Ellen en familie heel veel sterkte! Wat vreselijk dat je nu toch voor deze keuze bent gesteld. Weirdo en jullie hebben zo hard gevochten; ik hoop dat hij in rust en vrede kan gaan
naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
-
mirjam_dc
Re: naar de DA/hij redt het wel!!
Ellen en familie heel veel sterkte! Wat vreselijk dat je nu toch voor deze keuze bent gesteld. Weirdo en jullie hebben zo hard gevochten; ik hoop dat hij in rust en vrede kan gaan
Wat een verschrikkelijk triest bericht. Hij heeft er zo voor geknokt... 
Heel veel sterkte voor jullie allemaal :-*
Heel veel sterkte voor jullie allemaal :-*
-
Mariska
- 3-sterren

- Contacteer:
Lieve lieve Ellen, het leek de afgelopen dagen wat beter te gaan en ik had zo gehoopt dat Weirdo het zou redden...helaas het mag niet zo zijn...je bent nu op weg om afscheid van hem te nemen :'(. Wat een ontzettende dappere maar moeilijke beslissing is dit voor jou en jouw gezin. Ik had zo graag gezien dat het anders had afgelopen...ik heb ontzettend met jullie meegeleeft de afgelopen dagen, elk uur even gekeken of er nog nieuws was en nu leef ik met jullie mee omdat hij de strijd heeft verloren. Weirdo krijgt nu zijn welverdiende rust, hij hoeft niet meer te lijden maar jeetje wat lijkt mij dit moeilijk... 
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met het verlies van jullie lieve Weirdo, ik denk aan jullie :-*
Mariska
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met het verlies van jullie lieve Weirdo, ik denk aan jullie :-*
Mariska
Ellen, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Mijn gedachten zijn bij jullie.
Heel veel sterkte met het afscheid. Weirdo heeft zo ontzettend geknokt, wat erg dat hij het gevecht uiteindelijk toch verliest. :'(

Heel veel sterkte met het afscheid. Weirdo heeft zo ontzettend geknokt, wat erg dat hij het gevecht uiteindelijk toch verliest. :'(
Ik ben er stil van
Heel veel sterkte met jullie dappere besluit.
Geef Weirdo nog vele zachte knuffeltjes
Heel veel sterkte met jullie dappere besluit.
Geef Weirdo nog vele zachte knuffeltjes
-
Drijver
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje dit is schrikken! Meer knokken dan dit kon hij niet... 
Ik wens Weirdo een hele goeie reis naar de regenboogbrug. Daar zal hij zeker op je wachten.
En ik wens jou, je man en je kinderen heel veel sterkte met dit grote verlies.
Ik wens Weirdo een hele goeie reis naar de regenboogbrug. Daar zal hij zeker op je wachten.
En ik wens jou, je man en je kinderen heel veel sterkte met dit grote verlies.
Verdorie! 
Oh bah, dat is vreselijk kl.... Heel heel erg veel sterkte voor jou en je gezin.
gr. Marianne
gr. Marianne
oww wat een moedig, maar och god wat een vreselijk besluit.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Dit soort besluiten gaan je niet in de koude kleren zitten, maar hij is in mijn ogen wel de goede voor Weirdo.
Liefde is loslaten zei ooit iemand, ik denk dat dit heel goed hierop slaat.
dikke knuffel.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Dit soort besluiten gaan je niet in de koude kleren zitten, maar hij is in mijn ogen wel de goede voor Weirdo.
Liefde is loslaten zei ooit iemand, ik denk dat dit heel goed hierop slaat.
dikke knuffel.
Och wat vreselijk 
Heel, heel veel sterkte!
Heel, heel veel sterkte!
O nee hè.....

Ik ben hier ff helemaal stil van en voel mijn tranen branden. Meid wat erg !! Heel veel sterkte met het afscheid nemen.
Ik ben hier ff helemaal stil van en voel mijn tranen branden. Meid wat erg !! Heel veel sterkte met het afscheid nemen.
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Och Ellen, wat een vreselijke domper .....
Heel veel sterkte gewenst

Heel veel sterkte gewenst
Hallo Allemaal !!
Ik ben net door Ellen gebeld, ze zijn nu in "Utrecht" bij Weirdo, en ze gaan toch voor de laatste strohalm en dat is intuberen.
Weirdo is toch nog te "goed" om dat niet te doen.
Hij krijgt een roesje en wordt onderzocht, mocht daaruit blijken dat het echt helemaal hopeloos is, laten ze hem niet meer wakker worden............
Gaan we weer keihard duimen met z`n allen ??
Ik ben net door Ellen gebeld, ze zijn nu in "Utrecht" bij Weirdo, en ze gaan toch voor de laatste strohalm en dat is intuberen.
Weirdo is toch nog te "goed" om dat niet te doen.
Hij krijgt een roesje en wordt onderzocht, mocht daaruit blijken dat het echt helemaal hopeloos is, laten ze hem niet meer wakker worden............
Gaan we weer keihard duimen met z`n allen ??
Laatst gewijzigd door de Meiden op ma 04 aug 2008, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Val even helemaal stil
. Ik duim mijn duimen stuk dat het intuberen gaat lukken en dat het onderzoek positief is. Voor jou en je gezin heel heel veel sterkte.
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik duim!!!!