Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik ben het afwasmiddel vergeten 
Weet Teuni daar niet wat op?koekje schreef: Ik ben het afwasmiddel vergeten![]()
Ja, die stuurt gewoon 1 van die 10 kinders nog een keer naar de winkel*milyck* schreef: Weet Teuni daar niet wat op?![]()
Bietje citroensap in water.
Maar ik wil schuim 
Shampoo erbij 
Ja! dan ben ik ook gelijk van de roos op mn pannen af 
Zie je! Voor alles een oplossing! 
- Angelique
- 5-sterren

Dan heb je nog wat te doenkoekje schreef: Ja, die stuurt gewoon 1 van die 10 kinders nog een keer naar de winkel![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Krijg ik vanochtend een mailtje van de uitgeverij waarvoor ik momenteel een boek vertaal, en van de schrijver van het boek in eigen persoon: gecondoleerd met het overlijden van je vader.
Nou is mijn vader wel sinds een aantal maanden terminaal ziek (hartfalen), iets waar ik ivm de deadline van de vertaling contact over had gehad met de uitgever, maar zijn toestand is momenteel juist zo stabiel dat artsen geen uitspraak meer willen doen over zijn levensverwachting. Blijkbaar had iemand op de Nederlanse uitgeverij mijn mails wat haastig gelezen, en vervolgens de verkeerde informatie doorgespeeld aan de Finse uitgeverij en de auteur... Pijnlijk, voor hen dan.

[me=koekje]gaat meneer eens bij zn worst grijpen[/me]Angelique schreef: Dan heb je nog wat te doen![]()
- Angelique
- 5-sterren

Doe datkoekje schreef: [me=koekje]gaat meneer eens bij zn worst grijpen[/me]
Weet niet of de vaat daarmee zo schoon zal worden?koekje schreef: [me=koekje]gaat meneer eens bij zn worst grijpen[/me]
- Charlie Angel
- Moderator
koekje schreef: [me=koekje]gaat meneer eens bij zn worst grijpen[/me]
Zo, lekker onlijn boodschappen gedaan. Waaronder een watermeloen, met pitten. Ik had er laatst 1 van de AH zonder pitten, maar die zaten er toch wel in! Dan kan ik net zo goed voor hetzelfde geld een biolgische kopen waar dus ook zeker te weten pitten inzitten.
En een liter afwasmiddel.
En een liter afwasmiddel.