naar de DA/weirdo slaapt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: naar de DA/hij redt het wel!!

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

heb net effies gebeld.
temp 39.2 en hij lijkt iet wat te hebben aan de koude lucht die ze in zijn tank houden.
Zometeen proberen ze weer wat eten aan te bieden..
het lopen wat ie heeft gedaan, zijn ze te snel mee begonnen, dat was echt een aanslag voor hem.
Nog even terug komend op angelique, hij kreeg nog geen sonde voeding, dat waren ze van plan.
Heb net nog even gevraagd of ze dat nog van plan zijn, maar dat moet dan rechtstreeks door zijn buikwand, dat is voor hem zeer pijnlijk en erg link, hij is dan dubbel zo vatbaar voor bacterieen van buitenaf....
Morgen maken ze een nieuw behandelplan voor hem, omdat ie morgen dan een week benauwd is en de ab nog niet echt veel doet, waarschijnlijk maken ze dan ook andere longfoto's.
Hij is vandaag goed helder en reageert als ze zijn naam roepen.
ben erg benieuwd wat ze morgen me gaan vertellen en wat ze gaan doen.
Maar voorlopig moet ik erop rekenen dat ie zeker volgende week nog niet thuis is....
als ie al van de IC af kan, gaat weirdo eerst naar een andere afdeling om aan te sterken.....
Volgens haar zeggen is weirdo nu stabiel slecht....
nou ja, hij is nu niet meer achteruitgegaan.
Ben weer iets rustiger en gekalmeerd, steek m'n energie nu weer in hem ipv mezelf zielig te vinden..
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 03 aug 2008, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
mcSnurk
5-sterren
5-sterren

Bericht door mcSnurk »

als ik goed begrijp hoe zoiets verloopt bij mensen kan dat zeker 2 weken gaan duren, misschien gaat het toch langer duren daar als je denkt. Ik wil niet negatief zijn maar ben zo bang dat je je instelt op vrijdag thuis en misschien is dat niet zo..... Maar als je kijkt hoe hard Weirdo knokt zie je toch héél langzaam vooruitgang, babystapjes, maar toch. Maar hij moet nog ver, en beter langzaam en goed als te snel en terug.

En stabiel slecht betekend wel STABIEL en geen neerwaartse spiraal meer!!!!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

tja, in eerste instantie hoopte ik van de week dat ie morgen/maandag al naar huis zou komen.
Nee, ik ben bang dat we hem volgende week ook nog niet thuis hebben, geeft niet.....
als de benauwdheid maar minder wordt!!
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

en wat ik ook nog even aan wil stempelen..
als de ab niet goed werkt.. dan betekend dat wel dat die stapjes vooruit.. echt vanuit zijn eigen lichaam komen!!
zijn eigen herstellend vermogen maken dus dat hij minder koorts heeft.. allerter is.. gepoept heeft.. en weet ik wat nog meer.. :)

dan denk ik.. als ze de juiste ab vinden.. dan gaat ie misschien als een speer.. :)
en er zijn heeeeeeeeeeeeel veel ab's.. dus moet er een goeie tussen zitten.. kan toch niet anders!

en je mag je soms echt wel zielig vinden hoor..
de mindere dagen bij jezelf.. laten ook zien hoe sterk je bent als je betere dagen hebt..
zonder dag is er geen nacht.. enzo enzo enzo.. :)

:-*
belgje
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door belgje »

dat komt nog helemaal goed ;)
ja hij zal misschien wel veel tijd nodig hebben om te herstellen maar 1 ding is zeker, je bent hem nog lang niet kwijt hoor!!!!
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik vind het op zich ook positief klinken, al is het natuurlijk nog zeker niet allemaal in orde. Maar hij klimt een steile helling en dat gaat nou eenmaal langzaam ;)

Ik denk ook dat je je moet instellen dat hij nog een tijdje daar moet blijven, al zul je wrs wel langs mogen komen als hij eenmaal van de ic af gaat, dus dat is al weer iets om naar uit te kijken!

