Angelique schreef:Nee, dat had behoorlijk anders af kunnen lopen. Goed, meneer heeft rust voorgeschreven gekregen, dus ik mag voor verpleegster gaan spelen
Da's toch jouw lievelings?
Maar jeetje mekreetje, wat een schrik joh! Wat was Frank aan het doen dan? Ramen aan het lappen? Ahhh, arme Frank . Geef hem een dikke virtuele beterschapsknuffel
Maar jeetje mekreetje, wat een schrik joh! Wat was Frank aan het doen dan? Ramen aan het lappen? Ahhh, arme Frank . Geef hem een dikke virtuele beterschapsknuffel
Die was iets bovenin het magazijn aan het doen, maar de ladder kon daar niet echt goed recht staan, dus die stond te vlak zeg maar, dat wetende toch gewoon verder gegaan en toen glee die weg
Jeetje wat een schrik Angelique. Beterschap voor Frank en zelf sterkte met verplegen.
Het is weekend!!!!! Ik ben moe dus ga lekker bankhangen met de Zoë vanavond. Zalig!
Dat is schrikken zeg, dat had inderdaad heel anders af kunnen lopen. Geef hem maar een knuffel en veel beterschap.[emoji8]
En jij succes met verpleegstertje spelen [emoji8]
Mijn laatste appeltjes van de boom geplukt. Ze zijn heerlijk. Geslaagde aankoop die appelboom. Ook de kippen gevoerd en de kuikens uit hun kraamhok gelaten. Ze mogen de rest van de kippenren gaan ontdekken met hun papa. Ze zijn inmiddels te groot om als kattenvoer te dienen.
OT: ik ben gesloopt. Eet sinds een week koolhydraatarm, heb al weinig energie, een mega drukke week gehad, en nu ook nog de hele dag bezig geweest met van alles. Ik stond om half 9 op en ga nu net zitten voor het eerst. Pfffffff.
Maar verder is het heerlijk hoor, weekend
Angelique schreef:Die was iets bovenin het magazijn aan het doen, maar de ladder kon daar niet echt goed recht staan, dus die stond te vlak zeg maar, dat wetende toch gewoon verder gegaan en toen glee die weg