Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

TMG1961 schreef: Bij de Aldi hadden ze spekkoek nieuw in assortiment. Volgens Indische kennis van me zou die best goed te eten zijn. Heb dus 2 stukjes meegenomen.
Lekker, spekkoek! Ik ben benieuwd  :)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Bericht door EliScooby »

eelke schreef: Vrij vandaag!!  :D

Hopelijk blijft het droog want ik wil buiten kachelhout gaan zagen. Want volgende week woensdag komt ie!
Net binnen al een beetje gestofzuigd en opgeruimd, en ontbeten. Nu de rest nog... het loopt hier een beetje achter in het huishouden, door een of andere vermoeiende beer die veeeeeeeeeel naar het bos moest (waardoor ook nog eens veeeeeeeeel meer rommel in huis) en een drukke werkweek.

Michiel, Ronald, mijn telefoon doet moeilijk. (ik denk door de douche, maar ervoor was ie ook al trager) is het een idee om al m'n foto's en telefoonnummers op het sd kaartje te zetten, en m dan terug naar fabrieksinstellingen te doen? Zou ie daar beter van worden?
Denk het niet, maar je kunt het proberen :biggrin2: Telefoonnummers synchroniseer je toch met Google? Je foto's kunnen dat als het goed is met Picasa (ook van Google) of Google Drive. Geen gedoe met sd-kaartjes enzo, gewoon via wifi.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Mini's 3-tal schreef:
Denk het niet, maar je kunt het proberen :biggrin2: Telefoonnummers synchroniseer je toch met Google? Je foto's kunnen dat als het goed is met Picasa (ook van Google) of Google Drive. Geen gedoe met sd-kaartjes enzo, gewoon via wifi.
Sorry voor de vergeten E, je krijgt er een van mij, ik heb er zat ;)

Hmm, maar weinig hoop dus. Jammer. 
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Cassis in mn neus gedaan  :-X

Ik had oa een brood gekocht. Toen we weer thuis kwamen, vertelde meneer dat hij er ook 2 had gekocht. Dus nu hebben we er 3. Gelukkig eet Vera soms ook een halve snee mee.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Geen ruimte in de vriezer Koek ??
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Daar zijn de 2 die meneer had gekocht ingegaan. Er passen maar 2 broden in de broodlade. Ik kan het nog wel in de kattenvoerkist kwijt.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Tosti's maken. Suiker brood. Paneermeel wentelteefjes?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Waarom deed je cassis in je neus?

Zo. Inkomen weer gedaan, er gaat een pizza de oven in. (de groentepizza van de lidl vind ik best wel te knagen).

En voor later een stukje oude kaas, bier, en eventueel nog carpaccio tapenade. Kom de avond wel door.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik ben het beu, ik ga op zoek naar een vaatwasser. Iemand eentje over toevallig?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

hannabelgje schreef: Ik ben het beu, ik ga op zoek naar een vaatwasser. Iemand eentje over toevallig?
Nee, ik hou van mijn vaatwasser! Je mag m wel komen gebruiken, als je wilt! ;)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik heb een tijdelijke vaatwasser van boven de 35 maar die had vandaag geen tijd denk ik. Nu maar kijken voor een echte.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Nu ben ik toch vandaag weer de jam vergeten  >:(
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

De buurman krijgt momenteel spouwmuur isolatie. Dus er wordt geboord en gedaan. Er staan een aggregaat te loeien en er klimmen mensen op ladders. En Oscar, die ligt gewoon in zijn mand en kijkt niet op of om. Soms, soms snappen wij helemaal niets van dat beest  ;D

Ik was dus ook al vrij vroeg wakker, maar het tempo komt er nog niet zo in. Komt ook omdat ik vandaag allemaal leuke klusjes op de planning heb. Ritje naar de stort, vlees portioneren. Ik ga maar eens aan de slag, dan is het maar gebeurd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Jeutje, best oké begin vd dag  :) ik heb gisteren een onesie gekregen van mijn zusje, whoooohhh dat zit prima!  :biggrin2: lekker warm. Mijn stoofvlees staat inmiddels al een tijdje te pruttelen, en ik heb net m'n ontbijt op.

Ga zo maar inloggen op m'n werklaptop, kijken hoe het er daar voor staat. Wil ook nog ergens naar het bos, moet nog werken, kan vanavond thuis eten, en daarna weer naar de kappersschool zodat vriendinnetje kan oefenen met krulspelden zetten. Ik ben benieuwd...
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Lekker zo'n onesie. Alleen vervelend met plassen.

Gesloten