Ja ja das heel dicht bij ik Vreeswijk welkom hierNynke schreef: Lekker dichtbij, ik woon in IJsselmonde![]()
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Hier ook nog even proberen wie wil met mij delen.. een doos verse hazenoren van Floris. Hij komt op 2 november bij Joyce. Ze zijn geloof ik 1,75 per kg. In een doos zit tussen de 8 en 12 kg. Beetje veel voor mij alleen.. gezien in de vorige keer 6 kg 450 oren zaten.. Dus wie wil?
Ik ga ze namelijk voor mezelf drogen.
oeps Even er bij zetten: Ik ga ze de 2 november bij Joyce in Delft halen. dus daar Delen of in Den Haag bij mij.
oeps Even er bij zetten: Ik ga ze de 2 november bij Joyce in Delft halen. dus daar Delen of in Den Haag bij mij.
Laatst gewijzigd door Aquillo op ma 28 okt 2013, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Mag ik vragen waar het opgehaald moet worden? Ik wil wel delen maar heb alleen een fiets tot mijn beschikking! Haha!
oh sorry linkje er niet bij gezegd. Ik woon zelf in Den haag en ik ga het de 2e in Delft halen bij Joyce en die dag leen ik een auto dus..Aquillo schreef: Hier ook nog even proberen wie wil met mij delen.. een doos verse hazenoren van Floris. Hij komt op 2 november bij Joyce. Ze zijn geloof ik 1,75 per kg. In een doos zit tussen de 8 en 12 kg. Beetje veel voor mij alleen.. gezien in de vorige keer 6 kg 450 oren zaten.. Dus wie wil?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 157.0.html
Laatst gewijzigd door Aquillo op ma 28 okt 2013, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het handig als je zelf aangeeft waar je woont? Dan is er misschien iemand die in jouw buurt woont en het even af wil geven??Adriane schreef: Mag ik vragen waar het opgehaald moet worden? Ik wil wel delen maar heb alleen een fiets tot mijn beschikking! Haha!
-
Jaba09
Besteld iemand binnenkort nog bij Lupa omgeving Zoetermeer/Den Haag?
Ik heb namelijk smuldier paard nodig, geen barf maar ik kan er slecht aan komen.
Ik heb namelijk smuldier paard nodig, geen barf maar ik kan er slecht aan komen.
smuldier is te koop bij Jumbo en C 1000 sorry ik lees niet goed Paard..maar waarom koop je geen kwalitatief betere kvv?
Degomeat maar die kost 4,60 p kgBink09 schreef: Omdat er verder geen kvv is met alleen paard.
Maar mss als je Henk belt en je grote hoeveelheid wil afnemen kan hij mss wat met de prijs
de mix van dego met paard is 3.75. per kilo
dan is het wel met orgaan en bot net als smuldier volgens mij.
vivianne besteld regelmatig bij dego volgens mij.
gr Mona
gr Mona
De compleet is met premix en de enkelvoudige is zonder botmona schreef: de mix van dego met paard is 3.75. per kilo
gr Mona
Ingrediënten Paard: 80% paardenvlees 90/10, 10% paardenhart en 10% paardenlever.
-
Jaba09
Ja dat had ik gezien bij degomeat, en omdat het zonder bot is heb ik het niet besteld.. Dit is de samenstelling volgens de site (Compleet versie)
100% gemalen paard, bestaande uit 80% paardenvlees, 20% paardorgaan, incl. 2,5% vitaminepremix
100% gemalen paard, bestaande uit 80% paardenvlees, 20% paardorgaan, incl. 2,5% vitaminepremix
Laatst gewijzigd door Jaba09 op do 31 okt 2013, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
KapiteinKoek
- 1-ster

Is er misschien iemand in de buurt van Rotterdam die bij Jope/Jose gaat bestellen?
Ik zou dan graag meebestellen
Ik denk niet dat je daar graag mee besteld hoor. Er hadden verschillende mensen besteld daar, daarna niets mee gehoord en vervolgens niets geleverd.KapiteinKoek schreef: Is er misschien iemand in de buurt van Rotterdam die bij Jope/Jose gaat bestellen?
Misschien dat je aan ze kunt vragen of ze ook een volledig inclusief bot mix kunnen gaan maken?Bink09 schreef: Ja dat had ik gezien bij degomeat, en omdat het zonder bot is heb ik het niet besteld.. Dit is de samenstelling volgens de site (Compleet versie)