Hier blijven de duimen overwerken voor Weirdo en in gedachten ben ik bij hem!
mcSnurk
5-sterren
5-sterren

Bericht door mcSnurk »

ik zit me alleen de hele tijd iets af te vragen, en dat is zoiets als een korstje op een wondje waar ik maar aan blijf peuteren en niet uit mijn hoofd krijg.....
Weirdo was al ziek, en van dat vervuilde water in de longen krijg je vocht in de longen en longoedeem en Utrecht vond ontstekingen met vocht in de longen.
Maar vocht in de longen kun je toch horen? Dat moet toch te horen zijn geweest door die DA? Hoe heeft ie dat kunnen missen? Want dat is er toch niet van vandaag op morgen ineens wel in Utrecht?
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

gemma, de da van ridderkerk belde van de week, mijn ega had haar s'avonds aan de telefoon en rien vroeg dat toen ook, ze zei dat ze wel wat hoorde maar was niet noemswaardig....
maar geloof me, eerst mijn weirdo!!!!!!
Hun krijgen d'r portie nog wel...
weet je trouwens wat ze wel heel goed kunnen, rekeningen sturen!!!
heb ze al binnen, en ze liggen keurig in de kast, ik betaal nog voorlopig helemaal niets!
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

WATTT????

nou word ik pas echt boos..  :boxing:
da's niet normaal hoor...
totaal geen menselijk inzicht.. ook geen dierlijk inzicht overigens.. en ook geen medisch inzicht..

naja..
geeft je des te meer recht om extra extra boos te zijn strakjes.. ;)

(is soms ook wel lekker als je er de tijd en de ruimte voor hebt )
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

vanaalst schreef: gemma, de da van ridderkerk belde van de week, mijn ega had haar s'avonds aan de telefoon en rien vroeg dat toen ook, ze zei dat ze wel wat hoorde maar was niet noemswaardig....
maar geloof me, eerst mijn weirdo!!!!!!
Hun krijgen d'r portie nog wel...
weet je trouwens wat ze wel heel goed kunnen, rekeningen sturen!!!
heb ze al binnen, en ze liggen keurig in de kast, ik betaal nog voorlopig helemaal niets!
Ja lef hebben ze wel >:( ::) WAT vonden ze eigenlijk wel noemenswaardig. Sukkels.
Van mij hadden ze ook geen cent gevangen, ergo, ze hadden spijt gehad dat ze me ooit hadden leren kennen >:(
Maar dat is van latere orde.

Sorry, ik had begrepen dat hij al sondevoeding kreeg, niet dus, en zoals het omschreven wordt lijkt het me ook geen strak plan :-\ Dan zullen ze 'm toch moeten paaien met lekkere dingetjes.
Je mag je eigen best ook af en toe zielig vinden, want het is niet niks wat er allemaal op je af komt zetten.
Hopenlijk vinden ze morgen iets waar ze mee aan de slag kunnen.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

er zit ook iets in het infuus voor zijn darmen, iets met sufiet oid.
ben ik weer vergeten...
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Rekening???????
Aan de kant leggen en zeker niet betalen.
Zelfs mijn man zegt dat je er later werk van moet maken. Vraag maar een schadeclaim zei hij. En dat wil heel wat zeggen als hij er zo over denkt.
En wat Weirdo betreft: Hij komt er wel. Jammer dat het nog een tijdje duurt voor hij er weer bij is. Maar dat moment gaat echt komen.
Ik hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen.
Groetjes Liliane.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat die rekening betreft, even maar geen aandacht aan besteden, dat is van latere zorg.
En het is toch ook logisch dat je er zelf even helemaal door zit, het is allemaal nogal wat. :-*

Hopelijk komen ze morgen een stukje verder en kunnen ze hem op nog andere manieren helpen.
Kom op Weirdo, blijven knokken manneke! :-*
We blijven duimen voor jullie en ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht. :-*
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Hallo Ellen,

Ja ik ben weer thuis, en ik heb de laatste pagina`s gelezen, maar we hebben gelukkig dagelijks contact gehad,

Het is de afsluiting van de maand vandaar dat je de rekeningen al binnen hebt.
Maar ik zou er zeer kritisch naar kijken waar ze uit bestaan, ze hebben tenslotte geen ruk voor hem gedaan !!!
Die tijd dat ze hem gewoon hebben laten liggen mogen ze wel kado geven zeg !

Ook heb ik het gevoel dat ik je toch moet waarschuwen, om naar Weirdo te gaan kijken.
Uiteraard kan het goed uitpakken, maar.......ook slecht, als je weer weg gaat van hem, kan hem heel veel verkeerde energie kosten, die hij op een andere manier hard nodig heeft.
Als je bedenkt dat het hele kleine stukje lopen hem ook al teveel was!
Daar waren ze er voor nu ook geen voorstander van toch ?
Het is zo balen dat ze niet weten welke bac. de veroorzaker is.
Informeer je vanavond nog een keer naar Weirdo of wacht je morgen af?

Nou kop op, er is weer een ietsiepietsie verbetering, de koorts is wat gezakt, en we gaan door met duimen.

Tot horens,
Marjan.
Brecht
3-sterren
3-sterren

Bericht door Brecht »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Gesloten