Woonkamer of eetkamer mag ook. We hebben overal verwarmingeelke schreef: Nou zelfs keuze! Komt helemaal goed dan haha.
Duimpjes gevraagd :)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Duimpjes gevraagd :)
Klinkt als een waar paradijsMini's 3-tal schreef: Woonkamer of eetkamer mag ook. We hebben overal verwarmingZet je bed maar ergens op
![]()
-
sella
Succes met alles. Tis dat lijf niet meewerkt en dat het te duur is om heen en weer te tuffen voor ons. Anders hadden we echt met liefde jullie geholpen.
Even vast een paar voor-foto's:

Uitzicht vanaf de galerij en vanuit de eetkamer en kantoor
(genomen uit de deuropening, pokkeweer ook 

Vanuit de woonkamer richting de stad...

De woonkamer

En de eetkamer tot slot.

Uitzicht vanaf de galerij en vanuit de eetkamer en kantoor

Vanuit de woonkamer richting de stad...

De woonkamer

En de eetkamer tot slot.
Mooi uitzicht. Er moet inderdaad wel even een behangetje op de muren komen, maar voordeel is dat het er dan al rap "een stuk" beter uitziet. Succes met klussen.
Prachtige plek!! Hoe hoog zitten jullie, bovenste woonlaag?
Leuk behang 
Maar dat uitzicht en het grote balkon voor de poezekes lijken me niet vervelend.
Maar dat uitzicht en het grote balkon voor de poezekes lijken me niet vervelend.
Wow! Zelfs een berenzwemvijver!
Mooi plekje, hoor!
Mooi plekje, hoor!
- Charlie Angel
- Moderator
We zitten op de 9e verdieping, er zijn er 11.*milyck* schreef: Prachtige plek!! Hoe hoog zitten jullie, bovenste woonlaag?
Ja, alle bp beren kunnen hier heerlijke zwemmen.Ronald schreef: Wow! Zelfs een berenzwemvijver!
Mooi plekje, hoor!
Als ze daarna ook een bakje koffie mogen komen doen zou ik zeggen, niet gaan behangen of verven maar de muren gewoon zo laten en alleen wat inboedel neerzetten.Maxi's 3-tal schreef: We zitten op de 9e verdieping, er zijn er 11.
Ja, alle bp beren kunnen hier heerlijke zwemmen.![]()
-
sella
Ziet er absoluut niet verkeerd uit!!! Buffel nodigt zich uit voor een uitgebreide zwemsessie als hij die foto's zou zien.
Gelukkig is ie een rondje met de baas.
Een fris behangetje komen jullie een heel eind. En dat balkon is in de zomer vast niet naar om te genieten van de avond.
Gelukkig is ie een rondje met de baas.
Een fris behangetje komen jullie een heel eind. En dat balkon is in de zomer vast niet naar om te genieten van de avond.
kek behangetje! 
Wat een geweldig uitzicht! Daar kunnen de hondjes wel even genieten als ik de nijntjes kom halen ja
Wat een geweldig uitzicht! Daar kunnen de hondjes wel even genieten als ik de nijntjes kom halen ja
- Charlie Angel
- Moderator
We zetten wel een stoeltje op de galerij voor ze neer.kira schreef: Als ze daarna ook een bakje koffie mogen komen doen zou ik zeggen, niet gaan behangen of verven maar de muren gewoon zo laten en alleen wat inboedel neerzetten.
Sella, het lijkt ons ook een heerlijk plekje dat balkon van de zomer ja.
Mooi behangetje he, bijna zonde om het er af te halen.
- Pauline
- 5-sterren

Owhhhh als het (ooit) vriest kan ik bij jullie voor de deur schaatsen!! En als ik dan helemaal koud ben, stekende vingers en voeten heb, bij jullie weer warm worden!!! 
Wat een mooi plekje 
Was het behang te druk voor Michiel?
Was het behang te druk voor Michiel?