Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vrouwtje ik wil aandacht en wel nu!!!! Niet zeuren het past precies hoor...

of wil die mij iets anders duidelijk maken??

of wil die mij iets anders duidelijk maken??
-
Lil
Laat hem toch gewoon ook op de computer, doe niet zo flauw!
(Ik ga twijfelen of ik wel een cattle wil, want ik heb nu al vaker gehoord dat ze gewoon op tafels en kasten springen).
(Ik ga twijfelen of ik wel een cattle wil, want ik heb nu al vaker gehoord dat ze gewoon op tafels en kasten springen).
nee ze doen het nooit gewoon zomaar......en je bent er natuurlijk altijd zelf nog bij.....maar als ik niet thuis ben gaan ze echt niet op de tafels...wel op de bank als ze de kans krijgen..Lil schreef: Laat hem toch gewoon ook op de computer, doe niet zo flauw!
-
Lil
Dat scheelt. Tot nu toe brave herders totdat ik weg ben...Thurin schreef: nee ze doen het nooit gewoon zomaar......en je bent er natuurlijk altijd zelf nog bij.....maar als ik niet thuis ben gaan ze echt niet op de tafels...wel op de bank als ze de kans krijgen..
Niemand kan zeggen dat ze (of hij?) geen karakter heeft!
Laatst gewijzigd door doranto op di 05 mei 2015, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
In de categorie: Ik heb een goed idee, doe je mee?
Ik bedacht me ineens dat we Mickey's losse haren wel met de waterblazer uit konden blazen. Mickey z'n tuigje om, riem eraan en op de galerij uitblazen.
Hieronder het resultaat:

Kras op m'n rechterarm.

En 3 gaatjes in m'n linkerhand.
Aldus luidt het antwoord: Nee!

Ik bedacht me ineens dat we Mickey's losse haren wel met de waterblazer uit konden blazen. Mickey z'n tuigje om, riem eraan en op de galerij uitblazen.
Hieronder het resultaat:

Kras op m'n rechterarm.

En 3 gaatjes in m'n linkerhand.
Aldus luidt het antwoord: Nee!
Hihihihihihihi
Dat ligt dus in dezelfde categorie als het slimen idee van ik doe mijn kat in bad

Dat ligt dus in dezelfde categorie als het slimen idee van ik doe mijn kat in bad
Wie gaat er dan ook een kat waterblazen 
- Charlie Angel
- Moderator
Ik had nog gevraagd of dat wel zo'n goed idee was.Kim_S schreef: Wie gaat er dan ook een kat waterblazen![]()
Maar in het kader wie niet horen wil moet maar voelen.............
Ik heb Mickey hierna maar even rustig geborsteld, dat laat hij al steeds beter toe.
Mannen 
Fijn dat het met borstelen wel goed ging
Fijn dat het met borstelen wel goed ging
Het leek mij wel makkelijk, wist ik veel dat hij al in paniek raakte toen het apparaat net aan stond? Maar ondanks dat hij me best hard beet en dus gekrabd had, heb ik m niet los gelaten :trots:Kim_S schreef: Mannen
Fijn dat het met borstelen wel goed ging![]()
Ik had dat echt al van tevoren kunnen bedenken, dat katjelief in paniek raakt van een waterblazer 
Stoer hoor
Stoer hoor
Ach jaaaa, hij kan normaal niet lopen met z'n tuigje om, dus dacht dat het dan wel konKim_S schreef: Ik had dat echt al van tevoren kunnen bedenken, dat katjelief in paniek raakt van een waterblazer [emoji14]
Stoer hoor![]()
Saampjes rustig wakker worden