Lucie110 schreef:
Ik blijf zo genieten van dit topic.
Wat staat Gizmo er schattig op en Ilan ook en natuurlijk de rest. Laura wat leuk om ook eens foto's van jou te zien, wat een heerlijk bekkie heeft Ziggy en wat een prachtige omgeving. Leuk om te zien hoe je hondjes genieten van het zonnetje Lil. Welkom Pluis en Muis. Muis is geweldig leuk. Het is weer eens wat anders een smurf-Russel ipv een Jack-Russel. Dinky is blij met de nieuwe krabpaal zo te zien. Ook Joep Gijs en Charlotte staan er weer erg leuk op, ik zou eigenlijk alle foto's wel aan willen halen maar dan wordt het een beetje dubbel
Omdat ik het niet laten kan ook nog maar wat foto's van J & J
Jack doet aan bodeminspectie
Jane sleept dit keer geen bloemen uit het water maar zeewier
Zelfs als ze zwemt zit haar staartje nog netjes in de krul
Het zouden die van mij kunnen zijn Tessa sleept ook van alles uit het water , Amber is eeuwig bezig met bodemonderzoek .
Leuke foto,s weer !
Angelique schreef:
Kon dat schaap toch onmogelijk op die markt laten liggen Ik had een hoop bekijks, dus volgens mij liep ik aardig voor joker met dat ding onder m'n arm Maar goed, alles voor een blij Kattekind.
Niet snoeien ! Dat is mijn plaats hoor Om even een dutje te doen en als het warm is duik ik eronder ( en ik bewaar er ook weleens konijnentanden of oogjes stttt niet verklappen )
De ouwe tang (toen ze nog wat jonger was ) op haar uitkijkpost . Maaja met je ogen dicht zie je niet heul veul
Opoe mag tegenwoordig niet meer op de stoel
Bedankt voor de leuke reacties op de foto's Ik kijk iedere dag even naar de nieuwe foto's in dit topic, echt leuk om zo me te genieten. Maar ben altijd te lui om zelf foto's te plaatsen.
Maar vandaag een foto gemaakt die ik wil delen.
Na het werk doe ik altijd een siesta en Ziggy is solidair en staat me bij en dan ligt dit naast je
We wisten niet wat we zagen toen we na een weekje vakantie terug kwamen.
18 april was het nog dit:
en 29 april was het dit: de breedbekkikker. 's Avonds nog 3 snaveltjes over de rand, en 's ochtends waren er al 2 gevlogen. Deze is ook uitgevlogen...nou ja, gefladderd...
De dames mochten even een dagje niet achter het huis tot het gespuis gewend was aan de wijdere wereld. Ik hoor ze nog rondom, maar ze hebben zich mooi verstopt.
Ik vond het ook leuk om je foto's te zien Laura! Mooi hoor daar, schitterende omgeving. En dan lekker samen siesta houden, heerlijk! En uiteraard vond ik alle andere foto's ook weer heel leuk!
Vanavond hebben wij binnen getraind. En normaal zet ik dan de stoffen bench op, anders is Oscar de hele tijd onrustig en vervelend. Vanavond ging hij pontificaal op de nog ingepakte bench zitten, zo van ik kan wel zonder hoor. Oke, dan proberen we dat. En hij kon het! Mijn knappe kerel! We hebben er maar 1,5 winter over gedaan hihi. Zo lag hij naast mij, de braverd!
Hier dan eindelijk een foto van mijn ouwetje, heerlijk mee hobbelend en veelal snuffelend in het bos. Volop genieten, en ja die ene spriet moet echt nog meer onderzocht worden
Laatst gewijzigd door Extreme op do 01 mei 2014, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
K&D schreef:
We wisten niet wat we zagen toen we na een weekje vakantie terug kwamen.
18 april was het nog dit:
en 29 april was het dit: de breedbekkikker. 's Avonds nog 3 snaveltjes over de rand, en 's ochtends waren er al 2 gevlogen. Deze is ook uitgevlogen...nou ja, gefladderd...
De dames mochten even een dagje niet achter het huis tot het gespuis gewend was aan de wijdere wereld. Ik hoor ze nog rondom, maar ze hebben zich mooi verstopt.
Hier dan eindelijk een foto van mijn ouwetje, heerlijk mee hobbelend en veelal snuffelend in het bos. Volop genieten, en ja die ene spriet moet echt nog meer onderzocht worden