De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
Mn zus vroeg of ik zo'n kerstbal voor op mn buik wilde. Dat is het niet zo voor mij, maar wat dan wel? Ze zei dat ze al iets wilde geven voordat ik ga bevallen over een half jaar en ik heb geen idee wat leuke of handige dingetjes zijn.
Iemand ideeeën?
Iemand ideeeën?
N baby zitzak, campingbedje, fijne luieremmer, draagdoek?
Campingbedje staat volgens mij bij moeders op zolder, dus dat hoef ik niet meer te hebben. Luieremmer misschien ook al wel, ik geloof dat ze een set met bad enzo heeft.
Draagdoek schaf ik liever zelf aan nav gesprek met zo'n consulente, ik weet niet welke voor mij geschikt zou zijn ivm schouders en rug/bekken. En die dingen zijn ook best duur dacht ik.
Zitzak klinkt wel leuk en daar kunnen we misschien ook plek voor maken in de woonkamer. Weet jij wat die dingen ongeveer kosten? Het moet wel een klein dingetje qua centen blijven.
Draagdoek schaf ik liever zelf aan nav gesprek met zo'n consulente, ik weet niet welke voor mij geschikt zou zijn ivm schouders en rug/bekken. En die dingen zijn ook best duur dacht ik.
Zitzak klinkt wel leuk en daar kunnen we misschien ook plek voor maken in de woonkamer. Weet jij wat die dingen ongeveer kosten? Het moet wel een klein dingetje qua centen blijven.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Als je zo'n belletje niks vind, is dit misschien iets voor je:
http://www.bartrensen.nl/Geboorte-hanger-zilver
Ohh geen idee. Ik koop hem over van vrienden. Het is volgensmij geen klein prijsje. (al weet ik niet welk prijsje bij je zus onder klein valt)
70 euro zegt Google mij. Vind ik zelf geen klein prijsje meer.
Ziet er mooi uit, maar ik draag eigenlijk amper tot geen sierraden.**Jolanda** schreef: Als je zo'n belletje niks vind, is dit misschien iets voor je:
Zitzak is boven het budget. Ik denk dat ik anders een babyhaarborstel vraag ofzo. Die ligt vast nog niet bij moeders op zolder.
Of een badthermometer.
Kijk eens op de site van de hema staat vol met leuke dingetjes voor een paar cent.
Ik heb me toch een berg leuke kleding gekregen. Moeten nu wel duimen dat het een jongetje word
Kijk eens op de site van de hema staat vol met leuke dingetjes voor een paar cent.
Ik heb me toch een berg leuke kleding gekregen. Moeten nu wel duimen dat het een jongetje word
Tijdens het inrichten van je babykamer kom je vast ook nog wel dingen tegen die leuk zijn als kadootje. Bijvoorbeeld een leuke lamp, beddengoed, gordijnen of iets voor aan de muur. Of een speelkleed, boxkleed, voedingskussen etc. etc.
Ik weet niet of je het leuk vindt, maar je hebt ook doe-het-zelfpakketjes voor het maken van een gipsafdruk van je buik of de voetjes van je pasgeboren baby.
Ik weet niet of je het leuk vindt, maar je hebt ook doe-het-zelfpakketjes voor het maken van een gipsafdruk van je buik of de voetjes van je pasgeboren baby.
Tja....morgen he....de 13e, dat weet de kleine smurfSonja schreef: 40 weken, 6 dagen en nog geen beweging. Nou ja, wel veeeeeeel beweging, maar niet de goeie kant op.
Puuuuuuuuuuukkkkkkkkiiiiiieeeee!!!!! Schiet nou eens op!
Over 3,5 uur beginnen de weeën, en morgen om 13.13 uur is Pukkie erIke schreef: Tja....morgen he....de 13e, dat weet de kleine smurf![]()
Slimme smurfKim_S schreef: Over 3,5 uur beginnen de weeën, en morgen om 13.13 uur is Pukkie er![]()
Een muziek doosje, en die kan je dan afspelen en tegen je buik aanhouden en als de baby dan geboren is en je zet het muziek doosje aan wordt de baby rustig. Bij onze kabouter werkte dat echt.koekje schreef: Ziet er mooi uit, maar ik draag eigenlijk amper tot geen sierraden.
Zitzak is boven het budget. Ik denk dat ik anders een babyhaarborstel vraag ofzo. Die ligt vast nog niet bij moeders op zolder.
Ik ga maar weer eens een koppie framboosbladthee zetten. 
Ik heb de avond voor mijn vliezen braken als een idioot de badkamer gepoetst. Misschien een ideetje?