MarijeEnBoomer schreef:
1 iemand heb ik per ongeluk misschien een klein beetje de grond in geboord!
Dat je daar nou zo lang over moet door zeiken zeg... Niet gek dat je nog alleen bent met zulk gedrag
Ik kan me niet voorstellen dat je eerste naam die in mij opkwam ook diegene is
Die vent met die twee zoontjes, kelere, wat een zuur mondje . En die boer met die 16 brieven was wel schattig. En Tom, what on earth doet Tom in dat programma ???. Die oudere man, van 65, gatver, wat lijkt me dat een klier zeg
Lizzy schreef:
Die vent met die twee zoontjes, kelere, wat een zuur mondje . En die boer met die 16 brieven was wel schattig. En Tom, what on earth doet Tom in dat programma ???. Die oudere man, van 65, gatver, wat lijkt me dat een klier zeg
Tom is er voor het kijk-genot.
Jantina schreef:
Wat een hunk die bollenboer. Maar die had mij toch niet gekozen. Ben niet slank en blond genoeg!!!
Nou ja, ook kans dat hij ook vooral oppervlakkige brieven heeft gehad he! Had je een mooie brief moeten schrijven!
Lizzy schreef:
Dat word vast de nieuwe Aad.
Die ene met zn 2 brieven.. ahh dat vond ik wel beetje sneu. Zo lilluk was ie nou ook weer niet. Wat die tom in BZV doet is mij ook een raadsel, hij zal er wel als kijcijfer kanon in zijn gezet.
MarijeEnBoomer schreef:
1 iemand heb ik per ongeluk misschien een klein beetje de grond in geboord!
Dat je daar nou zo lang over moet door zeiken zeg... Niet gek dat je nog alleen bent met zulk gedrag