Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hehe, eindelijk sinds een half uurtje regen, niet hard niet heel erg veel maar wel regen. Alles staat open en het koelt nu lekker af in huis.
Hier is het nu net weer droog :-)
En eerlijk is eerlijk, het was heerlijk om door de regen te fietsen naar mijn werk en naar huis :-D
Nu lekker de ramen goed open en hopen dat het huis toch beetje af wil koelen, nog altijd 26 graden binnen (gister 27 dus wordt al beetje beter door de regen).
En eerlijk is eerlijk, het was heerlijk om door de regen te fietsen naar mijn werk en naar huis :-D
Nu lekker de ramen goed open en hopen dat het huis toch beetje af wil koelen, nog altijd 26 graden binnen (gister 27 dus wordt al beetje beter door de regen).
Ik zit op mijn werk waar lekker de ramen openstaan. Thuis staat ook een raampje open, maar het zal helaas niet lekker doorwaaien. Hopelijk vanavond even. Hier in Oss is het op een paar druppels na nog erg droog.
- - Judith -
- 5-sterren

Heeeerlijk, het regent al de hele dag en alles staat tegenover elkaar open 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik ga de verwarming aan doen 
Denk ik aah afgekoeld, lekker naar buiten, wilde vanmorgen al op tijd uit bed, zegt hubby dat het enorm regent buiten. En nu nog steeds. Maar volgens de verwachting is het rond half 4 - 4 uur droog, dan ga ik naar buiten en kom voorlopig niet meer binnen.
Ramen open wil nog niet, regent alles naar binnen :/ dus arico nog aan met 26*C (niet voor mij maar voor de dames hiero)
Ramen open wil nog niet, regent alles naar binnen :/ dus arico nog aan met 26*C (niet voor mij maar voor de dames hiero)
-
fransbulletje
Heerlijk regen, regen en nog eens regen.
Vanmorgen was het binnen nog 25 graden inmiddels is de 23 gehaald.
Voelt wel heel veel beter.
Morgen mogen we weer, 28 graden
Vanmorgen was het binnen nog 25 graden inmiddels is de 23 gehaald.
Voelt wel heel veel beter.
Morgen mogen we weer, 28 graden
Hier is het binnen van 27 graden afgekoeld naar 25,5 en het blijft lekker door regenen
Ramen kunnen gelukkig wel open omdat er weinig wind staat en het dus niet naar binnen regent 
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Het is hier nu een paar uurtjes droog, we genieten nog van de lagere temperaturen (binnen en buiten). Helaas verneem je dat het weer begint op te warmen. Het voelt klam en klef aan.
Hier komt het met bakken uit de lucht. Ben blij dat het wat afkoelt in huis, maar de regen ben ik eigenlijk al goed zat 
hier is het heerlijk fris, in huis is het 23.C. Ik heb voor en achter lekker tegen elkaar open gezet. Lekker doorwaaien

Ik heb net thuis inderdaad de voor- en achterzijde wagenwijd openstaan. Lekker doorwaaien! 
Dito. Het is hier nu nét weer een beetje droog.nova schreef: Hier komt het met bakken uit de lucht. Ben blij dat het wat afkoelt in huis, maar de regen ben ik eigenlijk al goed zat![]()
Ik stel voor: 's nachts een buitje voor de tuin (mag best een uurtje regenen) en dan s 'ochtends zon met een wolkje om lekker met de hond een rondje te doen. 's Middags zon en een graad of 25, en dan 's avonds na 23.00 afkoelen tot een graad of 15 voor een verkwikkende nachtrust.
zo mag ik het ook graag zien. Het perfecte weer! Voor elk wat wils.
K&D schreef: Dito. Het is hier nu nét weer een beetje droog.
Ik stel voor: 's nachts een buitje voor de tuin (mag best een uurtje regenen) en dan s 'ochtends zon met een wolkje om lekker met de hond een rondje te doen. 's Middags zon en een graad of 25, en dan 's avonds na 23.00 afkoelen tot een graad of 15 voor een verkwikkende nachtrust.![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gut oh gut wat regent ut! Heerlijk!