Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
hoeveel kunnen die pupjes eigenlijk hebben? en hoe handig zijn ze al met ergens onder vandaan wurmen? ik schrik steeds zo als ze er (bijna) op eentje gaat liggen of staan!
Nou dat mag ook de spanning moet er toch ook uit. En je heb dus eigenlijk wel een nacht doorgedraaitLizzy schreef: Ik kan wel janken zo trots ik ben op Biscuit (en dat heb ik vanmorgen dan ook even lekker gedaan). Ik vind haar zo'n prachtige en goede moeder![]()
Mijn petje af voor jullie allemaal en dat je ons de kans geef om lekker mee te genieten van zulke heerlijke pups
Hoe laat kwam de eerste dan?
Want sorry maar heb niet alle 40 pagina's gelezen. Wel overal stukje dus ben er door heen gescrolt
Thuisgekomen meteen de webcam aan
Het zal heus wel aan mij liggen, maar Biscuit kijkt steeds tussendoor naar de camera, maakt dat ding geluid of zo??
4 reutjes en 5 teefjes ?
Verdrietig van het doodgeboren teefje
Het zal heus wel aan mij liggen, maar Biscuit kijkt steeds tussendoor naar de camera, maakt dat ding geluid of zo??
4 reutjes en 5 teefjes ?
Verdrietig van het doodgeboren teefje
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja he dat bedoel ik dus! Het is toevallig wel jou meissie die dit gewoon even doet zeg!!Lizzy schreef: Ik kan wel janken zo trots ik ben op Biscuit (en dat heb ik vanmorgen dan ook even lekker gedaan). Ik vind haar zo'n prachtige en goede moeder![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hmm jammer op het wrk geeft de cam zwart beeld en op mijn fone ook. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ow ik heb beeld op de foon 
Hiwer heb ik nu ook zwart beeld
.
Mss dat Lizzy ze even rust gunt
Mss dat Lizzy ze even rust gunt
- Angelique
- 5-sterren

Ze kunnen plat, dar voorop gesteld. Maar als ze er aan de voorkant onderkruipen zitten daar hele ruime holtes onder die voorpoten waar ze het heerlijk toeven vinden. Daarbij voelt Bisc ook of ze op een pup gaat liggen en kunnen pups een hele grote keel opzetten als ze vinden dat ze in het gedrang komen.nienk schreef: hoeveel kunnen die pupjes eigenlijk hebben? en hoe handig zijn ze al met ergens onder vandaan wurmen? ik schrik steeds zo als ze er (bijna) op eentje gaat liggen of staan!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ach mamsie Bisq is beetje moe.
- Angelique
- 5-sterren

Ze krijgt stiekem kleine oogjes....moeeeeeeee 
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
wat geef je haar nou net Lizzy? In dat pipetje?
-
Martine-Tom
Hondjes uitgelaten, hondjes eten geven, zelf boterham gesmeerd...pc aan...eerst webcam aan en *slik...brok in keel*...puppies

Toen alle 40 pagina's bijgelezen. Wat prachtig mooi dat jullie Biscuit het zo goed heeft gedaan.
Lizzy, ik word er gewoon een beetje emotioneel van. Al lang kom ik hier op barfplaats en al lang geleden las ik hier over jouw wens....jouw wens om een nestje Dalamtiers te fokken. Jaren van twijfel en voorbereiding en zie hier dan nu; Je wens is uitgekomen. Ik vind het zo prachtig mooi voor je, ben heel blij dat je wens is uitgekomen
Dorothea en Henneke, voor jullie ben ik ook heel blij! Hoe bijzonder moet het zijn om zo bij ge geboorte van je eigen hondje te kunnen zijn. Ook jullie kijken hier al zo lang naar uit en dan is hier nu het moment, ze zijn er! Gefeliciteerd
En Dorothea, wat geweldig dat Biscuit zo mooi op tijd is begonnen en je er zo toch bij kon zijn!!
Edit; Leo, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding... Ik vergat je in mij tekst maar ook voor jou zal dit een bijzondere gebeurtenis zijn....
Toen alle 40 pagina's bijgelezen. Wat prachtig mooi dat jullie Biscuit het zo goed heeft gedaan.
Lizzy, ik word er gewoon een beetje emotioneel van. Al lang kom ik hier op barfplaats en al lang geleden las ik hier over jouw wens....jouw wens om een nestje Dalamtiers te fokken. Jaren van twijfel en voorbereiding en zie hier dan nu; Je wens is uitgekomen. Ik vind het zo prachtig mooi voor je, ben heel blij dat je wens is uitgekomen
Dorothea en Henneke, voor jullie ben ik ook heel blij! Hoe bijzonder moet het zijn om zo bij ge geboorte van je eigen hondje te kunnen zijn. Ook jullie kijken hier al zo lang naar uit en dan is hier nu het moment, ze zijn er! Gefeliciteerd
Edit; Leo, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding... Ik vergat je in mij tekst maar ook voor jou zal dit een bijzondere gebeurtenis zijn....
Laatst gewijzigd door zurca op ma 11 feb 2013, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
gefeliciteerd met de pupsels. Hoeveel zijn het er nu geworden??
Wat ontzettend jammer van het teefje wat het niet gered heeft. 
Ondanks dit verdriet wil ik jullie allemaal van harte feliciteren met de kindjes van Biscuit. Wat een top moedertje! Een hele dikke knuffel voor haar.
Ondanks dit verdriet wil ik jullie allemaal van harte feliciteren met de kindjes van Biscuit. Wat een top moedertje! Een hele dikke knuffel voor haar.