naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
Re: naar de DA/hij redt het wel!!
In ieder geval niet verder achteruit, maar stabiel. Heeft Utrecht al foto's gemaakt van zijn longen? Of zijn er alleen die van de vorige da? Blijf duimen dat die de helling verder op blijft lopen. En niet te veel stappen terugwaarts neemt. De kaars brand gewoon door voor hem, is een hele dikke, die kan nog makkelijk een week mee. Hoop dat ze morgen wellicht nog iets meer kunnen vertellen. Beetje vreemde vraag misschien, maar denken ze in Utrecht ook nog aan de anaalklier? Als die opnieuw ontsteekt geeft dat ook weer problemen.
-
dorinekok
Ik heb net 75 pagina's door zitten lezen met prikkende ogen.
Ik wens je heel veel sterkte. Blijf ook voor jezelf zorgen zodat je sterk genoeg bent voor Weirdo.
ook in Frankrijk branden er inmiddels kaarsjes en worden er borrels op Weirdo gedronken!
Ik wens je heel veel sterkte. Blijf ook voor jezelf zorgen zodat je sterk genoeg bent voor Weirdo.
ook in Frankrijk branden er inmiddels kaarsjes en worden er borrels op Weirdo gedronken!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nee, er zijn in utrecht geen andere foto's van zijn longen gemaakt, daar is ie nog veels te zwak voor.
Maar ik denk dat ze dat morgen toch gaan proberen...
hij kan ook op de brancare en volgens mij hebben ze daar verrijdbare rontgenapperaten.
Zijn anaalklieren, daar zal ik morgen nog eens naar vragen, is eigenlijk een beetje naar achteren geschoven, denk dat dat wel goed zit, aangezien weirdo helemaal volgepompt zit met ab.
En id, weirdo had vannacht een stukje gelopen, buiten op het gras, maar dat heeft ie wel moeten bekopen, vanavond was ie daarvan pas van bekomen...dus denk niet dat ze dat snel weer doen...
maar hij had toen wel ontlasting gehad, is ie ook weer kwijt
en ik ga pas naar weirdo als ik echt groen licht heb, zal het mezelf nooit vergeven als ie door mij toedoen achteruit gaat........
ben blij morgen een gesprekje met de arts te hebben en ben heel benieuwd wat ze nog meer voor weirdo gaan doen........
zullen ze een foto van hem kunnen maken en die naar mij mailen, of is dat stom.......
hij zal wel flink afgevallen zijn, het mannetje........
vanavond bel ik niet meer.....
Maar ik denk dat ze dat morgen toch gaan proberen...
hij kan ook op de brancare en volgens mij hebben ze daar verrijdbare rontgenapperaten.
Zijn anaalklieren, daar zal ik morgen nog eens naar vragen, is eigenlijk een beetje naar achteren geschoven, denk dat dat wel goed zit, aangezien weirdo helemaal volgepompt zit met ab.
En id, weirdo had vannacht een stukje gelopen, buiten op het gras, maar dat heeft ie wel moeten bekopen, vanavond was ie daarvan pas van bekomen...dus denk niet dat ze dat snel weer doen...
maar hij had toen wel ontlasting gehad, is ie ook weer kwijt
en ik ga pas naar weirdo als ik echt groen licht heb, zal het mezelf nooit vergeven als ie door mij toedoen achteruit gaat........
ben blij morgen een gesprekje met de arts te hebben en ben heel benieuwd wat ze nog meer voor weirdo gaan doen........
zullen ze een foto van hem kunnen maken en die naar mij mailen, of is dat stom.......
hij zal wel flink afgevallen zijn, het mannetje........
vanavond bel ik niet meer.....
Ik denk aan jullie alle 7!!!
En aan Weirdo een keertje extra!!

En aan Weirdo een keertje extra!!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
blijft maar op en neer, ik lees als maar en blijf hopen dat er een stijgende lijn in zit, maar dan komt er weer koorts bij kijken, je zou er moedeloos van worden, maar we blijven hopen en duimen 
rekening???
ongelooflijk, heb er geen woorden voor die ik hier kan neerzetten. Als je rechtsbijstand hebt zou ik die wel alvast informeren.
Grrrr dat bestaat toch niet!!!!
Dat sulfiet......was dat sulfasalazine?
ongelooflijk, heb er geen woorden voor die ik hier kan neerzetten. Als je rechtsbijstand hebt zou ik die wel alvast informeren.
Grrrr dat bestaat toch niet!!!!
Dat sulfiet......was dat sulfasalazine?
Laatst gewijzigd door mcSnurk op zo 03 aug 2008, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het al heel wat dat de arts hem stabiel noemt.
Wel stabiel slecht maar hij is dus stabiel
En dat jij vandaag je dipdag had, groot gelijk!
Die heb je ook nodig, wij zitten er niet midden in en blijven de lichtpuntjes voor je tellen.
Kan jij even aandacht aan jezelf geven.
Om een foto vragen is zeker niet stom maar misschien zie je hem liever zoals op die foto op het strand.
Lekker rennend en dollend in plaats van op de IC aan allerlei apparatuur.
En jij hebt zo'n sterke band met Weirdo, hij vergeet jouw echt niet
Ellen, slaap lekker voor vannacht,
heel veel liefde voor jouw en je gezin

