De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
En met een beetje mazzel kom ik op kamer 13 te liggen en heeft hij 13 haren op z'n kruin.
Sonja schreef: En met een beetje mazzel kom ik op kamer 13 te liggen en heeft hij 13 haren op z'n kruin.
Zo, en er barst hier nu een bui los! Zal ik buiten gaan staan om af te koelen?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
heb net ook in de regen gestaan, helaas de dikke voeten blijven, zelfs nu ons pruts bijna 2 weken isSonja schreef: Zo, en er barst hier nu een bui los! Zal ik buiten gaan staan om af te koelen?
Balen, hoor wel vaker dat het een tijdje kan duren voor al het vocht weer weggetrokken is.orinake schreef: heb net ook in de regen gestaan, helaas de dikke voeten blijven, zelfs nu ons pruts bijna 2 weken is
Inmiddels is het weer droog en een beetje broeierig.
-
Martine-Tom
Of 13 vingersSonja schreef: En met een beetje mazzel kom ik op kamer 13 te liggen en heeft hij 13 haren op z'n kruin.
Hij zal in ieder geval niet 13 in een dozijn worden 
Op de echo konden ze al vingers en tenen tellen en dat zouden er toch beiden 10 moeten zijn.Martine-Tom schreef: Of 13 vingers![]()
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn meisje vind deze warmte ook echt helemaal niks... Is de hele dag al huilerig, wil veel aan de borst en zelfs met alleen romper heeft ze het warm...
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *26/8 wederom een baby geboren!
mooi mannekeJantina schreef: Zo, wij melden ons maar weer eens. Pittige koek zo'n keizersnede...Maar we krabbelen langzaam op. Fedde doet het gelukkig ook steeds beter en het genieten begint langzaam te komen. Ik wil mijn mooie kereltje graag even showen natuurlijk!
En met de hondjes, waar ik zooooo trots op ben!
![]()
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Pffffffffffff rotgevoel...
éowynn vroeg daarstraks ineens: mama waarom heb ik zo weinig kaartjes gekregen voor mijn verjaardag (25/08 geweest, de dag dus na de geboorte van Éydis dus dus een massa geboortekaartjes kreeg)
Daar sta je dan als mama he...
Wat moet je dan antwoorden?
Wen er maar aan schat, volgend jaar krijg je nog eentje minder???
Ze heeft verdorie amper 3 kaartjes gekregen... Dat is welgeteld 1 kaartje meer dan wat Fanne en ik elk jaar krijgen voor onze verjaardag...
Leuk he voor een 5 jarige
éowynn vroeg daarstraks ineens: mama waarom heb ik zo weinig kaartjes gekregen voor mijn verjaardag (25/08 geweest, de dag dus na de geboorte van Éydis dus dus een massa geboortekaartjes kreeg)
Ze heeft verdorie amper 3 kaartjes gekregen... Dat is welgeteld 1 kaartje meer dan wat Fanne en ik elk jaar krijgen voor onze verjaardag...
Leuk he voor een 5 jarige
orinake schreef: Ze heeft verdorie amper 3 kaartjes gekregen... Dat is welgeteld 1 kaartje meer dan wat Fanne en ik elk jaar krijgen voor onze verjaardag...
Leuk he voor een 5 jarige![]()
Ik wil wel een verlaat verjaardagskaartje sturen, dan heeft ze er al 4
Bah wat sneuorinake schreef: Pffffffffffff rotgevoel...
Leuk he voor een 5 jarige![]()
Ik heb geen idee wat je daarop moet zeggen. Wij krijgen hier nooit echt verjaardagspost, misschien 1 of 2 kaartjes, dus dochterlief van 4 weet niet beter.
Het viel mij wel ontzettend op dat we bij de geboorte van de oudste echt wel 50 kaarten kregen, en nou bij de jongste hooguit 10... Vreemd hoor... ???
Vandaag gelukkig een beter temperatuurtje, maar Puk heeft kennelijk op op 40+1 nog geen zin, want er zit nog geen beweging in.
Vanmiddag op de schoenen van m'n vent naar knollie geweest. 4 maten groter dan ik normaal draag en ik kwam er met moeite in.
Vanmiddag op de schoenen van m'n vent naar knollie geweest. 4 maten groter dan ik normaal draag en ik kwam er met moeite in.
ik ook wel, bp je adres maar, krijgt ze een leuke kaartMowgli schreef:![]()
Ik wil wel een verlaat verjaardagskaartje sturen, dan heeft ze er al 4![]()