Barefoot schoenen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Barefoot schoenen
Is er al iemand die met dit weer op het gras loopt en droge voeten heeft? Zo ja, welke schoenen heb je?
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
De Joe Nimble van Vibram. Moet ze dan wel invetten.Fenixjuh schreef:Is er al iemand die met dit weer op het gras loopt en droge voeten heeft? Zo ja, welke schoenen heb je?
ps. Ik zie dat er meerdere modellen van zijn. Ik heb de Flextoes Unisex sneakers.
-
fransbulletje
Ze zijn binnen en passen prima, ook nog genoeg ruimte voor een dunne sok.
Door de thermo inlegzooltjes heerlijk warme voeten en ze voelen steviger aan dan mijn andere barefootschoenen, maar wel soepel.
Mooie kwaliteit!
Door de thermo inlegzooltjes heerlijk warme voeten en ze voelen steviger aan dan mijn andere barefootschoenen, maar wel soepel.
Mooie kwaliteit!
Zien er leuk uit!
Zien er comfi uit zeg! Leuk!
Klinkt goed! Ze ogen helemaal niet zo breed. Hoe valt de maat?
Als ik bij hun tabel kijk dan kan ik kiezen tussen 0,4 (maat 38) of 1,1 cm (maat 39) extra teenruimte; de eerste is misschien te krap de ander te ruim
Maar met een dunne sok erbij is 39 misschien toch wel goed.
Als ik bij hun tabel kijk dan kan ik kiezen tussen 0,4 (maat 38) of 1,1 cm (maat 39) extra teenruimte; de eerste is misschien te krap de ander te ruim
-
fransbulletje
Ik heb maat 41 26,5 cm genomen heb dan 0,5 teenruimte en dat is ruim voldoende kan makkelijk nog een dikke sok aan als ik dat zou willen.pike schreef:Klinkt goed! Ze ogen helemaal niet zo breed. Hoe valt de maat?
Als ik bij hun tabel kijk dan kan ik kiezen tussen 0,4 (maat 38) of 1,1 cm (maat 39) extra teenruimte; de eerste is misschien te krap de ander te ruimMaar met een dunne sok erbij is 39 misschien toch wel goed.
Volgens mij was alleen maat 38 en 40 nog op voorraad
Dat is vreemd, bij maat 41 staat binnenlengte 27 cm
(anyonerunshop)
en bij 40 staat 26,3.
Dat is weer lekker verwarrend allemaal.
en bij 40 staat 26,3.
-
sandra.aerns
- 2-sterren

Ja die vivos zitten echt heerlijk. Die heb ik ook[emoji2]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
fransbulletje
Klopt dat had ik ook gezien en volgens mij staat die tabel ook bij vivobarefoot zelf op de site.pike schreef:Dat is vreemd, bij maat 41 staat binnenlengte 27 cm(anyonerunshop)
en bij 40 staat 26,3.
Ik heb 26 cm binnenzool lengte dus had dan toch ook de 41 genomen.
Heb denk ik inderdaad wel 1 cm ruimte dus de tabel van anyonerunshop zal wel kloppen.
Ik heb ze gekocht bij www.natuurlijkhardlopen.nl waren nog in de sale ;-)
Oke dan houd ik het op 39 voor mij. Hoop alleen dat ze over 2 weken ook nog wat over hebben, de bruine zijn inderdaad al op bij hun. Maar misschien komen er ook weer nieuwe binnen, het seizoen moet toch eigenlijk nog beginnen.
-
fransbulletje
De nieuwe collectie is onderweg en kan ieder moment binnenkomen , op facebook zag ik al wat voorbijkomen bij http://www.barefootandmore.nlpike schreef:Oke dan houd ik het op 39 voor mij. Hoop alleen dat ze over 2 weken ook nog wat over hebben, de bruine zijn inderdaad al op bij hun. Maar misschien komen er ook weer nieuwe binnen, het seizoen moet toch eigenlijk nog beginnen.
Ik was vorig weekend net te laat want op vrijdag waren de vivo's nog in de sale bij de anyonerunshop en toen ik zondag wilde bestellen niet meer
Na even zoeken kwam ik de zwarte tegen bij natuurlijkhardlopen.nl dus toen maar snel besteld.
Heb 2 paar nodig voor de winter en deze dan nog mooi met wat korting
Dat scheelt toch een mooi bedrag! Blijf het wel gek vinden van die afwijkende maten, maar ik mag toch aannemen dat de opgave van vivo zelf wel klopt.fransbulletje schreef:De nieuwe collectie is onderweg en kan ieder moment binnenkomen , op facebook zag ik al wat voorbijkomen bij http://www.barefootandmore.nl
Ik was vorig weekend net te laat want op vrijdag waren de vivo's nog in de sale bij de anyonerunshop en toen ik zondag wilde bestellen niet meer![]()
Na even zoeken kwam ik de zwarte tegen bij natuurlijkhardlopen.nl dus toen maar snel besteld.
Heb 2 paar nodig voor de winter en deze dan nog mooi met wat korting
-
fransbulletje
Maat van Vivo en anyonerunshop klopt want heb net mijn binnenzool nagemeten en die is 27 cm.pike schreef:Dat scheelt toch een mooi bedrag! Blijf het wel gek vinden van die afwijkende maten, maar ik mag toch aannemen dat de opgave van vivo zelf wel klopt.
Toch weer overstag gegaan voor heerlijke barefoot schoenen ipv laarzen. Ik kan bijna nergens meer op lopen ivm vrij ernstige voorvoet problematiek. Net alsof er een botje uitsteekt onder mijn voet, een steentje in mijn voet zit, of dat iemand een paar duizend naalden in mijn tenen steekt.. Afijn, ik ben verliefd geworden op Tracker FG Ladies Leather Dark Brown van Vivobarefoot. Rib uit mijn lijf haha, maar het is al heel erg fijn als ik naast mijn meindls nog een paar schoenen heb waar ik op kan lopen.
Dinsdag worden ze als het goed is geleverd.