Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Je zal wel opgelucht zijn. 
jasmijn schreef:Mijn bloeddruk is gezakt![]()
![]()
Dus we gaan het nog even aan zien, wel met een stevige vinger aan de pols maar voor nu nog even niks doen
Jeahj!
Even een dingetje. Ik hoorde gisteren dat men bij cranio sacraal therapie de blokkade kunnen opsporen die ervoor zorgt dat de bloeddruk omhoog gaat. Géén idee of het werkt (ik ben niet zo thuis in dat soort dingen) maar ik moest roch even aan jou denken, Jasmijn!
Ja ik ben zeker opgelucht, dankzei de ontspanning heb ik net weer even heerlijk kunnen slapen.
Had al 3 nachten zeer kut en kort geslapen van de stres, dus net heerlijk samen met haku even 2,5 uur geslapen
Kan eigenlijk nog wel langer slapen maar ben bang dat ik dan vanavond niet meer in slaap kom, dus nu even baby spullen gaan wassen en voor de rest lekker rustig aan doen.
Hoop dat cranio sacraal ken, vroeger ook mee behandelt.
Werkt heel goed, is inderdaad een helen goede tip.
Ga even zoeken naar iemand hier in de buurt.
Haku's geluks momentje is dat hij samen met mama op bed mocht slapen, we hadden hem vanochtend allen gelaten en hoewel hij dat zeer goed kan vind hij er geen bal aan als we dat doen
Als goed makertje lekker mee naar boven waar hij heel lang strak tegen me aan onder de dekens heeft gelegen tot het hem te warm werd, nu ligt hij strak tegen me aan op de dekens.
Ik hou zo van die kleine frummel
Had al 3 nachten zeer kut en kort geslapen van de stres, dus net heerlijk samen met haku even 2,5 uur geslapen
Kan eigenlijk nog wel langer slapen maar ben bang dat ik dan vanavond niet meer in slaap kom, dus nu even baby spullen gaan wassen en voor de rest lekker rustig aan doen.
Hoop dat cranio sacraal ken, vroeger ook mee behandelt.
Werkt heel goed, is inderdaad een helen goede tip.
Ga even zoeken naar iemand hier in de buurt.
Haku's geluks momentje is dat hij samen met mama op bed mocht slapen, we hadden hem vanochtend allen gelaten en hoewel hij dat zeer goed kan vind hij er geen bal aan als we dat doen
Als goed makertje lekker mee naar boven waar hij heel lang strak tegen me aan onder de dekens heeft gelegen tot het hem te warm werd, nu ligt hij strak tegen me aan op de dekens.
Ik hou zo van die kleine frummel
Wat fijn Jasmijn!
Mijn geluksmomentje is dat ik vanmiddag super snel bij de tandarts terecht kon en er heen durfde (met de ergste horrorsenario's in gedachte!). Sinds de lunch vreselijke kiespijn en ik ga dit weekend ook nog naar België, ik had het erg benauwd!
Gelukkig niets ergs en mijn tweede geluksmomentje is dat er pijnstillers bestaan. Kan ik gerustgesteld en zonder al te zere mond op reis!
Mijn geluksmomentje is dat ik vanmiddag super snel bij de tandarts terecht kon en er heen durfde (met de ergste horrorsenario's in gedachte!). Sinds de lunch vreselijke kiespijn en ik ga dit weekend ook nog naar België, ik had het erg benauwd!
Gelukkig niets ergs en mijn tweede geluksmomentje is dat er pijnstillers bestaan. Kan ik gerustgesteld en zonder al te zere mond op reis!
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat is wel snel voor een tandarts, wat een geluk.
Naar waar ga je op reis?
Naar waar ga je op reis?
frodo quin schreef:Dat is wel snel voor een tandarts, wat een geluk.
Naar waar ga je op reis?
Ja, fijne tandarts! Kan tot nog toe altijd snel terecht als het nodig is.
Ik ga zaterdag en zondag naar Pairia Daiza in Belgie. De dierentuin waar de baby panda geboren is! Met vrienden, meneer K blijft natuurlijk thuis met Oscar, hij vindt een dagje dierentuin wel leuk, maar 2 met van de papegaaienmafkezen als ons is hem wat teveel
Dus als er niets geks gebeurd, dan wordt het weekend een groot geluksmomentje en een top afsluiting van een heerlijke vakantie!
-
frodo quin
- 5-sterren

Geniet er vanKaela schreef:Ja, fijne tandarts! Kan tot nog toe altijd snel terecht als het nodig is.
Ik ga zaterdag en zondag naar Pairia Daiza in Belgie. De dierentuin waar de baby panda geboren is! Met vrienden, meneer K blijft natuurlijk thuis met Oscar, hij vindt een dagje dierentuin wel leuk, maar 2 met van de papegaaienmafkezen als ons is hem wat teveel. Snap ik niets van hoor
.
Dus als er niets geks gebeurd, dan wordt het weekend een groot geluksmomentje en een top afsluiting van een heerlijke vakantie!
Zal ik doen, dank je!frodo quin schreef:Geniet er van
Geniet ze, Kaela!
Ik heb een appel gegeten. Zo'n klein elastar appeltje.
Een rood met geel, echt, sappig, zoet, heerlijk ruikend, gezond appeltje.
Ik voel de vitamientjes gewoon door mijn lijf gaan (tuuuuuuurlijk
)
Ik voel de vitamientjes gewoon door mijn lijf gaan (tuuuuuuurlijk
-
frodo quin
- 5-sterren

In jouw geval is zo'n klein appeltje opeten natuurlijk een heel groot geluksmoment. Echt geweldig, hopelijk zet het door.Hope schreef:Geniet ze, Kaela!
Ik voel de vitamientjes gewoon door mijn lijf gaan (tuuuuuuurlijk)
En wat denk je, blijft het er ook in?
Ik weet niet. Het valt als een baksteen in elk gevalfrodo quin schreef:In jouw geval is zo'n klein appeltje opeten natuurlijk een heel groot geluksmoment. Echt geweldig, hopelijk zet het door.![]()
En wat denk je, blijft het er ook in?
Maar het was wel lekker
-
frodo quin
- 5-sterren

Zelfs als het er niet in blijft is het er in krijgen al een hele stap in de goede richtingHope schreef:Ik weet niet. Het valt als een baksteen in elk geval![]()
Maar het was wel lekker
Ja, dat is waar. Ik print hem uit en hang hem aan de muur hier, goed?frodo quin schreef:Zelfs als het er niet in blijft is het er in krijgen al een hele stap in de goede richting
Mensenlief. Een appeltje voelt als een zevengangenmenu met kerst en dan ook nog verplicht een dessert eten.
Maar goed, het was toch eventjes een mooi geluksmomentje.
-
frodo quin
- 5-sterren

Gijs zijn kop die omhoog schiet als we weer een nieuw stukje wereld herontdekken, nu we weer 3 min langer mogen lopen per wandeling 
En gisteren zagen we zijn chi-vriendinnetjes weer. Agossie, piepen en huilen deed hij, hij mocht er niet heen maar hij heeft ze natuurlijk ook lang niet gezien.
Oh en hij heeft zonder kap geslapen en dat ging goed!!
En gisteren zagen we zijn chi-vriendinnetjes weer. Agossie, piepen en huilen deed hij, hij mocht er niet heen maar hij heeft ze natuurlijk ook lang niet gezien.
Oh en hij heeft zonder kap geslapen en dat ging goed!!