Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Sterkte ermee Eelke! Niet leuk :-\
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Anne in Duitsland schreef:Ik ook. Maar mannie had wel rekening gehouden met dat bedrag. Schijnt in Duitsland dus niet uitzonderlijk te zijn, als je je poffertjespan ( ;D ) moet laten uitdeuken. Per poffertje viel het bedrag ook wel mee, maar alles bij elkaar opgeteld... :-X 't Was dan ook een gezellig buitje, zoals sommige Zuid-Oost-Brabanders zich misschien nog wel kunnen herinneren...

Ze weten in NL ook wel per poffertje te rekenen hoor. Bekende van mij had daar ook zijn auto staan, met panoramadak en deze werd gewoon total loss verklaard op zo'n 7000,- schade, terwijl de auto nog best een hogere dagwaarde had.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gisteravond een kneiter van een migraineaanval gehad. Holy, moly, zo eentje was minstens een decennia geleden. En vannacht heeft Oscar de hele boel ondergekotst, met een totaal-verrotte-kadaverlucht in het kwadraat als gevolg. Meneer K is uren bezig geweest met schoonmaken en het meurt nog steeds. Oscar lijkt wel weer oké te zijn, hopelijk blijft dat zo.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Ooooh nee wat een toestand allemaal. :(
Wat naar dat de aanval toch doorgezet is, gaat het nu weer wat?
Hopelijk is de meur snel weg en blijft Oscar zich oke voelen.

:bigarmhug: :bigarmhug:
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Een tijdje terug schreef ik over Xavi en zijn bulten overal.
Bedankt nog voor de berichtjes! Nog even een update daar over;
We zijn naar de DA geweest want ik durfde hem niet achter te later zo.
Hij is goed opgeknapt en sinds hij zijn eigen voer weer krijgt is er niks aan het handje. Dat een hond zulke reacties van een premix kan krijgen. :o

Even lekker klagen: ik heb een niersteen die klem zit en slik nu medicijnen die er voor moeten zorgen dat ie er binnen 2 weken uit is.. anders moet het operatief verwijderd worden.
Ik ben zo duf als een kanarie van dat spul. ::)
Of misschien gewoon heel moe. ;D
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ja op weg naar huis zag ik weer sterretjes en eenmaal thuis ging het een poos heel erg niet leuk. Nu gaat het wel weer hoor, nog een beetje hangerig. Ben nu een filmpje aan het kijken en ga straks even ijsbeertjes kijken. Anders is het een stomme vakantiedag!

Hopelijk is die stomme niersteen snel weg! Beetje bij de bushalte blijven hangen. Stuur dat kreng gewoon op pokemon jacht!
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Ja idd, ook nog eens in je vakantie. Dat hoort niet. >:(

Haha wie weet ís het wel een Pokemon!! ;D
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ben nog steeds ziek en het huis is een gaos :-\
Net de badkamer gedaan en kleren op geruimd en ben nu weer helemaal naar en duizelig :(

Heb het heel erg benauwd en ben nog sneller moe, maar moet nu echt wel wat aan het huis doen want hier word ik helemaal griebbilig van :-X
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Voor alle zieke mensen en hondjes!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

jasmijn schreef:Ben nog steeds ziek en het huis is een gaos :-\
Net de badkamer gedaan en kleren op geruimd en ben nu weer helemaal naar en duizelig :(

Heb het heel erg benauwd en ben nog sneller moe, maar moet nu echt wel wat aan het huis doen want hier word ik helemaal griebbilig van :-X
Doe je wel rustig?
Je forceren heeft geen zin. Zeker met je zwangerschap kan je voor je het weet het tegenovergestelde bereiken en moet je straks plat liggen. Dus heel goed naar je lichaam luisteren he!
Beter eerst wat rust nemen zodat je de volgende maanden nog wat kan doen dan nu alles forceren.

Ik kon vorige keer tot op het eind erg zwaar werk verzetten. Iedereen vond dat ik maar moest zitten, ze zouden het wel alleen doen. Maar ik heb altijd op regelmatige tijdstippen rust genomen en vooral naar mn lichaam geluisterd. Even rustig lopen of pauze nemen als ik buiten adem ging of ergens pijn of druk kreeg. En zeker als je een aantal harde buiken of zelfs oefenweeën kort na elkaar zou krijgen is dat een duidelijk teken er een uurtje minstens mee te stoppen. Ookal is het maar een beetje werk meer. Dat kan straks dan wel weer.
En iedereen is anders en kan wat anders aan...
Lil

Bericht door Lil »

Ik voel mij als een 80-jarige. Lekker vakantie, maar elke middag slapen en ik krijg zo weinig gedaan. Ik voel mij gewoon lui en slecht terwijl mijn verstand zegt dat er wel een reden is dat ik nu rust nodig heb. Maar pffff ben liever lekker actief.

