Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kaela schreef:Ik zal het in gedachte houden Constance. Maar gelukkig heb ik normaal niet meer dan een flinke hoofdpijn die ook vrij vlot weer weg is. Maar hopen dat het eenmalig was dat het zo erg was.

Reden tot klagen: Oscar heeft vannacht weer gekotst. Hij oogt niet ziek, maar hij gaat al 2 nachten in ene keer staan, opent zijn muil en alles gutst er uit. Dus we zijn vannacht weer flink aan het poetsen geweest. Ik zou hem graag even laten vasten, maar dat kan niet vanwege zijn medicijnen. Dus hij heeft net maar een klein beetje eten gehad. Nou maar hopen dat hij weer opknapt.
Klinkt als precies dat wat Nelson heeft. :-\
Hij is fit, speelt etc. En dan ineens: hoppa, zijn hele maaltijd eruit. Nelson moet nu inderdaad maar eens vasten. Dat is voor hem een reden op een geheel nieuw klaagtopic te openen speciaal voor hem.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Een paar dagen maag laten rusten lijkt mij inderdaad het beste. Tenzij hij gal gaat kotsen.

Beterschap voor beide hondjes.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hope schreef:Klinkt als precies dat wat Nelson heeft. :-\
Hij is fit, speelt etc. En dan ineens: hoppa, zijn hele maaltijd eruit. Nelson moet nu inderdaad maar eens vasten. Dat is voor hem een reden op een geheel nieuw klaagtopic te openen speciaal voor hem.

Ja voor Oscar ook, halve maaltijden, hoe verzinnen ze het! Stinkt het bij Neslon ook zo gruwelijk?

Ik vind het elke keer weer zo dood en doodeng als ie last van zijn buik of zijn rug heeft. Al zeg ik 100 keer tegen mezelf dat elke hond wel eens een virusje pakt.

Beterschap voor Nelson ook!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Beterschap voor de hondjes. Gelukkig zijn ze er niet al te ziek bij.

Pfff hoe verzin ik het. Ik rek me vanmorgen uit in bed, heb mijn hand bij mijn nek, knak, auw!!!! Nu zit er een grote spier van mijn nek naar schouder zo verkeerd dat het continue pijn doet en draaien oid zowat niet te doen is. Heb zelfs al balsem erop gedaan en ibuprofen gepakt maar het is nog hartstikke pet, jippie een paar dagen gaat het zeker duren. Ik ga zo maar weer eens sporten , loop ik een stuk minder blessures van op dan van uitrekken ::) >:( :crazy2:
Hopelijk lukt het sporten en krijg ik er weer beweging in, of het lukt totaal niet dan ben ik snel klaar. Pijn zal het sowieso doen ::)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Een volle trommel fijne was laten draaien op 90 graden.
K*t.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Een volle trommel fijne was laten draaien op 90 graden.
K*t.

Ooowwww. Hopelijk is je barbie er blij mee. :-X

OT: oogontsteking. Ik traan me te barsten, het brandt en ik HEB. GEEN. TIJD. VOOR. ZO'N. SCHEISS! >:(
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik ga maar verder in de klaagtopic.... Vanmorgen naar de HA geweest. CT-scan heeft dus inderdaad uitgewezen dat ik 3 ingezakte ruggenwervels heb op borsthoogte, een longblaasje met een doorsnede van 4 cm en als toetje een cyste in mijn lever.... ::)

Nu is er in 2013 een Dexa-scan gemaakt en daarbij is de hoogste botdichtheid gemeten, ra ra hoe kan dat?? Dat was precies wat de HA ook dacht, dus mag ik vrijdag (met enige spoed) naar de orthopeed. Nu hebben ze het over oude fracturen, dus ga ik er vanuit dat het zo maar kan zijn dat ik ermee geboren ben. Bel je voor een afspraak en dan vraagt de assistente: "Waar heeft u rugpijn"? "Euhhhh ik heb geen rugpijn, ik heb maagpijn". "Maar u belt met de orthopeden". Waarop ik aangaf dat ik dat wel wist, maar dat de MDL-arts aanneemt dat ik door de verzakte borstwervels te weinig ruimte in mijn buikholte heb gekregen en dat daardoor de maag klem zit. Nou uiteindelijk hadden we met zijn tweeën de slappe lach.....

Daarnaast mag ik ook nog naar de longarts, want er moet dus wel naar de pingpongbal gekeken worden. Heet een bulla, is redelijk ongevaarlijk, maar kan wel knappen. En als klap op de vuurpijl moet ik ook nog naar de reumatoloog omdat het ook nog zo kan zijn dat Stickler (erfelijke aandoening aan mijn bindweefsel) de oorzaak van de maagklachten is. En da's een lastige.... Want als dat zo is..., daar wil ik nog niet over nadenken.

Heb wel tegen de HA geroepen dat ze anders mijn maag maar kleiner moeten maken, zodat deze weer in de ruimte van mijn buik past!