Wel stabiel slecht maar hij is dus stabiel
En dat jij vandaag je dipdag had, groot gelijk!
Die heb je ook nodig, wij zitten er niet midden in en blijven de lichtpuntjes voor je tellen.
Kan jij even aandacht aan jezelf geven.
Om een foto vragen is zeker niet stom maar misschien zie je hem liever zoals op die foto op het strand.
Lekker rennend en dollend in plaats van op de IC aan allerlei apparatuur.
En jij hebt zo'n sterke band met Weirdo, hij vergeet jouw echt niet
Ellen, slaap lekker voor vannacht,
heel veel liefde voor jouw en je gezin
- spreeuwtje
- 5-sterren

ik dnek dat ze best een foto willen sturen.. maar ik vraag me af of je jezelf daar niet enorm mee kwelt..
ook al gaat het beter met hem en is hij allert.. ik denk toch dat het je erg veel pijn zal doen om hem daar in die omgeving te zien liggen..
hem aan kunnen raken enzo zou dat allemaal weer goed maken.. voor jou..
maar EN een nare foto.. EN je kunt hem niet knuffelen.. lijkt mij persoonlijk heel heel zwaar..
aan de ene kant hoop ik ook op een rontgenfoto..
aan de andere kant weet ik dat honden dat heel eng vinden..
bij het maken van een foto moet hij toch goed gepositioneerd worden.. en dat is vaak niet leuk om zo vast gehouden te worden..
ik weet niet of dat niet veel te veel zou zijn.. volgens mij kost dat meer energie dan een wandeling..
maar goed..
ik ben er wel van overtuigd dat zij heel goed weten wat ze doen.. en wat ze moeten laten..
die wandeling was misschien te vroeg.. maar toch denk ik dat weirdo dat echt even nodig had..
ook al gaat het beter met hem en is hij allert.. ik denk toch dat het je erg veel pijn zal doen om hem daar in die omgeving te zien liggen..
hem aan kunnen raken enzo zou dat allemaal weer goed maken.. voor jou..
maar EN een nare foto.. EN je kunt hem niet knuffelen.. lijkt mij persoonlijk heel heel zwaar..
aan de ene kant hoop ik ook op een rontgenfoto..
aan de andere kant weet ik dat honden dat heel eng vinden..
bij het maken van een foto moet hij toch goed gepositioneerd worden.. en dat is vaak niet leuk om zo vast gehouden te worden..
ik weet niet of dat niet veel te veel zou zijn.. volgens mij kost dat meer energie dan een wandeling..
maar goed..
ik ben er wel van overtuigd dat zij heel goed weten wat ze doen.. en wat ze moeten laten..
die wandeling was misschien te vroeg.. maar toch denk ik dat weirdo dat echt even nodig had..
Pfoe Ellen wat op en neer zeg!
Maar toen ik woord stabiel las, had ik er ook een positieve gedachte bij.
Stabiel slecht vind ik toch een vooruitgang ten opzichte van kritiek hoor!!
En dan die rekeningen......duhhh.
Gewoon netjes in de envelop laten zitten die handel.
Ellen probeer een beetje te slapen en ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Sterkte voor jullie allen.
Knuffel van Helma.
Maar toen ik woord stabiel las, had ik er ook een positieve gedachte bij.
Stabiel slecht vind ik toch een vooruitgang ten opzichte van kritiek hoor!!
En dan die rekeningen......duhhh.
Gewoon netjes in de envelop laten zitten die handel.
Ellen probeer een beetje te slapen en ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Sterkte voor jullie allen.
Knuffel van Helma.
-
Thespikette
- 1-ster

Goh wat jammer dat het zo op en neer blijft gaan. Maar idd stabiel is beter als kritiek. We blijven voor jullie duimen.
misschien dat ik nu iets helemaal verkeerds zeg(en alvast sorry dan)
Maar.... kan je inderdaad niet beter aan hem denken zoals je hem door dat water ziet rennen??
Ik weet niet hoe hij eruit ziet. Maar stel dat hij heel erg afgevallen is, of er slecht uitziet?
Als ik aan hem denk dan zie ik die rennende god in t water! Wat een heerlijke vent!!
Zou je m niet liever zo in je gedachten hebben??
Maar ik ben blij dat ze nu het woord stabiel gebruiken. Zelfs mn man vraagt elke keer hoe het met hem is!!
Sterkte en een heel goede nachtrust voor vannacht!

Maar.... kan je inderdaad niet beter aan hem denken zoals je hem door dat water ziet rennen??
Ik weet niet hoe hij eruit ziet. Maar stel dat hij heel erg afgevallen is, of er slecht uitziet?
Als ik aan hem denk dan zie ik die rennende god in t water! Wat een heerlijke vent!!
Zou je m niet liever zo in je gedachten hebben??
Maar ik ben blij dat ze nu het woord stabiel gebruiken. Zelfs mn man vraagt elke keer hoe het met hem is!!
Sterkte en een heel goede nachtrust voor vannacht!
Allemachtig wat een klotetijd hebben jullie zeg, ik hoop toch zo dat het morgen weer wat beter gaat met je ventje.

- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier blijft ook een kaarsje aan voor Weirdo, hij moet en zal opknappen. Toen mijn Duitse herder daar lag hebben ze röntgenfoto's gemaakt van zijn longen (geklapte long) op de paardenafdeling omdat hij te groot was voor het andere apparaat. Dat is echt een hele grote en de hond kon er gemakkelijk op zijn zij op. Ben benieuwd naar de foto's morgen. Probeer toch maar wat te slapen dan ben je weer iets uitgerust voor een nieuwe dag.

Potverdikkie...ik wil goede berichten lezen! Tjong wat een vreselijke tijd maken jullie door!
Knuffel van hier!
Knuffel van hier!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zie id maar af van een foto, heb per slot hier hele mooie van hem...
hoop dat ie rustig de nacht doorkomt..
hoop dat ie rustig de nacht doorkomt..