Welk boek lees je?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Re: Welk boek lees je?
Dood in het vizier door Stephen Hunter.....
Vietnam-veteraan en scherpschutter Bob Lee Swagger leeft teruggetrokken in de bergen van Arkansas. Een absolute eenling die met niemand iets te maken wil hebben. Dan wordt Sagger verleid om uit zijn isolement te komen en wordt hij meegesleept door een maalstroom van geweld, intriges en misleiding. Alle vaardigheden die Swagger in Vietnam heeft geleerd, heeft hij nu nodig om te overleven...
De film Shooter is hiervan afgeleid.
Berespannend!!
Grtz
Paul
Vietnam-veteraan en scherpschutter Bob Lee Swagger leeft teruggetrokken in de bergen van Arkansas. Een absolute eenling die met niemand iets te maken wil hebben. Dan wordt Sagger verleid om uit zijn isolement te komen en wordt hij meegesleept door een maalstroom van geweld, intriges en misleiding. Alle vaardigheden die Swagger in Vietnam heeft geleerd, heeft hij nu nodig om te overleven...
Berespannend!!
Grtz
Paul
Oh, die film heb ik net gekeken. Geweldig verhaal. Nooit geweten dat er een boek van was.Paul_Barte schreef: Dood in het vizier door Stephen Hunter.....
Berespannend!!
Grtz
Paul
(Overigens is in de eerste 10 minuten van de film de hond van Swagger te zien, die écht als 2 druppels water op Wodka lijkt)
-
BusKay
Oh... dus je haalt deel 8/II voor de 14e nog....hannabelgje schreef: Nee ik heb geen werk [emoji12]
Prima, dan laat ik m'n honden nog even een weekje rennen hier op het strand van Koksijde (gister waren ze door het dolle heen!!)
Nu Doelwit van Dick Francis. Eentje die ik nog maar 1 keer eerder heb gelezen en da's al heel wat jaren geleden

Hee Nynke, ook een Dick Francis fan? Wat leuk!Nynke schreef: Nu Doelwit van Dick Francis. Eentje die ik nog maar 1 keer eerder heb gelezen en da's al heel wat jaren geleden![]()
![]()
-
Martine-Tom
ze probeerd mij nu ook te besmettenTanna schreef: Hee Nynke, ook een Dick Francis fan? Wat leuk!
Ik zit nu in afvalrace van Dick Francis
Al bijna mijn hele leven "Tanna" !! Ik heb ze allemaal gelezen en heb er ook aardig wat op zolder staan, voornamelijk de afgeschrevenen van de bieb. Heb toevallig gisteren een dubbele gekocht bij de kringloopwinkel in B'drecht. Rookgordijn/Grote gok.

-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ben net begonnen aan 'wat ons niet kan doden' : de opvolger van de millennium triologie.
Ik heb ze allemaal, sommige titels Nederlands en Engels, maar de meeste alleen Engels. De laatste boeken heeft hij samen met zijn zoon Felix geschreven en na Dicks dood is Felix blijven schrijven.Nynke schreef: Al bijna mijn hele leven "Tanna" !! Ik heb ze allemaal gelezen en heb er ook aardig wat op zolder staan, voornamelijk de afgeschrevenen van de bieb. Heb toevallig gisteren een dubbele gekocht bij de kringloopwinkel in B'drecht. Rookgordijn/Grote gok.![]()
![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat zijn het eigenlijk voor boeken? Jullie maken me nieuwsgierig.Tanna schreef: Ik heb ze allemaal, sommige titels Nederlands en Engels, maar de meeste alleen Engels. De laatste boeken heeft hij samen met zijn zoon Felix geschreven en na Dicks dood is Felix blijven schrijven.
Die Nynke!Martine-Tom schreef: ze probeerd mij nu ook te besmetten
Ik zit nu in afvalrace van Dick Francis
Dick Francis, dat zijn toch detectives?
o.a. in de paardenwereld?
Engels?
o.a. in de paardenwereld?
Engels?
-
TomsBorders
- 5-sterren

In Defence of Dogs - John Bradshaw
zeer interessant en leuk boek tot nu toe.
zeer interessant en leuk boek tot nu toe.
Ik 1 dag uitgelezen, goehoed!!Elvira schreef: ik ben net begonnen aan 'wat ons niet kan doden' : de opvolger van de millennium triologie.
-
BusKay
Ik heb even bij je nieuwe werkgever gekekenhannabelgje schreef: Wat zijn het eigenlijk voor boeken? Jullie maken me nieuwsgierig.
http://www.bol.com/nl/c/boeken/dick-francis/21583/N/8299/filter_showNA/true/index.html