hebben ze een jaar nodig om dit te bekijkenIne schreef: Nog steeds geen uitslag
Tilly heeft al 2 weken regelmatig last van galbraken. Zo 1x in de 3 dagen. Verder is ze iets rustiger, maar verder lijkt ze gezond.
Nu net spuugt ze dus weer. Begin toch wel de kriebels te krijgen![]()
Koperstapeling. Update pag.8
Moderator: Lizzy
Re: Koperstapeling.
-
Sella
Re: Koperstapeling.
Ik begin het steeds asocialer te vinden want die stomme vakantie is allang voorbij en nu laten ze jullie maar dobberen op de zee van ongerustheid en niet weten wat ze voor hun dier het beste kunnen doen 
Re: Koperstapeling. Uitslag goed.
Vandaag gebeld door Utrecht, degene die het onderzoek leidt.
Tilly heeft geen Koperstapeling.
Wel was er iets te zien van een ontsteking, daarom moet ze volgend jaar opnieuw onderzocht worden.
Ik vergat gewoon even alles te vragen, dus ga me morgenavond maar even aan een mailtje wagen, om meer uitleg.
Wel was er iets te zien van een ontsteking, daarom moet ze volgend jaar opnieuw onderzocht worden.
Ik vergat gewoon even alles te vragen, dus ga me morgenavond maar even aan een mailtje wagen, om meer uitleg.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Koperstapeling. Update pag.8
O Ine wat ben ik blij
voor je!!!
Gefeliciteerd
dat moet gevierd worden.
Gefeliciteerd
- Angelique
- 5-sterren

Dat is goed nieuws. GefeliciteerdIne schreef: Vandaag gebeld door Utrecht, degene die het onderzoek leidt.
Ik vergat gewoon even alles te vragen, dus ga me morgenavond maar even aan een mailtje wagen, om meer uitleg.![]()
Dat van die ontsteking en volgend jaar opnieuw onderzoeken vat ik even niet.
Ik dus ook ff niet, vandaar, dat ik maar even ga mailen met die vrouw.Angelique schreef: Dat is goed nieuws. GefeliciteerdBij de rest ook alles goed?
Dat van die ontsteking en volgend jaar opnieuw onderzoeken vat ik even niet.![]()
Van de rest van het nest weet ik niets.
Zodra ik meer weet over die ontsteking, ga ik eens kijken voor een feestje*Dorothea* schreef: O Ine wat ben ik blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor je!!!
Gefeliciteerddat moet gevierd worden.
- Angelique
- 5-sterren

Oh leukIne schreef: Zodra ik meer weet over die ontsteking, ga ik eens kijken voor een feestje![]()
Hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 433.0.html kun je lezen wie je dan niet hoeft uit te nodigen
Ook hier nogmaals gefeliciteerd meis en voor de rest,ja dat zou ik dan nog maar even navragen dat snap ik ook niet zo best.
Misschien had ze een ontsteking aan haar luchtwegen of blaas in de tijd van het onderzoek ofzo
Ik kom wel naar het feestje hoor

Misschien had ze een ontsteking aan haar luchtwegen of blaas in de tijd van het onderzoek ofzo
Ik kom wel naar het feestje hoor
gefeliciteerd! Wat zal dat een opluchting zijn na dat lange wachten 
Gefeliciteerd met deze uitslag!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hihihi.....Angelique schreef: Oh leuk![]()
Hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 433.0.html kun je lezen wie je dan niet hoeft uit te nodigen![]()
![]()
Haaaaa, dat scheelt weer, dank je! 8)Angelique schreef: Oh leuk![]()
Hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 433.0.html kun je lezen wie je dan niet hoeft uit te nodigen![]()
![]()
Fijn dat er nu eindelijk wel een uitslag is dat Tilly geen koperstapeling heeft.
Enne ik kom ook wel naar het feestje hoor, ookal sta ik op dat lijstje van geen feestvarken zijnde.
Enne ik kom ook wel naar het feestje hoor, ookal sta ik op dat lijstje van geen feestvarken zijnde.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
dat is mooi zeg...