Wat een tip! Gaat dat goed?Nynke schreef: Gewoon in de vriezer gooien![]()
Koopjeshoek
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Koopjeshoek
Wat enorm herkenbaar! Heb denk ik te dikke billen voor mijn smalle taille ;-)**Jolanda** schreef: Hahaha. Ik denk dat ik gek zou worden van die dingen.
Voor wie het nog niet wisten: ik ben een beetje raar. Vroeger kocht mijn moeder altijd 6 nieuwe onderbroeken. Dan deed ik 1 van die nieuwe aan, kroop dat stof tussen mijn billen in, of ze zaten te laag of of of en dan wilde ik ze niet dragen. En zo herhaalde zich dat een aantal keer. Uiteindelijk kocht ze steeds nog maar 1 nieuwe, als die beviel ging ze er meer van halen. Toen ik een jaar of 13-14 was ben ik overgestapt op strings. Nooit te veel stof wat tussen mijn billen kruipt.
Ook heb ik van die damesboxers maar daarvan kruipen die hele korte pijpjes op. Dus hoe minder stof, hoe beter![]()
- Pauline
- 5-sterren

Ik doe liever geen onderbroek aan dan een string. 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Een string is Patsy haar lievelingsspeeltje 
- Pauline
- 5-sterren

Die van jou?*Dorothea* schreef: Een string is Patsy haar lievelingsspeeltje![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ja die steelt ze uit de wasmand en rent daar dan al slingerend mee door de kamer..Pauline schreef: Die van jou?![]()
- Pauline
- 5-sterren

*Dorothea* schreef: ja die steelt ze uit de wasmand en rent daar dan al slingerend mee door de kamer..
*Dorothea* schreef: ja die steelt ze uit de wasmand en rent daar dan al slingerend mee door de kamer..
Hier hadden we ook zo'n wasdiefje, maar die rende er mee naar buiten, zodat de buurvrouw kwam waarschuwen, dat de hond iets had wat niet de bedoeling was...
-
fem fatale
- 5-sterren

Plien wil me nog wel eens "kittens" komen brengen. Eerst gebruikte ze daar opgerolde panties en sokken voor, maar die heb ik wat beter opgeruimd zodat Puk er niet voortdurend nesten van maakt en ik ze niet meer kan vinden. Nu pakt ze bh's.
Gelukkig brengt ze die dus naar mij. Het wordt pas raar als ze het gaat doen als er bezoek is. (Maar dan is ze meestal heel druk aan het knuffelen, dus ik maak me niet al te veel zorgen.)
-
Lil
Het is kaas, dus gewoon in de vriezert!K&D schreef: Ja, die. Die gaat er bij ons in zakken doorheen, maar eenmaal aangebroken schimmelt het wel heel snel, dus hij moet snel op. En ook heel erg geschikt voor de pizza.
De ciabatta-broodmix van de Lidl is ook niet te versmaden.
**Jolanda** schreef:
ik weiger om 5 tot 10 euro uit te geven voor zo'n klein beetje stof
Dusssss:koekje schreef: Ik draag granny pants, dus heb wel waar voor mn geld![]()
Jolanda moet d'r billen opzij doen om bij de broek te kunnen,
en Koek moet de broek opzij doen om om bij de billen te kunnen.
Verschil moet zijn
nova schreef: Dusssss:
Jolanda moet d'r billen opzij doen om bij de broek te kunnen,
en Koek moet de broek opzij doen om om bij de billen te kunnen.
Verschil moet zijn![]()
![]()
![]()
Dat is echt HEEL lief aangeboden maar ik ben een zaikerd, ik gebruik alleen echte Miele zakken*Marga* schreef: Nee geen originele maar bazar cleaning uni bag.
Ze passen bij mijn miele in ieder geval, moet er een klein randje van af knippen, ik dacht 2 of 3 euro voor 5 zakken plus 1 filter, ik kan er wel een in je brievenbus gooien??
Ik rij er toch bijna iedere dag langs..
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Waarom? Ik gebruik al jaaaaaren die ah huismerkzakken voor m'n Miele.Lizzy schreef: Dat is echt HEEL lief aangeboden maar ik ben een zaikerd, ik gebruik alleen echte Miele zakken![]()
Omdat ik groot verschil merk tussen de echte en de nepperts.MarijeEnBoomer schreef: Waarom? Ik gebruik al jaaaaaren die ah huismerkzakken voor m'n Miele.