Bas lijkt een beetje dronken .... toch geen wonder?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Bas lijkt een beetje dronken ....

Cherry
4-sterren
4-sterren

Bericht door Cherry »

Heel veel sterkte met die grote loeBas van jou  :-* :'(
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

O jemig Ivonne :'(, ik ga onwijs duimen voor een wondertje meis. Hoe zwaar moet dit voor je zijn en ik heb heel veel bewondering voor jou. Je weet dat Bas je laat zien wanneer het genoeg is, kijk in z'n ogen en je ziet het hoe moeilijk het ook is . Ik leef enorm met je mee !!!
Ik steek een kaarsje op voor mijn wollige beer :-* :-* :-*
Sterkte lieverd.
MarijeJoanne
4-sterren
4-sterren

Bericht door MarijeJoanne »

Ivonne, ik wil jou veel sterkte en wijsheid toewensen!
Ik hoop voor jou en Bas dat hij weer opknapt, maar mocht dat niet het geval zijn dat je de beste beslissing voor Bas mag nemen.
Een hele dikke knuffel voor jou! :bigarmhug:
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

het is ondanks alle ellende vandaag een hele bijzondere dag... iedereen die Bas kent en die ook maar in gelegenheid was, is vandaag langs geweest om afscheid te nemen van Bas... er zijn veel verhalen verteld, veel anekdotes en iedereen gaat hier huilend de deur uit.

Tot zover heeft de orthopeet nog steeds gelijk; de injectie doet niets en ik zie eigenlijk al heel langzaam dat de beweging die er nog was in zijn achterpoten al minder word.

Ik ga morgenochtend de dierenarts bellen voor het maken van de afspraak om hem te laten gaan...
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Wat een vreselijk triest bericht.... :'(  :'(
Ik hoop nog steeds op een wonder,Bas is gewoon een nog vrij jonge hond in een oud versleten lichaam en heeft al zo vreselijk veel meegemaakt aan operaties en andere ellende... zo oneerlijk allemaal voor die lieve lobbes!
Heel veel sterkte morgen als je toch de definitieve beslissing neemt in het belang van Bas  :-*
Met onze Kobus hadden wij hetzelfde probleem,hij was al langere tijd zwak in de achterhand en zakte ineens door zijn achterpoten en kwam ook niet meer overeind,hij was 8,5 en ook nog eens zwaar ziek dus de keuze was snel gemaakt omdat wij hem verder leed en nog meer medicijnen etc zeker wilden besparen,eens houdt het op Ivonne hoe hard en erg dit ook is..in het belang van je allessie die verder wegkwijnen zeker niet verdient.... :'( je hebt echt altijd alles voor je Bassie gedaan,een echte wereldbaas...  :-*
MauriceF
2-sterren
2-sterren

Bericht door MauriceF »

Wat een verschrikkelijk bericht!! Ik wens jullie heel veel sterkte met de moeilijke beslissing. Maar ben van overtuigd dat jullie de juiste beslissing voor Bas maken.
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Ivonne schreef: het is ondanks alle ellende vandaag een hele bijzondere dag... iedereen die Bas kent en die ook maar in gelegenheid was, is vandaag langs geweest om afscheid te nemen van Bas... er zijn veel verhalen verteld, veel anekdotes en iedereen gaat hier huilend de deur uit.

Tot zover heeft de orthopeet nog steeds gelijk; de injectie doet niets en ik zie eigenlijk al heel langzaam dat de beweging die er nog was in zijn achterpoten al minder word.

Ik ga morgenochtend de dierenarts bellen voor het maken van de afspraak om hem te laten gaan...

Ivonne, je houdt ontzettend veel van Bas, dat weet ik, daarom leef ik ook zo met jullie mee.
Jouw nuchterheid in dit alles is zo enorm, je weet, dat het tijd is.
Je bent een enorme lieverd, dat je Bas wilt laten gaan :-*
In gedachten ben ik bij je, want dit is zo'n enorme stap, dit is houden van!!
Lieve Bas, je bent een heerlijke hond, een Newfy naar mijn hart. Waar je kon, heb je genoten van je leven!
Ik zal je altijd blijven herinneren bij het prikkeldraad en het poeltje in Chaam, wat heb je toen genoten van die wandeling en iedereen, die erbij was ook. :-*
Ivonne, ik wens je heel veel sterkte als je Bas laat gaan, hij is altijd jouw maatje geweest in goede, maar ook in slechte tijden! Hij heeft je veel troost gegeven, ik hoop ook, dat straks al die leuke herinneringen aan hem, jouw weer die troost kunnen geven :-*
Heel veel sterkte meis! :-*
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Yvonne, heel veel sterkte op deze moeilijke dag. :'( Geef Bas nog een keer een hele dikke knuffel.
Mayka
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Mayka »

Ik weet niets anders meer te zeggen dan: heel veel sterkte!  :bigarmhug:
Zal veel aan jou en Bas denken vandaag  :'(.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

sterkte vandaag  :-*
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

yvonne, nogmaals veel sterkte

geef je beer nog 1 keer een knuffel van mij,

ik denk aan jullie vandaag

coby
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Heel veel sterkte...
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Hoi Yvonne,

Ik heb het net pas allemaal gelezen. En ik heb zo veel bewondering voor je.
Dit is nu echt houden van.
Bas zal je vast heel dankbaar zijn.
Heel erg veel sterkte.
Liliane,Zita en Lotje
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ivonne schreef: het is ondanks alle ellende vandaag een hele bijzondere dag... iedereen die Bas kent en die ook maar in gelegenheid was, is vandaag langs geweest om afscheid te nemen van Bas... er zijn veel verhalen verteld, veel anekdotes en iedereen gaat hier huilend de deur uit.

:'( :'( :'( :'( :'(

Heel veel sterkte Ivonne. We denken aan je....... :-*
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Een grote knuffel voor Bas en een grote knuffel voor jou Ivonne  :-* :'(
Heel veel sterkte  :-*

Plaats reactie