Re: Topic: foto van de dag 2.0

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Zien jullie mij! Ik mag binnen niet op de bank, maar buiten op het nieuwe ligbed heb ik het maar mooi voor elkaar!

Afbeelding
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Monique77 schreef: Hoop dat het gaat lukken met de loopplank !
Wij hebben er ook een gekocht toen Kay een spierblessure in zijn schouder had, maar die doet 1 stap op de plank en springt dan alsnog in de auto
Als we hem via een tuig willen begeleiden dan vind die het ineens eng, dus de loopplank staat hier maar even opgeslagen in de berging en tillen we meneer er in en uit als er ooit weer een blessure opspeelt  ::)
Vandaag de loopplank gebruikt bij de auto. Tous zijn tuig aan, bak leverworst mee...Eerste keer erop eng eng eng maar ineens liep tie zo door... Toen bij de DA eruit hoppa alsof hij het al vaker had gedaan. Na de DA er weer in, worst niet eens nodig... We staan met zijn 2-en aan een kant van de plank, eentje de halsband vast en de ander het tuig. Moet echt zeggen dat ik verbaasd ben dat tie het soepel oppakt.
Ziggy daarintegen weigert aan alle kanten en dat had ik dus niet verwacht....Daar gaan we nog even verder mee oefenen ::)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Laura2004 schreef: Ik dacht dat ik een veganistische maaltijd van mijn moeder had gekregen tot ik deze twee vrienden bijna in mijn mond stopte.

Veganistisch en bio is een gewaagde combinatie[emoji12]

Mijn foto van vandaag[emoji16]
:o :o :-X
wa's dat??
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

zurca schreef: :o :o :-X
wa's dat??
Het leken een soort lieveheersbeestjes, maar dan eng[emoji15]
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Laura2004 schreef: Het leken een soort lieveheersbeestjes, maar dan eng[emoji15]
Haal dat lieve er maar gerust af!  :biggrin2:
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Een paar foto's van zondagavond, heerlijk alleen met Tucker en Doerak aan de wandel, Tucker moest natuurlijk even met zijn natte lijf in het zwarte zand gaan liggen rollen. Maar zo tegen de zon in leverde dat wel een mooi (op goed geluk) gelukt plaatje op. De laatste, van DJ, is gisteravond genomen. Wat een heerlijke oude man en wat gaat het ondanks zijn oude lijf en twee gvs aanvallen goed met hem!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Ziet eruit als een fijne wandeling[emoji4]
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Zon en schaduw
AfbeeldingAfbeelding
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

ow die stofwolkfoto...  ;D geweldig!!
Mini's 3-tal schreef: Wat is Lizzy een grote meid geworden zeg! Die loopt Qadiz er inmiddels niet meer uit zeker?
ehhh, nee allang niet meer, haar bouw is toch beter/sneller dan die van Qadir.
Lizz weet inmiddels precies hoe ze hem te snel af moet zijn, op t rechte stuk blijft t spannend, maar dan een scherpe bocht en Qadir vliegt de bocht uit  ;D en hij probeert nog even bij te blijven maar helaas  ;)
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

;D Die schaduw foto is leuk!!
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jacqueline&Rica »

Rica  :D

Afbeelding
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Jacqueline&Rica schreef: Rica  :D

Afbeelding
Die tong en dat oortje :smitten:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Nou de loopplank gaat inmiddels helemaal goed, ook bij Ziggy gaat het al stukken beter...

Nu zijn we begonnen met het fenomeen "fietskar". Die hadden we al een tijdje, voor Ziggy, maar die vind het he-le-maal niks. Nu Tous niet ver meer lopen kan zou ik willen dat hij in de fietskar kan, wandelset erbij en dan kunnen we weer op pad. Dus fietskar onder het stof vandaan maar Tous durft er niet in te stappen. Het is een kar voor grote honden maar dan maken ze er de opening zo in dat een grote hond moet "bukken' :-\

Er  op durft hij wel ::)

Afbeelding

Afbeelding

Dus ik zit nu te zoeken naar een kar, met wandelfunctie, waar de opening helemaal open kan....
Lil

Bericht door Lil »

zurca schreef:

Dus ik zit nu te zoeken naar een kar, met wandelfunctie, waar de opening helemaal open kan....
Geef mij svp een gil, want ik heb mijn kar moeten verkopen. Boris kan er niet meer inklimmen.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lil schreef: Geef mij svp een gil, want ik heb mijn kar moeten verkopen. Boris kan er niet meer inklimmen.
Door de te lage opening bedoel je?
Vind het iig. best apart, de kar is voor honden tot 90 kilo en dat zijn toch over het algemeen honden met flinke schofthoogte en dan maken ze er een deurtje in wat maar "half" open kan.
Afijn we zoeken verder. Bij kinderkarren zie je wel dat heel de voorkant eruit kan maar nu nog 1 vinden met platte bodem en genoeg bodemruimte.

Plaats reactie