Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Wauw, wat goed zo snel! 
Wat fijn zeg! Alvast gefeliciteerd!!
Ja dankjullie 
Ja zo zit je een paar dagen geleden nog te mokken dat er bijna 2 maanden niks gebeurd, zo is het in een keer gebeurd. Ja het is toch die ene koper
( we hadden wel de prijs laten aanpassen van boven 250 naar net onder, dat werkt beter in huizen zoek machines en psychisch ook)
En nu euh moeten we ineens honderdentien dingen gaan regelen, want ze willen er snel in! Euh en ik moet mijn baan op gaan zeggen, toch een beetje moeilijk hoor.
Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen
Ja zo zit je een paar dagen geleden nog te mokken dat er bijna 2 maanden niks gebeurd, zo is het in een keer gebeurd. Ja het is toch die ene koper
( we hadden wel de prijs laten aanpassen van boven 250 naar net onder, dat werkt beter in huizen zoek machines en psychisch ook)
En nu euh moeten we ineens honderdentien dingen gaan regelen, want ze willen er snel in! Euh en ik moet mijn baan op gaan zeggen, toch een beetje moeilijk hoor.
Spannend hoor! Ik kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vindt je baan op te zeggen. Maar het brengt waarschijnlijk wel een stuk rust. Ik wens jullie veel succes met de afwikkeling en ook met jul;lie nieuwe start in Duitsland! En voor jouw ligt er vast een veel leukere baan op de loerKaio schreef: En nu euh moeten we ineens honderdentien dingen gaan regelen, want ze willen er snel in! Euh en ik moet mijn baan op gaan zeggen, toch een beetje moeilijk hoor.
Proficiat Petra! En Ronald uiteraard ook!
Hadden jullie nu al een nieuw stulp op het oog?
Jeetje zeg, dat is ineens snel gegaan!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar

Succes met alles wat komen gaat
Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar
Succes met alles wat komen gaat
Ja dat ligt ook al bij de notaris, hadden we al gekocht dus dat is formaliteit (gaat anders dan in NL)Nadia schreef: Proficiat Petra! En Ronald uiteraard ook!
Enige huis dat we goed genoeg vonden en dus toch maar gedaan, want ja zal je gebeuren dat je niks kunt vinden als eigen huis verkocht is. Hadden we goed bedacht dus
Kan niet wachten tot tekenen, geeft weer wat meer zekerheid
Spannend!Kaio schreef: Ja dat ligt ook al bij de notaris, hadden we al gekocht dus dat is formaliteit (gaat anders dan in NL)
Enige huis dat we goed genoeg vonden en dus toch maar gedaan, want ja zal je gebeuren dat je niks kunt vinden als eigen huis verkocht is. Hadden we goed bedacht dus
Kan niet wachten tot tekenen, geeft weer wat meer zekerheid
Weten jullie al wanneer jullie "overgaan"?
Nou daar moeten we het volgende week eens over hebben, geloof dat de kopers het liefst 1 feb het huis zouden willen hebben, maar dan moet ik volgende week al opzeggen en dat is kortdag, bovendien hebben we ons nieuw huis nog niet klaar, 1 maart lijkt me veiliger 
Super zeg, gefeliciteerd! Nou gauw tekenen 
Gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws, zeker daar je al iets anders hebt!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een goed bericht, gefeliciteerd! 
- Pauline
- 5-sterren

Geweldig, gefeliciteerd! 
Gisteren het contract getekend. Nu nog even 14 dagen afwachten (kunnen er alleen onderuit als ze officieel schrijven van 3 banken hebben dat ze de hypotheek niet krijgen, maar dat gaat niet gebeuren want ze hadden echt al hun huiswerk al gedaan en ze willen er graag gaan wonen
)
Begin me steeds meer te realiseren dat het werkelijkheid gaat worden. Een hele grote stap komt weer dichterbij.
Een nieuw hoofdstuk
Begin me steeds meer te realiseren dat het werkelijkheid gaat worden. Een hele grote stap komt weer dichterbij.
Een nieuw hoofdstuk
-
lianneke
- 5-sterren

Fijn hoor, een nieuwe stap, en Duitsland is leuk!Kaio schreef: Gisteren het contract getekend. Nu nog even 14 dagen afwachten (kunnen er alleen onderuit als ze officieel schrijven van 3 banken hebben dat ze de hypotheek niet krijgen, maar dat gaat niet gebeuren want ze hadden echt al hun huiswerk al gedaan en ze willen er graag gaan wonen)
Een nieuw hoofdstuk![]()
Hier is het stil. (Heb ook niet zoveel geduld)