Wandelen met de honden is wel super leuk en mooi en dat lukt wel als ik de rest van de dag rustig doe.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

pearlsofpassion schreef:
Doe je wel rustig?
Je forceren heeft geen zin. Zeker met je zwangerschap kan je voor je het weet het tegenovergestelde bereiken en moet je straks plat liggen. Dus heel goed naar je lichaam luisteren he!
Beter eerst wat rust nemen zodat je de volgende maanden nog wat kan doen dan nu alles forceren.

Ik kon vorige keer tot op het eind erg zwaar werk verzetten. Iedereen vond dat ik maar moest zitten, ze zouden het wel alleen doen. Maar ik heb altijd op regelmatige tijdstippen rust genomen en vooral naar mn lichaam geluisterd. Even rustig lopen of pauze nemen als ik buiten adem ging of ergens pijn of druk kreeg. En zeker als je een aantal harde buiken of zelfs oefenweeën kort na elkaar zou krijgen is dat een duidelijk teken er een uurtje minstens mee te stoppen. Ookal is het maar een beetje werk meer. Dat kan straks dan wel weer.
En iedereen is anders en kan wat anders aan...
Ja ik doe nu wel rustig aan, ben door de fybromialgie erg gewent om door de pijn heen te gaan maar dat is heel dom nu heb ik gemerkt.

Heb nu ook 3 dagen bijna niks gedaan dus nu langzaam alles weer een beetje opruimen en schoonmaken, ook al voel ik me nog steeds niet lekker.
Dus echt iets doen en dan weer zitten of liggen, en dan weer iets kleins doen en weer liggen.

Ik hoop dat ik snel weer beter ben want zwanger zijn alleen is al zwaar genoeg voor mijn lijf :-\
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Klere muggen.. . :knuppel2:
Buurman heeft al maanden een verstopt afvoertje op zijn balkon, de ultieme muggen kraamkamer.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Kaela schreef:Ja op weg naar huis zag ik weer sterretjes en eenmaal thuis ging het een poos heel erg niet leuk. Nu gaat het wel weer hoor, nog een beetje hangerig. Ben nu een filmpje aan het kijken en ga straks even ijsbeertjes kijken. Anders is het een stomme vakantiedag!

Hopelijk is die stomme niersteen snel weg! Beetje bij de bushalte blijven hangen. Stuur dat kreng gewoon op pokemon jacht!
Waarschijnlijk is het omdat het vakantie is, kom je tot rust... Tenminste zo werkt het bij mij. Ik kan ook altijd wel 1 vakantiedag uitplannen omdat ik migraine heb, hoewel ze echt minder heftig worden. Ik heb nu alleen nog last van het licht en geluid, en het overgeven bijv heb ik (gelukkig) niet meer. Maar een uur of 16/17 slapen doe ik dan nog wel....

Weet niet of je de exedrin tabletten hebt? Kun je gewoon krijgen bij de drogist. Bij mij werken ze heel vaak wel, migraine voel je altijd duidelijk aankomen en met een exedrin tabletje blijft het bij mij hanteerbare hoofdpijn. Maar niet dat ik op bed moet.
T spul van de dokter werkt nog beter maar daar werd ik zo vreselijk wazig van, alsof ik zo high als een kanarie was...
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik zal het in gedachte houden Constance. Maar gelukkig heb ik normaal niet meer dan een flinke hoofdpijn die ook vrij vlot weer weg is. Maar hopen dat het eenmalig was dat het zo erg was.

Reden tot klagen: Oscar heeft vannacht weer gekotst. Hij oogt niet ziek, maar hij gaat al 2 nachten in ene keer staan, opent zijn muil en alles gutst er uit. Dus we zijn vannacht weer flink aan het poetsen geweest. Ik zou hem graag even laten vasten, maar dat kan niet vanwege zijn medicijnen. Dus hij heeft net maar een klein beetje eten gehad. Nou maar hopen dat hij weer opknapt.

Plaats reactie