De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Mijn vader kwam net langs, moest echt Fedde even zien. Trotse opa is trainer van een voetbalelftal en een vd jongens verwachtte rond dezelfde tijd een baby. Mijn paps is ook verwend met een Nijntje boek 'opa pluis', onwijs leuk van die gasten. Baby is 4 dagen geleden geboren, nog zo'n gelukkig gezinnetje! Kindje blijkt nu, na een paar dagen thuis omdat er niks aan de hand was, een dusdanig ernstige hartafwijking te hebben (ontbreekt n kamer begreep ik) dat papa en mama in het Sofia kinderziekenhuis in een groot bed liggen met hun dierbaarste bezit, te wachten tot het hartje voor de laatste keer klopt. Mijn vader is dusdanig van slag, dat hij even zijn kleine vriendje moest zien. Kon het zelf ook niet droog houden. Wat is het een groot geschenk en enorm wonder om een gezond kindje te krijgen. Mijn hemel hoe moeten deze ouders zich voelen? Ik kroel vanavond even extra met mijn kleine ventje...
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Jantina schreef: Mijn vader kwam net langs, moest echt Fedde even zien. Trotse opa is trainer van een voetbalelftal en een vd jongens verwachtte rond dezelfde tijd een baby. Mijn paps is ook verwend met een Nijntje boek 'opa pluis', onwijs leuk van die gasten. Baby is 4 dagen geleden geboren, nog zo'n gelukkig gezinnetje! Kindje blijkt nu, na een paar dagen thuis omdat er niks aan de hand was, een dusdanig ernstige hartafwijking te hebben (ontbreekt n kamer begreep ik) dat papa en mama in het Sofia kinderziekenhuis in een groot bed liggen met hun dierbaarste bezit, te wachten tot het hartje voor de laatste keer klopt. Mijn vader is dusdanig van slag, dat hij even zijn kleine vriendje moest zien. Kon het zelf ook niet droog houden. Wat is het een groot geschenk en enorm wonder om een gezond kindje te krijgen. Mijn hemel hoe moeten deze ouders zich voelen? Ik kroel vanavond even extra met mijn kleine ventje...
Wat een drama voor die mensen!  :'( :'( :'(
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Jantina schreef: Mijn vader kwam net langs, moest echt Fedde even zien. Trotse opa is trainer van een voetbalelftal en een vd jongens verwachtte rond dezelfde tijd een baby. Mijn paps is ook verwend met een Nijntje boek 'opa pluis', onwijs leuk van die gasten. Baby is 4 dagen geleden geboren, nog zo'n gelukkig gezinnetje! Kindje blijkt nu, na een paar dagen thuis omdat er niks aan de hand was, een dusdanig ernstige hartafwijking te hebben (ontbreekt n kamer begreep ik) dat papa en mama in het Sofia kinderziekenhuis in een groot bed liggen met hun dierbaarste bezit, te wachten tot het hartje voor de laatste keer klopt. Mijn vader is dusdanig van slag, dat hij even zijn kleine vriendje moest zien. Kon het zelf ook niet droog houden. Wat is het een groot geschenk en enorm wonder om een gezond kindje te krijgen. Mijn hemel hoe moeten deze ouders zich voelen? Ik kroel vanavond even extra met mijn kleine ventje...

Wat verdrietig  :'( :'(
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

:'( vreselijk
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Oh jantina dat moet vreselijk zijn!!!!!
Ik zou ons pruts niet meer kunnen afgeven nu.
Ik mag er niet aan denken dat je zo'n nieuws krijgt!!!!
Cupcake
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cupcake »

Poe das heftig. Dat zou je idd niemand gunnen.
Gezondheid is zo'n kostbaar iets, blijkt maar weer.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

wat vreselijk :'( :'( :'( :'( We gaan er zo vaak vanuit dat het allemaal wel goed is, maar het kan ook soms zo flink mis gaan.......... Verschrikkelijk voor dat gezinnetje, te moeten wachten op het overlijden van je kind........ :( Kunnen ze niets meer opereren ofzo? Zal wel niet, anders had je het wel gezegd, maar kan me voorstellen dat het ook voor je vader moeilijk is........... Opa van zo'n heerlijke knul als Fedde en dan één van je "jongens" die ook een "Fedde" dachten te hebben, maar waar aan de buitenkant niets te zien is, maar intussen wel geen hoop meer voor is :(

Geniet inderdaad maar veel van Fedde, hoe moeilijk het soms misschien is met dit verhaal in je achterhoofd......... :-* :-* :-* :-*

Wat ik eigenlijk niet snap is dat ze zo'n hartafwijking kunnen "missen". Ik denk dan meteen hadden ze dit bij de geboorte of een dag erna niet kunnen horen???
Laatst gewijzigd door Dian op zo 08 sep 2013, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Sonja, succes met de laatste loodjes en kleine smurf schiet op, het is nu lekker koel weer, duw je koppie maar daar waar de uitgang is :-* :-* :-*
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Dian schreef: Wat ik eigenlijk niet snap is dat ze zo'n hartafwijking kunnen "missen". Ik denk dan meteen hadden ze dit bij de geboorte of een dag erna niet kunnen horen???
Het verbaast mij eigenlijk dat dit niet al tijdens de zwangerschap is bemerkt. Ik weet nog dat bij de 20-wekenecho de echoscopist mij heeft aangewezen dat je al duidelijk de hartkamers kon onderscheiden.
Maar helaas, al is de medische wetenschap nog zo ver, het menselijk lichaam is geen machientje. Er kan nog altijd van alles mis gaan. En het zal je maar gebeuren dat dat net bij jouw kindje het geval is..... :'( :'( :'(
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Dian schreef: Sonja, succes met de laatste loodjes en kleine smurf schiet op, het is nu lekker koel weer, duw je koppie maar daar waar de uitgang is :-* :-* :-*
Tot nu toe lijkt hij het nog wel naar zijn zin te hebben, daarbinnen.  :-\
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Wat een vreselijk  nieuws krijg je dan te horen zeg, het ergste wat je maar kan overkomen, heel veel sterkte voor iedereen en wat zal het moeilijk zijn voor je vader en voor jou ...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Sonja schreef: Tot nu toe lijkt hij het nog wel naar zijn zin te hebben, daarbinnen.  :-\
Heeft vast op de buienradar gekeken en gedacht....nahhhh  :biggrin2:
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Angelique schreef: Heeft vast op de buienradar gekeken en gedacht....nahhhh  :biggrin2:
Hallooooooh Pukkie, de zon schijnt inmiddels weer, hoor!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Sonja schreef: Het verbaast mij eigenlijk dat dit niet al tijdens de zwangerschap is bemerkt. Ik weet nog dat bij de 20-wekenecho de echoscopist mij heeft aangewezen dat je al duidelijk de hartkamers kon onderscheiden.
Maar helaas, al is de medische wetenschap nog zo ver, het menselijk lichaam is geen machientje. Er kan nog altijd van alles mis gaan. En het zal je maar gebeuren dat dat net bij jouw kindje het geval is..... :'( :'( :'(
Was ook het eerste wat wij zeiden uiteraard, hoe kunnen ze dat missen??? Zullen we tzt wel meer van horen. Operatie oid was niet mogelijk, ook heeft t kindje al enorm zuurstoftekort gehad dus er is nu meer schade aan de rest van het lijfje.
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Sonja schreef: Hallooooooh Pukkie, de zon schijnt inmiddels weer, hoor!
Het is een ideale dag op te bevallen, mooi zonnetje en toch niet te warm.

Gesloten