Mag van mijK&D schreef: Dito. Het is hier nu nét weer een beetje droog.
Ik stel voor: 's nachts een buitje voor de tuin (mag best een uurtje regenen) en dan s 'ochtends zon met een wolkje om lekker met de hond een rondje te doen. 's Middags zon en een graad of 25, en dan 's avonds na 23.00 afkoelen tot een graad of 15 voor een verkwikkende nachtrust.![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Getsie.
Het is hier echt alles of niets.
Waren we net het water kwijt van afgelopen week, stonden we zaterdag en gisteren met man en macht de net gemetselde muur nat te houden omdat die veel te hard droogde met 35 graden.
Vandaag kan de tuinslang weer gewoon de kast in. Het regent echt vreselijk hard en alles is hier weer kletsnat. De muur droogt nu niet meer hard, dat is het enige voordeel. Maar ik ben die regen toch wel beu
Het is hier echt alles of niets.
Waren we net het water kwijt van afgelopen week, stonden we zaterdag en gisteren met man en macht de net gemetselde muur nat te houden omdat die veel te hard droogde met 35 graden.
Vandaag kan de tuinslang weer gewoon de kast in. Het regent echt vreselijk hard en alles is hier weer kletsnat. De muur droogt nu niet meer hard, dat is het enige voordeel. Maar ik ben die regen toch wel beu
- Pauline
- 5-sterren

Mieke L. schreef: Gut oh gut wat regent ut! Heerlijk!
-
Martine-Tom
Hier de hele dag bewolkt en dreigend, zo'n 20 graden en nu is het aan het miezeren 
Ik heb koude voeten 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga even op mijn thermostaat kijken 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
26 graden, het voelt veel koeler ik geloof nooit dat het klopt.
Hier voelt het ook veel koeler dan 25,5 ;-)
Zover ben ik hier nog niet. Gister had ik wel warme voeten, dat vond ik erger omdat ik warmte niet meer kwijt kon raken ;-)Kaela schreef: Ik heb koude voeten![]()
22,5 - ik heb gewoon een trui aangetrokken. 
De hele dag heeft hier alles opengestaan en de temp is gezakt naar 25 graden..buiten is het vandaag max 21 graden geweest met behoorlijk wat regen.
-
Martine-Tom
Grappig he, en in de winter als de thermostaat op 22.5 staat neig ik naar mijn badpak aantrekken, nu is 22.5 gewoon koud-Saskia- schreef: 22,5 - ik heb gewoon een trui aangetrokken.![]()
In de winter komt dat ding niet boven 20 graden.Martine-Tom schreef: Grappig he, en in de winter als de thermostaat op 22.5 staat neig ik naar mijn badpak aantrekken, nu is 22.5 gewoon koud![]()
-
Martine-Tom
Nee hier ook niet, als het per ongeluk 21 word stik ik de dievenmoord van de hitte-Saskia- schreef: In de winter komt dat ding niet boven 20 graden.![]()
Ik zit met kippenvel opeens. ???
- Pauline
- 5-sterren

23,5 en sweater met lange broek aan!