HELP! We weten `t niet meer!!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: HELP! We weten `t niet meer!!
Kan zeker, wormen. Maar Karel hiero schuift met regelmaat met de poepert over de bank (marmoleum op de vloer ...) en die heeft geen wurrempies. Maar kennelijk geen zin om z'n gat te wassen
de anderen halen dat niet in de bollen gelukkig.
sien houdt ook niet van kontwassen, krijgt ze een vieze smaak in de mond. ze veegt het poepgat wel eens af aan de bank of het kotskleed van ot of het tapijt in de slaapkamer. de kattengritopvangmatjes voor de poepdozen zijn ook wel geschikt als poepgatveger; er zitten ribbels op.
is karel ook rood? mss ligt het aan de kleur
is karel ook rood? mss ligt het aan de kleur
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Yep, Karel is ook rood, het rooie gevaar in mijn onderschriftkoekje schreef: sien houdt ook niet van kontwassen, krijgt ze een vieze smaak in de mond. ze veegt het poepgat wel eens af aan de bank of het kotskleed van ot of het tapijt in de slaapkamer. de kattengritopvangmatjes voor de poepdozen zijn ook wel geschikt als poepgatveger; er zitten ribbels op.
is karel ook rood? mss ligt het aan de kleur![]()
Korrels met een luchtje vinden ze hier echt 
per ongeluk in grote haast een zak op de kar gegooid... nooooit meer, na elke plas rook t naar wc-spray en tussendoor ook
per ongeluk in grote haast een zak op de kar gegooid... nooooit meer, na elke plas rook t naar wc-spray en tussendoor ook
Smeagol is ook rood, maar die heeft WEL manieren!!!koekje schreef: sien houdt ook niet van kontwassen, krijgt ze een vieze smaak in de mond. ze veegt het poepgat wel eens af aan de bank of het kotskleed van ot of het tapijt in de slaapkamer. de kattengritopvangmatjes voor de poepdozen zijn ook wel geschikt als poepgatveger; er zitten ribbels op.
is karel ook rood? mss ligt het aan de kleur![]()
Mijn rode meneer wast gelukkig wel goed zijn billen. Hij slaapt graag naast me in bed, dus dan vind ik het wel fijn