Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Gefeliciteerd !!!!
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Proficiat met jullie puppies jammer van het teefje 
Gefeliciteerd Leo en Lizzy met dit prachtige nest.
Sowieso de tabletten maar ik zou nu ook spuiten. Misschien kan Dorothe een bloedje afnemen om te kijken of er tekort is? Dan weet je het zeker.Lizzy schreef: Calcium.... Ze heeft tijdens de bevalling geitenmelk + sesampasta + geraspte Parmezaanse kaas gedronken. Zouden jullie calciumtabletten (citraat) geven of wat anders?
Aangezien ze alle placenta's heeft opgegeten, durf ik haar eigenlijk geen eten te geven......![]()
en wat een nacht was het ! even voor de mensen die zich zorgen maken over calcium .... wat denken jullie
joho Lizzy heeft het echt geweldig onder controle hoor !
Lieve Lizzy en Leo ik wil jullie echt nogmaals onwijs bedanken dat ik erbij mocht zijn , het was geweldig
ik weet gewoon niet hoe ik moet zeggen hoe trots ik op jullie ben en op Bisquit die een wereld moeder is . Linga krijgt ook nog een vette veer in haar bibs omdat ze de hele nacht onwijs rekening heeft gehouden met de ruimte die Bisquit nodig heeft om zich heen , een super hond 
heb mijn reu geboren zien worden weet alleen nog niet welke het gaat worden maar dat zullen we in de loop van de weken wel uitvogelen
weltrusten ik duik een paar uurtjes mijn bed in
Lieve Lizzy en Leo ik wil jullie echt nogmaals onwijs bedanken dat ik erbij mocht zijn , het was geweldig
heb mijn reu geboren zien worden weet alleen nog niet welke het gaat worden maar dat zullen we in de loop van de weken wel uitvogelen
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Wooow, 9 pups, ik heb mij even snel bijgelezen, wat ontzettend jammer dat ik het gemist heb. Heeeeeel veel gelukwensen jullie allemaal en een dikke knuffel voor de mams en kindertjes!
Volgens mij is Door alweer weg, die werkt vandaag.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ben ook weer wakker (ben na pupke 3 in bed gedoken), er zijn 9 pups begrijp ik, en één teefje dat het niet heeft gered. Hoe is de verdeling verder? Hoeveel reutjes, hoeveel meiskes?
Gefeliciteerd allemaal met die heerlijke wurmpjes! Blij dat (bijna) alles goed is gegaan!
Gefeliciteerd allemaal met die heerlijke wurmpjes! Blij dat (bijna) alles goed is gegaan!
Gefeliciteerd met de pupjes 
Oh Henneke, wat moet jij ook op een blauwe wolk zitten, geweldig hoor, van harte met de geboorte van jou pup!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! 
Lizzy en Leo, van harte gefeliciteerd met jullie pups! Veel geluk met elkaar!
wow geweldig,
Gefeliciteerd met jullie 9tal!! Jammer van het teefje 
Van harte gefeliciteerd met de pups! Wat ontzettend leuk om ze al te kunnen zien 
Dorothea en Henneke ook van harte met de geboorte van jullie pup
Dorothea en Henneke ook van harte met de geboorte van jullie pup
Zal vast niet als kritiek bedoeld zijn naar Lizzy toe maar slechts een tip/reminder van de meer ervaren fokkers. Althans, zo lees ik het! Lizzy zal ook gesloopt zijn en aan 1000 dingen moeten denken, is volgens mij alleen lief en behulpzaam bedoeldhenneke schreef: en wat een nacht was het ! even voor de mensen die zich zorgen maken over calcium .... wat denken julliejoho Lizzy heeft het echt geweldig onder controle hoor !
Lieve Lizzy en Leo ik wil jullie echt nogmaals onwijs bedanken dat ik erbij mocht zijn , het was geweldigik weet gewoon niet hoe ik moet zeggen hoe trots ik op jullie ben en op Bisquit die een wereld moeder is . Linga krijgt ook nog een vette veer in haar bibs omdat ze de hele nacht onwijs rekening heeft gehouden met de ruimte die Bisquit nodig heeft om zich heen , een super hond