Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jeetje dan viel mijn jeugd nog mee. Ik vond zuurkool al vreselijk 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Daar heb je dan wel extreem op gereageerd zeg...-Saskia- schreef: Ben ik ook zielig met een moeder die kippenlevertjes met witte bonen in tomatensaus een goed idee vond voor haar kroost?![]()
Daarom voelt ze zich nog iedere keer schuldig als ik langskom. 8)MarijeEnBoomer schreef: Daar heb je dan wel extreem op gereageerd zeg...
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Heb je al terloops de bolletjes chocokruidnoten genoemd?-Saskia- schreef: Daarom voelt ze zich nog iedere keer schuldig als ik langskom. 8)
MarijeEnBoomer schreef: Heb je al terloops de bolletjes chocokruidnoten genoemd?
OK. Ik kan er alleen nog maar over schrijven. Praten lukt nog niet....MarijeEnBoomer schreef: Ik heb moeten leren om erover te praten.
Hoort bij het verwerken schijnt...
Nouwww, het komt wel in de buurt van kindermishandeling hoor....-Saskia- schreef: Ben ik ook zielig met een moeder die kippenlevertjes met witte bonen in tomatensaus een goed idee vond voor haar kroost?![]()
Wij kregen kippenlever + ui en varkenslever op brood, met wat zout.
- Pauline
- 5-sterren

Hier was het stamppot rauwe andijvie met rookworst en jullie leververhaal brengt mij weer op ideeën! Ik ga binnenkort kippenlevertjes met champignons, ui en paprika maken!
Pauline schreef: Hier was het stamppot rauwe andijvie met rookworst en jullie leververhaal brengt mij weer op ideeën! Ik ga binnenkort kippenlevertjes met champignons, ui en paprika maken!
- Pauline
- 5-sterren

Mea culpa.....-Saskia- schreef:![]()
![]()
kippenlevertjes én champignons. Ik slaap niet vannacht.
Jij de kippenlevertjes, ik de champignons?-Saskia- schreef:![]()
![]()
kippenlevertjes én champignons. Ik slaap niet vannacht.
Ik vond mezelf al vrij zielig met 3 keer in de week gekookte aardappelen, karbonade en doperwten uit blik. Maar ik zal nooooooooit meer klagen, want 1 keer in de week was dit een origineel recept en 2 keer in de week bespaarde het mij dus blijkbaar tong, niertjes, levertjes en bruine bonen. I love my mom!
-
Martine-Tom
Mijn moeder haat koken, en is er ook erg slecht in, op mijn 13e heb ik haar de keuken uit gezet en ben ik zelf maar gaan koken 
Ik had wederom een verschrikkelijke chaotische en lange dag in onze appartementen in Berlijn-Mitte (nog maar 6 weken, dan is het voorbij
), dus mijn Schatzi had (weer) gekookt: gebakken piepers met een biologisch vega steak (was nieuw bij de supermarkt en had een rare smaak) en een zakje rode kool met appeltjes wat uit de vriezer kwam en eigenlijk gister op de planning stond. Maar gister had mijn Schatzi spontaan besloten om hambugers en patat te halen bij de pub om de hoek.
`Erna schreef: De sjienees heeft voor ons gekookt. Erg lekker
Hmmmmmm de kota radja?
Ik had weer pasta saus.
Over vieze dingen; dat is hier gelukkig voorkomen. Is al geweest in het gezin van mijn moeder. Haar broer is vegetarisch, haar zus is vegetarisch en mijn moeder eet maar heel weinig van vlees. Zegt genoeg denk ik.