Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
Re: Biscuit is gewond.............
Fijn dat er verbetering is.
Beterschap voor het meisje
Beterschap voor het meisje
Het is ook altijd wat met die honden.Lizzy schreef:Ze trek nog wel wat met haar poot, maar veel minder dan gisteren. En ja, nu wil ze dus dollen.
Eerst word je ziek van de zenuwen en bedenk je alle nood scenario's en nu zit je weer met het luxe probleem dat ze opknapt en actief wordt en moet je haar een beetje rustig houden.
Never a dull moment :biggrin2:
Erwin is een zeer kundig DA, geweldig met dieren, maar ook met de baasjes, een meesterlijke combinatie in een DA.
Vaak zie je dat ze sterk zij in een van die 3 dingen (vak, dieren, baasjes) maar niet alle 3!
Ik geniet er altijd van als je ziet dat een DA het probleem van jouw dier behandelt alsof het zijn probleem is met zijn eigen dier en het jou als baas dan ook nog rustig en duidelijk uit kan leggen
Ik zou met die scan dan ook mooi zijn advies volgen.
fijn dat het een stuk beter gaat met Bisquit!!!! Goed luisteren meisje en geen rare sprongen maken even................

- spreeuwtje
- 5-sterren

Fido schreef: Oké en dan?
Alles in de juiste context bekijken en dingen doen op het goede moment.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bisquit gaat dus goed vooruit. Hou haar nog wel even tam hemaar de tekenen gaan volgens planning
![]()
ik bedoelde t niet lelijk ofzo..
t was meer uit zorgzaamheid tegenover lizzy..
Begrijp ik hoorspreeuwtje schreef:
ik bedoelde t niet lelijk ofzo..
t was meer uit zorgzaamheid tegenover lizzy..
Lizzy, dat klinkt allemaal weer positief 
Ik hoop zo voor jullie dat ze helemaal herstelt, dat hebben jullie met alle narigheid rond de honden toch echt wel verdient
Ik hoop zo voor jullie dat ze helemaal herstelt, dat hebben jullie met alle narigheid rond de honden toch echt wel verdient
Wat fijn dat het beter gaat met die kleine smurf, voorzichtig aan kleine dame 
-
Decibels
dá vin ik nou flauw...Fido schreef: Begrijp ik hoormaar alles is de revu gepasseerd maar we zetten natuurlijk niet alles op een forum
![]()
Het zit jullie echt niet mee zeg, wat vreselijk om je kleintje zo te zien lijden. Eerst Brutus, en dan nu Biscuitje, het moet een keer ophouden hoor. Gelukkig gaat Biscuit nu alweer beter, ik hoop maar dat ze hiervan geleerd heeft.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Gelukkig gaat het beter met haar zere pootje en nu op naar volledig herstel,wat een schrik met je kleine meisje.....
Het komt gelukkig helemaal goed als ik het zo lees :-*
Nu nog rustig zien te houden ::)
Het komt gelukkig helemaal goed als ik het zo lees :-*
Nu nog rustig zien te houden ::)
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn dat het goed gaat!!!!!!
iedere dag een beetje beter!!!
iedere dag een beetje beter!!!
Goed om te lezen dat ze vandaag weer beter gaat dan gisteren! Iedere dag een beetje beter, dan kom je er van zelf 
Veel sterkte ermee...(ook met het rustig houden van de kleine smurf
)
Veel sterkte ermee...(ook met het rustig houden van de kleine smurf
Phoe lees het nu pas, tjee wat zul je geschrokken zijn!
Nou hopelijk gaat het mee vallen en is dit meteen dan maar alle pech geweest in haar leven, verder niets geks meer mee maken Biscuit!
Nou hopelijk gaat het mee vallen en is dit meteen dan maar alle pech geweest in haar leven, verder niets geks meer mee maken Biscuit!
- Angelique
- 5-sterren

Fijn dat het wat beter gaat 
Ja, grrrr, ik sta 2.5 nano seconden niet op te letten terwijl Linga en Biscuit beide vrij rondlopen, staan Biscuit en Ling 2 nano-seconden tegen mekaar aan te duwen, loopt ze gelijk weer een stuk slechter
. Godzijdank was het echt maar HEEL even maar ik baal wel. Dat wordt nog leuk, de komende weken... Biscuit en Ling zijn natuurlijk gewend de hele dag met elkaar te spelen, dus zodra ik Biscuit uit d'r bench laat, zoeken ze elkaar op.