Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
annielaumen
- 5-sterren

vanmiddag nog een restje wortelsoep
Vanavond andijvietaart
Vanavond andijvietaart
Stoofvlees op Italiaanse wijze was aardig! Hoewel ik nog steeds walg van die vetjes aan het vlees, goor zeg. Je moet het er aan laten zitten om het vlees mals te krijgen maar het feit dat je dan in de saus niet meer ziet dat het aan je vlees zit en het dan in je mond proeft, gruwel. Resultaat was dat de honden mijn vlees hebben gekregen en ik lekker de saus en groenten met de rijst heb gegeten. 
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
't Is nog vroeg, dus ik weet het nog niet... Vandaag geen chaos, dus eigenlijk moet ik iets koken met óf de bloemkool, óf de witte kool die al een week in de koelkast liggen te wachten.
Stoofvlees volgens het recept van Koekje.
Met home made frites erbij en salade.
Aardappelpuree met spinazi en falafel balletjes.
Heel fout: frietjes van de frituur. Mmm...
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
S schreef: Heel fout: frietjes van de frituur. Mmm...
Hier ook frietjes maar dan zelf bakken.
Geen zin om te koken vandaag en de kindjes kozen voor Frietjes.
Vanavond allesinds nog appelstrudel, als we dan toch voor vettig gaan mag een dessertje ook. Op een dag als vandaag mag dat.
Morgen dan weer de riem dicht. ik wil tegen donderdag nog 400gr of meer kwijt als het kan. (orders van Gyne om 5kg af te vallen tegen het eind van de zwangerschap... Dus doen we nu maar wat kilo's er af, heb ik wat meer speling als de kilo's er weer bij komen)
Na vandaag is de eerste zondigdag 19 november op fanne's verjaardag dus heb ik een maand om braaf te zijn...
Stamppot rauwe andijvie. Ik neem er een flinke klodder mayo bij.
Fazantfilet (lidl) met witlof en gebakken aardappelblokjes
Babi ketjap, jasmijnrijst, groen (doperwten of gebakken sambalboontjes), zuur uit eigen pot (komkommer of wortel-kool). Als we zin hebben in een toetje, kan ik een eigen pot appelmoes of stoofpeertjes opendraaien.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
@Orinake, zwangerschap?!
Hier zelfgesneden friet. Buitenkacheltje aan, en lekker nog even buiten eten. Morgen hopelijk BBQ!
Hier zelfgesneden friet. Buitenkacheltje aan, en lekker nog even buiten eten. Morgen hopelijk BBQ!
Schnitzel/vegaburger, aardappelgratin en broccoli
Kippenpoten uit de oven, met frietjes en mayo, appelmoes, en een paar erwtjes voor de vitamientjes 
- Charlie Angel
- Moderator
Preistamppot met heerlijke stinkkaas erdoor en een rundervinkje.
Kalkoendij uit de oven met geroerbakte witlof, kastanjechampignons en verse dragonblaadjes.