Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

eelke schreef:krijg ik eerst nog op mn flikker van de assistente ook,
Nou lekker dan zeg! Moeten ze bij mij echt niet proberen! Dan ben ik weg en zien ze me nooit meer terug! :-X
Lil

Bericht door Lil »

slachtoffer geworden van heel veel muggen en een enkele steekvlieg. zit onder de giga jeukende bulten. heb van alles gedaan. after bite, aloe vera, essentiële olie.... maar het jeeeeeeuuuuuukkkktttt!!!!

arme Jones is ook ten prooi gevallen, arm mannetje.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door hannabelgje »

Lil schreef:slachtoffer geworden van heel veel muggen en een enkele steekvlieg. zit onder de giga jeukende bulten. heb van alles gedaan. after bite, aloe vera, essentiële olie.... maar het jeeeeeeuuuuuukkkktttt!!!!

Als ik zoveel jeuk heb dan gaat er bij een tablet cetrizine in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik wil graag even klagen. Ik heb 1 vulling en die is (gedeeltelijk?) afgebroken of eruit gevallen. Daarnaast heb ik last van kak. En ik ben moe.
Zo. Klaar! Dankjewel.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

hannabelgje schreef:Als ik zoveel jeuk heb dan gaat er bij een tablet cetrizine in.

+1!
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Lil schreef:slachtoffer geworden van heel veel muggen en een enkele steekvlieg. zit onder de giga jeukende bulten. heb van alles gedaan. after bite, aloe vera, essentiële olie.... maar het jeeeeeeuuuuuukkkktttt!!!!

Zo, er zijn opeens veel muggen he!?
Gisteravond in 1 uur tijd minimaal 20 van die krengen vermoord.
Niet heel slecht, een gemiddelde van elke 3 minuten 1 mug, maar verdorie, waar komen die opeens in zulke grote getale vandaan!?

Ze verdienen bijna een eigen topic, net als de teken. :D
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ben ziek, mijn neus zit verstopt, mijn keel voeld aan als of iemand hem geschuurd heeft, mijn hoofd aan als of iemand er op heeft lopen rammen en zelfs mijn lymfeklieren doen pijn :-X

En vandaag komt mijn zusje logeren en zouden we samen naar de film gaan :-\
Weet niet of ik een film trek nu :(
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Border Bandit schreef:Zo, er zijn opeens veel muggen he!?
Gisteravond in 1 uur tijd minimaal 20 van die krengen vermoord.
Niet heel slecht, een gemiddelde van elke 3 minuten 1 mug, maar verdorie, waar komen die opeens in zulke grote getale vandaan!?

Ze verdienen bijna een eigen topic, net als de teken. :D
Ik hoop dat ze niet overal zo talrijk gaan worden! >:(
Normaal heb ik geen jeuk van muggenbeten dus lig ik er ook niet zo wakker van. Enkel mijn man die dan midden in de nacht op.jacht gaat... ::)
Maar nu ik zwanger ben en dat stomme Zika ( of hoe noemt het?) -virus nog steeds in de wereld is, kan ik me geen beten permitteren. De eerste secundaire besmettingen bij ons zijn al een feit, dus mensen die besmet zijn maar zelf niet in Zuid-Amerika geweest zijn, dus het is wel degelijk een gevaar voor de zwangeren onder ons. Schijnt echt vreselijk te zijn welke afwijkingen die kindjes eraan overhouden.
En met die spelen in Rio zal het alleen maar erger worden en ook hier steeds meer verspreiden. Ik moet daarna nog 2 maand! Maar de wereldgezondheidsraad vind dat geen probleem om de spelen daar te laten doorgaan hoor... :argue2: :knuppel2: :rant:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Potver. Gijs op 3 poten teruggekomen na het zwemmen. Naar de Da geweest maar niet écht duidelijk ergens een reactie op, nu pijnstillers en rust, maar ja, dit scenario had ik dan weer even niet bedacht :-X
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

pearlsofpassion schreef:Ik hoop dat ze niet overal zo talrijk gaan worden! >:(
Normaal heb ik geen jeuk van muggenbeten dus lig ik er ook niet zo wakker van. Enkel mijn man die dan midden in de nacht op.jacht gaat... ::)
Maar nu ik zwanger ben en dat stomme Zika ( of hoe noemt het?) -virus nog steeds in de wereld is, kan ik me geen beten permitteren. De eerste secundaire besmettingen bij ons zijn al een feit, dus mensen die besmet zijn maar zelf niet in Zuid-Amerika geweest zijn, dus het is wel degelijk een gevaar voor de zwangeren onder ons. Schijnt echt vreselijk te zijn welke afwijkingen die kindjes eraan overhouden.
En met die spelen in Rio zal het alleen maar erger worden en ook hier steeds meer verspreiden. Ik moet daarna nog 2 maand! Maar de wereldgezondheidsraad vind dat geen probleem om de spelen daar te laten doorgaan hoor... :argue2: :knuppel2: :rant:
Roxasect muggenstekker!! Echt een aanrader gegarandeerd geen muggen! Ik heb hem snachts aan, als er muggen in de kamer zijn verdwijnen ze binnen 15 minuten :biggrin2:
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

Pffff, zit al sinds vanmorgen 09.00 uur de lucht van een chinese maaltijd in te ademen van de collega naast me.
Af en toe plukt hij iets met z'n handen uit het bakje en zit het lekker op te smikkelen.
Daarna met z'n vieze handen weer aan z'n toetsenbord waar wij ook weer gebruik van moeten maken als hij er
weer eens niet is.
Zeg je er iets van kun je een enorm grote smoel (excuse my French) terugverwachten.

Bijna weekend...........
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Dreetje schreef:Pffff, zit al sinds vanmorgen 09.00 uur de lucht van een chinese maaltijd in te ademen van de collega naast me.
Af en toe plukt hij iets met z'n handen uit het bakje en zit het lekker op te smikkelen.
Daarna met z'n vieze handen weer aan z'n toetsenbord waar wij ook weer gebruik van moeten maken als hij er
weer eens niet is.
Zeg je er iets van kun je een enorm grote smoel (excuse my French) terugverwachten.

Bijna weekend...........
Leuke collega heb jij.....

Lil

Bericht door Lil »

hannabelgje schreef:Als ik zoveel jeuk heb dan gaat er bij een tablet cetrizine in.

Ik slik dat al ivm hooikoorts en wordt helemaal gek. Het is nu duidelijk dat op 3 plekken na de overige 11 dazenbeten zijn. Ze zijn giga en het is door een leren broek heen te voelen hoe heet het is. Grrrrrr....
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ja tegen dazen werkt dat inderdaad niet. Dat zijn super gemene beten. Ik probeer ook ten aller tijde dazenbeten te voorkomen. Krengen zijn het!

Lil

Bericht door Lil »

hannabelgje schreef:Ja tegen dazen werkt dat inderdaad niet. Dat zijn super gemene beten. Ik probeer ook ten aller tijde dazenbeten te voorkomen. Krengen zijn het!

yup, uitroeien die hap!
Ik had trouwens deet op, maar dat is te weinig. Ach ja ze gaan vanzelf weer over.

Wat trouwens (tijdelijk) helpt: ijs erop.

Plaats reactie