het verhaal van zelda
Moderator: Lizzy
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: het verhaal van zelda
Hoi Domenica,
Je kunt het filmpje naar Hodes (brace maker) sturen en je vraag aan hen voorleggen. Naar wat ik over hen gehoord heb, denken ze goed mee en informeren ze duidelijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden van hen voor de hond.
Sterkte!
Je kunt het filmpje naar Hodes (brace maker) sturen en je vraag aan hen voorleggen. Naar wat ik over hen gehoord heb, denken ze goed mee en informeren ze duidelijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden van hen voor de hond.
Sterkte!
-
Do
ik ben al eerder bij hodes geweest, hij kon me niet helpen, heel begrijpelijk
heb nu een afspraak voor woensdag
heb nu een afspraak voor woensdag
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Wilde vanavond reageren met de vraag hoe het vandaag gegaan was, maar las je trieste bericht al op facebook.
Heel veel sterkte hiermee. Na al dat knokken toch de strijd moeten verliezen
Heel veel sterkte hiermee. Na al dat knokken toch de strijd moeten verliezen
WAT?!?choopy schreef: Wilde vanavond reageren met de vraag hoe het vandaag gegaan was, maar las je trieste bericht al op facebook.
Heel veel sterkte hiermee. Na al dat knokken toch de strijd moeten verliezen![]()
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik lees het net ook op FB

Woorden schieten hier echt veel en veel te kort.
Heel veel sterkte
zo geknokt en dan zo verliezen, in en in triest.
Weet echt niet wat te zeggen.
Rust zacht lieve meid.
Woorden schieten hier echt veel en veel te kort.
Heel veel sterkte
Weet echt niet wat te zeggen.
Rust zacht lieve meid.
Nu zie ik het ook via via voorbij komen. Jeetje zeg, wát verdrietig!!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Hier ook nog een keer, heel veel sterkte.
Ik heb zo genoten van de "Zelda en Hans" filmpjes over de jacht iedere keer weer. Wat een mooi team, wat zullen jullie haar missen....
Ik heb zo genoten van de "Zelda en Hans" filmpjes over de jacht iedere keer weer. Wat een mooi team, wat zullen jullie haar missen....
-
HoochieHummie
- 3-sterren

Er lijkt iets heel ergs te zijn gebeurd? Ik heb geen Facebook kan iemand me vertellen wat?
Ze zal heus wel zelf gaan vertellen wat er is gebeurd, misschien wil ze dat nu nog niet, alles op zijn tijd.
Niet aan ons om dat hier te gaan vermelden denk ik persoonlijk...
Niet aan ons om dat hier te gaan vermelden denk ik persoonlijk...
Heb het ook gezien, ook via deze weg ontzettend veel sterkte gewenst. Wat een enorm gemis 
-
Do
Zelda is op 3 september ingeslapen
In 2 maanden de tijd ( sinds de laatste ct) is er een enorme massa ontwikkeld aan de binnenkant van de poot
Zelda mijn hart huilt , Hans is zijn maatje kwijt
Je was een bijzondere hond
In 2 maanden de tijd ( sinds de laatste ct) is er een enorme massa ontwikkeld aan de binnenkant van de poot
Zelda mijn hart huilt , Hans is zijn maatje kwijt
Je was een bijzondere hond
Het is gewoon niet eerlijk. Toen ik je bericht las op fb kreeg ik tranen in mijn ogen. Arme Zelda, wat moet ze sterk en trots zijn geweest om dit voor jullie te verbergen. En wat een enorme leegte laat ze achter, ze zal altijd bij jullie blijven. Ze voelde zich enorm thuis in jullie warme liefdevolle nest, dat laat ze duidelijk zien in je filmpje. Do en hans enorm veel sterkte. Ik weet hoe het voelt al die onzekerheid je eigen gevoel tegenover de wittejassen, en dat dit. Dit verdienen jullie niet. xxx
We sluiten dit topic af met een verwijzing naar : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 896.0.html
Rust zacht Zelda
Rust zacht Zelda