Antonia schreef:
Ik heb via de woningstichting hier in Noordbroek een huurwoning toegewezen gekregen en daar woon ik nu ook al. De meeste spullen zijn intussen ook overgehuisd. De overdracht van mijn oude huis aan de Pastorieweg is 2 oktober.
lianneke schreef:
Wij doen (nog) niet mee maar maken er wel gebruik van om te gaan kijken bij een paar huizen van ons lijstje , waar er overigens al drie van weg gekaapt zijn.
Wij zijn dus zaterdag twee huizen wezen bezichtigen vanwege de open huizen dag.
Huis nr.1 bleek dus een oprit met de buren te delen die, vast vanwege de open dag, pontificaal met de hele familie plaats hadden genomen voor het raam om te kijken wie misschien wel hun nieuwe buren zouden worden.
Op de bel werd niet meteen gereageerd dus ik voelde alle ogen in mn rug prikken en kreeg al vlucht of vecht neigingen. Er werd toch nog open gedaan door een oudere mevrouw, die haar hele levensverhaal ging vertellen, inclusief de geboorte van de acht kinderen waar er nog zeven van over waren.
De vluchtneiging werd dus omgezet in daad.
Huis nr 2, was van een man. Die man had het verhuurd aan een andere man, met zoon.
Drie mannen dus. Nou wil ik niet generaliseren of alle mannen over een kam scheren maar er zijn mannen die HET gewoon niet zien. Dan bedoel ik het vies, het vet en het vuil.
Dit waren drie mannen die HET gewoon niet zien.
Dus.
Daar kwam nog bij dat er in het huis(je) een trap zat die zo steil en smal was dat je erachterstevoren vanaf moest naar beneden. Dat komt niet goed als ik s,nachts mot piesen.
Weer twee huizen van het lijstje.
Ik weet nu waar ik op moet letten als wij over een half jaar mee mochten doen aan een open huizen dag.
Onze hut staat sinds vandaag op Funda maar ik heb geen flets idee hoe ik hier de link moet plaatsen.