Gisteren 2 slowcookers aangezet, 1 met indisch stoofvlees en een met zoete kip.
Rijst erbij en dan moet het maar goed zijn.
Schoonzus maakt nog een huzarensalade waar we nog stokbrood bij hebben.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Ovenschotel met aardappelpuree, tomaat, gekruid gehaktbeenham, uitje en kaaspaprika, aubergine en courgette.
Het verschil tussen een wiener Schnitzel en een Schnitzel wiener Art, is, dat een wiener Schnitzel van kalfsvlees is en een Schnitzel wiener Art van varkensvlees ;-)BusKay schreef: Geen Wiener Schnitzel want het garnituur voor een wiener is een plakje citroen, daarop plakje tomaat, daarop plakje ei en daarop een ansjovisfilet om een kappertje gedraaid.
Aangezien ik citroen een smaakverknaller vind (je proeft immers alleen zuur en geen vlees of vis meer) bleef het bij een gepaneerde schnitzel...
Iemand een idee wat een Holsteiner Schnitzel is?? (Hij is niet te moeilijk en niet Goeglen!!).
Volgens mij zit daar een gebakken ei op.BusKay schreef: Iemand een idee wat een Holsteiner Schnitzel is?? (Hij is niet te moeilijk en niet Goeglen!!).
Hmm gnocchi is super.. vooral als die even opgebakken is (kewon smölle)Mowgli schreef: Het verschil tussen een wiener Schnitzel en een Schnitzel wiener Art, is, dat een wiener Schnitzel van kalfsvlees is en een Schnitzel wiener Art van varkensvlees ;-)
Ik vind citroen trouwens ook zonde van mijn schnitzel
Wiener Schnitzel is inderdaad van kalfsvlees en dus Escalope de Veau Viennoise
Volgens mij zit daar een gebakken ei op. Hij is prima...
Nu OT:
Ik had van eergister nog knolselderij-aardappelpuree over. Het was te veel om weg te gooien, maar te weinig voor 2 personen. Ik heb er zojuist gnocchi van gemaakt. In de overn staat nu een schaal met tomaten, paar tenen knoflook en een ui te roosteren voor de tomatensaus. Voor het serveren doe ik nog wat verse basilicum door de saus.
Helaas had ik alleen nog volkorenmeel, dus de gnocchi's hebben niet zo goed gesmaakt als ik zou willenBusKay schreef: Hmm gnocchi is super.. vooral als die even opgebakken is (kewon smölle)
Noteert: niet naar de pizzeria in het LapseEsther Q schreef: Jullie geloven het niet, maar gisteren zijn wij ongewild gedrogeerd bij de plaatselijke pizzeria! Echt waar! Weet. Of hasj, kan ook. In de pizza gestopt. Spacepizza gegeten dusSja, ik kan er wel om lachen, maar leuk is het niet natuurlijk dat iemand dat zomaar doet, die moet een groot probleem hebben...
Vanavond gerookte vis, gebakken aardappeltjes en sla van wortel en witte kool. Dat wordt even afkicken in vergelijking met gisteren![]()
KlantenbindingEsther Q schreef: Jullie geloven het niet, maar gisteren zijn wij ongewild gedrogeerd bij de plaatselijke pizzeria! Echt waar! Weet. Of hasj, kan ook. In de pizza gestopt. Spacepizza gegeten dusSja, ik kan er wel om lachen, maar leuk is het niet natuurlijk dat iemand dat zomaar doet, die moet een groot probleem hebben...
Vanavond gerookte vis, gebakken aardappeltjes en sla van wortel en witte kool. Dat wordt even afkicken in vergelijking met gisteren![]()
Ooh, echt waar? Dat is helemaal erg, het zal je maar gebeurenMini's 3-tal schreef: KlantenbindingHad er laatst in Azië ook niet een verkoper opium in de noedels gedaan om te zorgen dat klanten verslaafd raakten aan zijn noedels?