Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Moderator: Lizzy
Re: Ow jee, wat is dit?? (blijkt lymfeklierkanker)
Pfff de dag is niet meegevallen zie ik. 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hè verdorie arme Yuki...

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Och arme Yukel toch, wat een tegenvaller voor jullie! Hopelijk herstellen jullie allebei weer snel van deze ervaring. 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Hoe is het vandaag met Yuki?? Is hij een beetje bijgekomen van gisteren?
Ja, het gaat wel goed met hem. Alleen nog steeds diarreeStef@nie schreef: Hoe is het vandaag met Yuki?? Is hij een beetje bijgekomen van gisteren?
En een beetje kreupel, zo links en rechts...
Maar aan vrolijkheid en levenslust geen gebrek!
Och Yuk toch
Weet je al iets voor de diarree? Geef 'm maar weer een dikke knuffel van me!!
't Is er een met karakter, net als zijn baasjeyuki11 schreef: Ja, het gaat wel goed met hem. Alleen nog steeds diarree
En een beetje kreupel, zo links en rechts...
Maar aan vrolijkheid en levenslust geen gebrek!![]()
![]()
Balen dat het gisteren zo moeizaam ging, lijkt me idd vreselijk om daar bij te moeten staan
Hoe is het nu met Yukemans?
Ik stond er niet alleen bij, maar hielp/deed er ook aan mee*milik* schreef: 't Is er een met karakter, net als zijn baasje![]()
Balen dat het gisteren zo moeizaam ging, lijkt me idd vreselijk om daar bij te moeten staan, nu hopen op goede berichten op alle fronten
Heb Yuk samen met de assistente op de tafel getilt en plat gelegd (onder dwang) en daarna onder dwang tegen de tafel aangedrukt, gedurende de behandeling
Nee, dat doe ik niet nog eens...zo ben ik gewoon niet gewend met Yuki om te gaan, het schaadt onze vertrouwensband en is gewoon niet nodig, vind ik.
Het goede nieuws is; we hebben, sinds gisteren, zijn diarree weer onder controle!!*loes* schreef: Hoe is het nu met Yukemans?
(gekookte kip, witte rijst en Sano Diarex)
Verder gaat t wel redelijk met hem. Hij loopt alleen als een dronken zeeman (slap in zijn achterhand)
Woensdag alweer een nieuwe lading...ik vrees dat dat heel heftig voor hem gaat zijn.
Ik zal eerst nog eens overleggen met Rutteman, want ik heb het idee dat ie geen rekening houdt met zijn leeftijd...en dat vind ik toch wel erg belangrijk.
We gaan zo zwemmen, misschien minder goed voor zijn darmen, maar die gok neem ik nu maar....hij zal toch ook op de been moeten blijven.
Ja dus, ik dacht ineens aan Sano Diarex (van Dog's stuff)...dat gaf ik Yuki vroeger nog wel eens, in zijn br*kkentijd, en hielp altijd goed.Stef@nie schreef: Och Yuk tochWeet je al iets voor de diarree? Geef 'm maar weer een dikke knuffel van me!!