Ik ben buiten geweest! Even in mijn nachthemd naar de paarden gelopen, knuffels uitgedeeld en weer terug. Nelson kwam meteen met een bal aanzetten (heeeej, jeuhj, je bent er weer. Spelen?! ) en Lotje en Jimmy kwamen ook zodra ze me hoorde kletsen. Allemaal even een knuffel gehad en toen weer naar binnen. Het was héérlijk. Oh wat kan een mens blij zijn met zulke kleine dingen.
Vanmiddag een super fijn gesprek gehad met een holistisch verloskundige.
Alle angst in een gesprek van maar liefs 2,5 uur van mijn (onze) schouders gevallen.
Hope schreef:Vanmiddag een super fijn gesprek gehad met een holistisch verloskundige.
Alle angst in een gesprek van maar liefs 2,5 uur van mijn (onze) schouders gevallen.
Oh, super!!!
Ik kan gewoon van Bandit genieten. Als ik 's nachts naar de wc moet, dan is meneertje heel snel prinsheerlijk op mijn bed gaan liggen.
Na een knuffelbeurtje gaat hij er ook zonder morren weer vanaf.
Hope schreef:Vanmiddag een super fijn gesprek gehad met een holistisch verloskundige.
Wat fijn Marloes. Dat zal inderdaad een verademing zijn!
Vandaag werkte mijn schatje van thuis en Laurens was bij de onthaalmoeder. Ik moest wel rusten en hij werken maar het was gewoon fijn een hele dag in dezelfde ruimte te zijn....
Geluksmomentje gisteren: Vorig jaar nieuwe 2dehands auto en de eerste maand een bak problemen gehad. Gister voor het eerst voor APK en onderhoud en joehoe er was niets ergs!