Consuminderen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Consuminderen
Whut.. Dit topic gaat van de action, naar klots oksels naar orale seks?? 
- Pauline
- 5-sterren

Maar je wast je dan toch gewoon elke dag? Ik boen mijn nagels als ze vies zijn, maar dat zijn ze bijna nooit. Ik ruik niet sterk, ben echt allergisch voor geuren. Heb ook veel moeite met parfumluchten, vooral als er musk in zit. Dat ruikt voor mij dus echt naar pis en ik krijg er onvoorstelbaar hoofdpijn van.Laura2004 schreef: Ik vind jou er schoon uitzien verder en kan me ook niet herinneren dat je sterk rook. Ik zou heel vies ruiken en er vies uitzien als ik maar 2 keer per week zou douchen.
-
Martine-Tom
Only on BPNadia schreef: Whut.. Dit topic gaat van de action, naar klots oksels naar orale seks??![]()
- Pauline
- 5-sterren

Mits je je vaker doucht dan 1x per week!Nadia schreef: Whut.. Dit topic gaat van de action, naar klots oksels naar orale seks??![]()
Ik douche me zo'n 5/6 keer per week. Wat gebeurt er dan 
Da's alleen medium-stinkNadia schreef: Ik douche me zo'n 5/6 keer per week. Wat gebeurt er dan![]()
- Pauline
- 5-sterren

Tell me.....Nadia schreef: Ik douche me zo'n 5/6 keer per week. Wat gebeurt er dan![]()
- Angelique
- 5-sterren

Whats nextNadia schreef: Whut.. Dit topic gaat van de action, naar klots oksels naar orale seks??![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

De mooncup natuurlijk 
Ik verzamel kattenharen, zodat moeders er truien van kan breien. Dan hoef ik die niet te kopen.
Nee, ging over consuminderen.MarijeEnBoomer schreef: De mooncup natuurlijk![]()
-
Martine-Tom
Met de mooncup hoef je geen kurken of matrassen meer te kopenMini's 3-tal schreef: Nee, ging over consuminderen.
Oh, dat deed ik toch al nooit.Martine-Tom schreef: Met de mooncup hoef je geen kurken of matrassen meer te kopen![]()
Consuminderen zoals het bedoeld is. Milieubewust, zuinig, sommigen zouden zeggen schoon..Martine-Tom schreef: Met de mooncup hoef je geen kurken of matrassen meer te kopen![]()
en even voor de duidelijkheid
ik was mij dus elke dag....alleen met water en wat zeep voor de oksels.....en 2x pwk onder de douche. het is niet zo dat ik me nooit was