Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Topic: foto van de dag
de laatste vakantiegroepsfoto

Waarom mocht Indy eigenlijk niet mee?*Dorothea* schreef: de laatste vakantiegroepsfoto
![]()
Ik zie een heuptasje 8)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Indy was bij m'n ouders, voor hem wordt het echt te zwaar zo'n vakantie.Mini's 3-tal schreef: Waarom mocht Indy eigenlijk niet mee?
Ah, vandaar ja. Zal best zwaar zijn ook, 2 van die jonge energiekanonnen die de hele dag lopen te keten. Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud hij is*Dorothea* schreef: Indy was bij m'n ouders, voor hem wordt het echt te zwaar zo'n vakantie.
Oh Lil, wat een leuke foto's! Boris krijgt echt een oud snoetje, maar wat kijkt ie blij!
-
Lil
Ik ben zoooo blij dat ik die operatie heb doorgezet, omdat mijn gevoel zei dat afscheid nemen te vroeg was. Hij was mega blij. Met wandelen die zelfde kop en af en toe wat gehuppel (ziet uit als vreugdebokjes bij een paard). 3 Mei mag hij weer zulke maffe dingen doen. Verjaardagskado! Zo leuk workshop ter ere van verjaardag van de hondenvereniging is op de verjaardag van Boris.Kaela schreef: Oh Lil, wat een leuke foto's! Boris krijgt echt een oud snoetje, maar wat kijkt ie blij!
Ja dat snap ik Lil! En elke dag die jullie nu samen zo genieten is er 1 en dat is al die moeite wel waard geweest!
OT: Oscar de rollade. Hij ging in de pauze tien keer rollen en als je dan aan een 10meter lijn zit, krijg je een mechelse rollade!

OT: Oscar de rollade. Hij ging in de pauze tien keer rollen en als je dan aan een 10meter lijn zit, krijg je een mechelse rollade!

Heerlijk! dat tevreden hoofd er ook bij

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hij is 10Mini's 3-tal schreef: Ah, vandaar ja. Zal best zwaar zijn ook, 2 van die jonge energiekanonnen die de hele dag lopen te keten. Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud hij is![]()
-
Lil
Mechelse rollades zijn de lekkerste! Het is ook een mafketel, he.Kaela schreef: Ja dat snap ik Lil! En elke dag die jullie nu samen zo genieten is er 1 en dat is al die moeite wel waard geweest!
![]()
Nou zeg, dan mag ik hem geen speldenkussen noemen en noem jij hem zomaar mafketelLil schreef: Mechelse rollades zijn de lekkerste! Het is ook een mafketel, he.