch afblazen, dat we dit ineens niet verkocht krijgen, etc.
Laatst gewijzigd door koekje op vr 03 okt 2014, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
maar dat ben je ookAngelique schreef: En dan noemen ze mij "aag"![]()