Wordt wederom vervolgd dus.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

:-X :-X :-X zo zeg Pauline, jeetje.
Dus nu nog een aantal onderzoeken etc en hopelijk komt daar het meest gunstige uit. Sterkte met het medi-circus
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Sjezus, Pauline... Wat een ellende zeg.
Wat een vreselijk gedoe en dan nog al die onzekerheid, en het duurt allemaal zo lang.

Ik hoop dat ze snel iets vinden waar ze je mee kunnen helpen.
:bigarmhug:
Lil

Bericht door Lil »

Voor alle zieke honden en mensen: sterkte!

Voor Oscar; als hij vanwege het braken moet vasten kun je misschien tijdelijk de pijnstilling laten spuiten ipv oraal toedienen.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Pauline schreef:Ik ga maar verder in de klaagtopic.... Vanmorgen naar de HA geweest. CT-scan heeft dus inderdaad uitgewezen dat ik 3 ingezakte ruggenwervels heb op borsthoogte, een longblaasje met een doorsnede van 4 cm en als toetje een cyste in mijn lever.... ::)

Nu is er in 2013 een Dexa-scan gemaakt en daarbij is de hoogste botdichtheid gemeten, ra ra hoe kan dat?? Dat was precies wat de HA ook dacht, dus mag ik vrijdag (met enige spoed) naar de orthopeed. Nu hebben ze het over oude fracturen, dus ga ik er vanuit dat het zo maar kan zijn dat ik ermee geboren ben. Bel je voor een afspraak en dan vraagt de assistente: "Waar heeft u rugpijn"? "Euhhhh ik heb geen rugpijn, ik heb maagpijn". "Maar u belt met de orthopeden". Waarop ik aangaf dat ik dat wel wist, maar dat de MDL-arts aanneemt dat ik door de verzakte borstwervels te weinig ruimte in mijn buikholte heb gekregen en dat daardoor de maag klem zit. Nou uiteindelijk hadden we met zijn tweeën de slappe lach.....

Daarnaast mag ik ook nog naar de longarts, want er moet dus wel naar de pingpongbal gekeken worden. Heet een bulla, is redelijk ongevaarlijk, maar kan wel knappen. En als klap op de vuurpijl moet ik ook nog naar de reumatoloog omdat het ook nog zo kan zijn dat Stickler (erfelijke aandoening aan mijn bindweefsel) de oorzaak van de maagklachten is. En da's een lastige.... Want als dat zo is..., daar wil ik nog niet over nadenken.

Heb wel tegen de HA geroepen dat ze anders mijn maag maar kleiner moeten maken, zodat deze weer in de ruimte van mijn buik past!

Wordt wederom vervolgd dus.
Nou jippie, jij hoeft je niet te vervelen de komende tijd. :-X Bestond er maar een toverstokje, hè? Pling, en weg zijn alle klachten. Maar helaas. Sterkte!
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

En ik heb alleen maar maagklachten.... Ik til ongeveer 30x per dag 15 kg teckel, lijkt me toch echt lastig met ingezakte wervels.... Blijkbaar niet dus!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Pauline schreef:En ik heb alleen maar maagklachten.... Ik til ongeveer 30x per dag 15 kg teckel, lijkt me toch echt lastig met ingezakte wervels.... Blijkbaar niet dus!
Zijn je wervels niet ingezakt als gevolg van het tillen van die teckels van je? :P :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Jeetje Pauline! Jij blijft voorlopig wel aan het dokteren dus, sterkte!

Wij hebben 20 jaar geleden een auto ongeluk gehad, hele familie in de kreukels. Foto's enz laten maken, bleek dat mijn vaders pijn in zijn nek van spondylose kwam. Daar moest echt een trauma aan vooraf zijn gegaan. En ook eentje die echt al jaren eerder was. Mijn vader had echt totaal geen benul wat het kon zijn, en echt het enige wat bedacht kon worden was dat hij zo'n 25 jaar eerder eens was gevallen en een hersenschudding had destijds..... Kwam mijn opoe na 3 maand mee, goh weet je niet meer dat? Je kent het wel. Hij was ook echt totaal klachtvrij tot aan dat ongeluk wat wij met de auto hadden.
Misschien dat jij ook zoiets hebt gehad, wat redelijk onbelangrijk leek en weinig last gaf?
Wat dan ook, succes!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Lil schreef:Voor alle zieke honden en mensen: sterkte!

Voor Oscar; als hij vanwege het braken moet vasten kun je misschien tijdelijk de pijnstilling laten spuiten ipv oraal toedienen.
Spuiten is geen optie, was dat maar zo. Hij lijkt minder stinkboeren te laten, hopelijk is dat een goed teken.

Jeetje Pauline, je zit flink in de lappenmand zo. Dan klonk jou optie toch simpeler en beter te verhelpen. Ik hoop voor je dat ze snel wat voor je kunnen doen, het lijkt me vreselijk naar om zo last te hebben.

Plaats reactie