Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Lil

Bericht door Lil »

Mega knappe Fozzy!!!!!!!

Dat wordt wel een mega taart he vrouwtje.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ojee taart, maar och ik kan hem gewoon een beker zure room of yochurt geven dat is net zo een beloning.
Het zijn geen super hoge punten voor Fozzy, hij maakte het spannend, maar geslaagd is geslaagd!

En iedereen uit onze groep is vandaag geslaagd voor het brevet wat ze wilden halen :D Echt helemaal geweldig blij, daar train je ieder weekend voor met zijn allen. Wellicht heeft de hond waarmee ik dit jaar veel getraind was omdat ze wat onzeker was en echt niet wist wat ze doen moest de meeste punten, ik hoop het ! :D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kaio schreef:Ik verneem net via de watsapp dat Fozzy geslaagd is voor zijn duitse A brevet waterwerken. :D En dat is heel wat als je Fozzy bent :biggrin2: Iets met korte aandachtspanne, gauw afgeleid etc!

:circle: :groupwave2:

Top hoor! Gefeliciteerd voor de beer!
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Ko die losloopt, iets echt geweldigs interessants (fazant?) ruikt in het hoge riet, niet reageert op mijn eerste roep, langzaam het riet in verdwijnt en als ik nogmaals aandring om verder mee te lopen weer te voorschijn komt, nog even intens de lucht snuffelt, ik roep weer, hij doet een stapje opzij richting riet, ik zie tweestrijd, en dan besluit hij toch om naar mij te komen! :yeah: Brave hond.

Ko wil graag achter van alles aan, hazen, konijnen, katten, fazanten, egels, mollen, muizen, het zijn voor hem allemaal dieren om op te jagen. Muizen mag van mij, bij de rest wil ik het niet hebben. De Rendac wagen is hij ookal eens achterna gerend, netjes langs de kant van de weg, zoals hem geleerd is... Ik dacht: 'Waarom rent hij nou achter die wagen aan?', toen rook ik een zweem 'dood' en begreep het. 'Ko waar ga je heen?', riep ik. Hij stopte, draaide zich om en keek me aan van 'Waar blijf je nou? :o ' :biggrin2: Hij keek nog eens naar de vrachtwagen die snel uit het zicht verdween en besloot toen toch maar weer terug te komen.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Mijn puppy houdt van behendigheid :o :D
Vanochtend weer "puppycursus" gehad.
Een aantal keren 2 tunnels achter elkaar gelopen (mèt aandacht tussendoor!), 2x een lage kattenloop, en 2x een lage schutting gedaan (voorzichtig met de pootjes nog). Ik moest daarna gewoon aan de riem gaan hangen om hem tegen te houden, hij wilde nog een keer en nog een keer en nog een keer :biggrin2:
Zo leuk om te zien dat hij zo'n lol heeft, mijn lieve puppieguppie :smitten:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ok Kim dat wordt agility met hem, en rennen om hem bij te houden straks :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Kaio schreef:Ok Kim dat wordt agility met hem, en rennen om hem bij te houden straks :biggrin2:
Vind ik ook!!!

Pas als je het beheerst zal ik iets vertellen over het gegeven dat ik maar 6 passen in een heel parcours liep hahaha. :P :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Lil schreef:Vind ik ook!!!

Pas als je het beheerst zal ik iets vertellen over het gegeven dat ik maar 6 passen in een heel parcours liep hahaha. :P :biggrin2:
Ik weet al dat dat mogelijk is :P
Lil

Bericht door Lil »

Kim_S schreef:Ik weet al dat dat mogelijk is :P
Jammer!

Maar is wel heel leuk inderdaad. Vanwege belasting etc een tijd hoopers gedaan (wordt niet meer gegeven wegens te weinig belangstelling en was voor mij op verkeerde dag/tijd). Ook al zo ontzettend leuk om te doen (hoewel Jones het verschrikkelijk vond, Boris vond het even gaaf als agility en Kimba vond het ok mits er actie in zat).
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Maci vind tunnels ook helemaal gaaf! Die blijft het liefst ook heen en weer rennen erin. Ook een keer tunnel aan het rollen gegaan. ::) Nou ook leuk vond ie dat gelukkig ! ;D
Hleaas passen ze alleen niet altijd door iedere tunnel :P
Lil

Bericht door Lil »

Kaio schreef:Maci vind tunnels ook helemaal gaaf! Die blijft het liefst ook heen en weer rennen erin. Ook een keer tunnel aan het rollen gegaan. ::) Nou ook leuk vond ie dat gelukkig ! ;D
Hleaas passen ze alleen niet altijd door iedere tunnel :P
Jones past door elke tunnel... (Niet dat elke tunnel daar tegen kan).
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

zoiets:
Afbeelding

oo wat ik al zei: ze heeft de eerste plaats gehaald! :D
Lil

Bericht door Lil »

Nou die tunnel heeft het dus overleefd Kaio, maar ja zo ziet het uit en als dat niet lukte ging hij gewoon dwars eroverheen. :biggrin2:

Gaaf dat ze eerste was!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik moest tot twee keer doe mijn id laten zien om een biertje te kunnen bestellen :cool: :cool:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Ik moest tot twee keer doe mijn id laten zien om een biertje te kunnen bestellen :cool: :cool:
:biggrin2:

Plaats reactie