Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa
Ik rol van mijn stoel, pies in mijn broek...etc etc.........wat een bak zeg!!!!!!
Sorry Syl, maar dit is heel erg komisch.....Whahahahahhhahahhaa
Gloeiende gloeiende
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Gloeiende gloeiende
Erna tochErna schreef: Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa
Ik rol van mijn stoel, pies in mijn broek...etc etc.........wat een bak zeg!!!!!!
Sorry Syl, maar dit is heel erg komisch.....Whahahahahhhahahhaa
Ik probeer het zo serieus mogelijk te brengen, maar mag ik nu even meedoen?
Whoehahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahhhahahhhahahahahahahahhahahahaaaaaa
Whahahahahhhahahhaa
Whahahahahhhahahhaa
Zo, hèhè!!!!
Ik vind het eigenlijk ook wel een giller

Door heel Nederland heen zitten er toekomstige kittenbaasjes al een week gespannen te wachten, te duimen en te hopen...En ook mensen die gewoon meeleven zitten al een week "in spanning"...En wat blijkt nu...we zijn een weekje te vroeg..

Door heel Nederland heen zitten er toekomstige kittenbaasjes al een week gespannen te wachten, te duimen en te hopen...En ook mensen die gewoon meeleven zitten al een week "in spanning"...En wat blijkt nu...we zijn een weekje te vroeg..

(
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 27 apr 2005, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
gonny schreef: het is u vergeven......![]()
![]()
![]()
![]()