Kaio schreef:
Ben beniewd hoe het gaat. Ik hoop dat het gaat werken, want het is zo ellendig allemaal.
Hier heeft Maci na maanden rust ( na schildklier tabletten ging het stuk beter) dus een ontsteking ter grote van een ping pong bal of nog net iets groter tussen zijn tenen.
Hij strompelt dus flink.
Zijn er nu ook meer mijten actief, of alleen pollen?
Ik kan verder onmogelijk zijn voeten meteen wassen na aanraking met gras oid, newfies liggen nou eenmaal graag buiten.
Ik heb wel in het verleden dagelijks een badje gegeven maar had niet het idee dat het werkte, eerlijk gezegd.

Ik ga hem wel binnenkort wassen, aangezien hij ook meer jeuk heeft.
Ik had hier helemaal niet meer op gereageerd, wat rot zeg

Ik heb weleens foto´s van de poten van Maci gezien volgens mij en dat lijkt het meest op wat Tequila heeft. Hoe gaat het nu met zijn Poot? Ik had idd gelezen dat het een stuk beter ging met de schildklier tabletten, maar toch weer een bult. Teki kan ook naar binnen en buiten wanneer hij wil, alleen is het stuk met de meeste begroeiing afgezet, dus komt hij alleen op een betegeld deel en er staat een groene heg, geen idee wat voor boom/plant, een soort dennen
Ik was zijn pootjes bij ieder ´echt´ contact, dus als hij in de tuin in het gras of tussen de struiken heeft gespeeld en na de wandelingen. Ik denk echt dat het noodzakelijk is, puur ook omdat ik in de open plekken geen viezigheid wil hebben.
@Yara, die shampoo bestaat hier niet, ik heb deze maand weer ontzettend veel geld uitgegeven aan dierenarts en allerlei middeltjes, ook om een natuurlijk anti-parasietenmiddel samen te stellen, maar volgende maand (of volgend salaris

) ga ik Hope vragen of ze het voor mij kan aanschaffen en opsturen, volgens mij had zij dat ergens aangeboden, of wellicht moet ik dat nu al gewoon vragen, aangezien het er nu alweer behoorlijk slecht uitziet

Ik ga er even over nadenken. Ik zat net ook weer terug te lezen en moet even heel goed alle tips op een rijtje zetten voor mezelf om te kijken wat we kunnen proberen.