Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Dat kookstoofje van jou is wel helemaal geweldig zeg 
-
lianneke
- 5-sterren

Ja, daar ben ik ook erg blij mee en maak ik heel veel gebruik van.Angelique schreef: Dat kookstoofje van jou is wel helemaal geweldig zeg![]()
En als ik me het goed herinner delen we de smaak van koelkasten
- Angelique
- 5-sterren

Haha, ja, dat klopt, ik heb een rode Smeg.lianneke schreef: Ja, daar ben ik ook erg blij mee en maak ik heel veel gebruik van.
En als ik me het goed herinner delen we de smaak van koelkasten![]()
Wij hadden net zo'n fornuis gekocht in ons vorige huis. De koper wilde het fornuis heel graag overnemen.
In ons nieuwe huis hebben we ons geld uitgegeven aan andere dingen.
Het fornuis is het enige wat ik mis uit het oude huis.
In ons nieuwe huis hebben we ons geld uitgegeven aan andere dingen.
Het fornuis is het enige wat ik mis uit het oude huis.
- Angelique
- 5-sterren

Hier staat zo'n kookstoof zeker op het verlanglijstje. Maar er zijn andere prioriteiten, dus ik zal het eerst even met de inductieplaat moeten doen.
Van dit huis van ik alleen de overkapping "zonde". De rest....ach.
Van dit huis van ik alleen de overkapping "zonde". De rest....ach.
Is dat jouw huis nog wat te koop staat?Mini's 3-tal schreef: Nee, dat was een beetje jammer. Jaap.nl heeft een archief toch? Zal eens kijken of ik m daarin nog kan vinden (2,5 jaar na dato)
Blijkbaar niet, maar op deze advertentie is het die met de gele luxaflex. Kun je nagaan hoe lang die kiet al te koop staat... Hij begon toen met een vraagprijs van 146.000 euro, minstens 4 jaar geleden nu, misschien wel langer.
Nee, zeker niet, dat is al 2,5 jr verkocht gzd.eelke schreef: Is dat jouw huis nog wat te koop staat?
Ow, omdat je schrijft, kun je na gaan hoe lang die kiet al te koop staat...?Mini's 3-tal schreef: Nee, zeker niet, dat is al 2,5 jr verkocht gzd.
Het appartement van de advertentie stond al te koop voor ik mijn appartement (met die gele luxaflexen) te koop zette. Ik heb het 1,5jr te koop gehad en woon nu al 2,5 jr in Deventer. De man die onder hem woont, werkt bij een klant van ons en daarvan hoor ik nog wel eens wat. Hij verhuurt het al jaren en haalt het zo af en toe uit de verkoop om m een tijdje later weer voor een lagere prijs te koop te zetten.eelke schreef: Ow, omdat je schrijft, kun je na gaan hoe lang die kiet al te koop staat...?
Het huis wat wij gaan kopen heeft ook 6 jaar te koop gestaan.
Das ook erg lang ja, hopelijk wel goed onderhouden in de tussentijd?koekje schreef: Het huis wat wij gaan kopen heeft ook 6 jaar te koop gestaan.
Oh zo!
Zou nog steeds wel willen verhuizen,maar ja, dan moet dit verkocht en volgens mij gaat dat nooit voor de juiste prijs. Nog maar een paar jaar wachten dan...
Zou nog steeds wel willen verhuizen,maar ja, dan moet dit verkocht en volgens mij gaat dat nooit voor de juiste prijs. Nog maar een paar jaar wachten dan...
Ja, we hoeven er niet heel veel aan te doen.Mini's 3-tal schreef: Das ook erg lang ja, hopelijk wel goed onderhouden in de tussentijd?
Dit kopen? Maken we voor jou een speciaal prijsje 8)eelke schreef: Oh zo!
Uhhkoekje schreef:
Dit kopen? Maken we voor jou een speciaal prijsje 8)
Wil een huisje in het bos. Heb mijn lievelingshuis al gevonden, zal eens ff kijken op google maps. Moment.
Nee. Nou ja, dit zandpad in. Oh en voor de mensen die zich nog afvroegen waarom ik me zo stoor aan wielrenners en mountainbikers, loop dan even dit straatje op en neer 
https://www.google.nl/maps/@51.4909083,4.3249802,3a,90y,79.17h,60.06t/data=!3m4!1e1!3m2!1s7xvNLbYH0oyFmPVcx2OofQ!2e0
https://www.google.nl/maps/@51.4909083,4.3249802,3a,90y,79.17h,60.06t/data=!3m4!1e1!3m2!1s7xvNLbYH0oyFmPVcx2OofQ!2e0