Eerste passen zijn gezet! Filmpje van een lopende Joep pag. 17
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Joep en zijn revalidatie
Of lekker op een natte handdoek.
- Pauline
- 5-sterren

Het gaat hier wel over Joep hoor en Joep doet NOOIT iets waar hij zelf niet achterstaat (was bij Tannetje vanmiddag ook weer duidelijk...., niets op het matje, gewoon op de vloer!) En een natte handdoek, daar gaat hij vrolijk naast liggen. 
Ik rijd 2x daags met hem naar het meer om hem te laten poedelen, in het badje van Ikea gaat ook prima en de ventilatoren om te zorgen voor luchtverplaatsing over de grond komen morgen. We gaan het uitzingen.
Ik rijd 2x daags met hem naar het meer om hem te laten poedelen, in het badje van Ikea gaat ook prima en de ventilatoren om te zorgen voor luchtverplaatsing over de grond komen morgen. We gaan het uitzingen.
Fijn dat er progressie in zit 
Jeetje Pauline, ik ben zo weinig op BP de laatste tijd dat ik helemaal gemist heb dat Joep verlamd is. Veel sterkte met je ventje. Fijn dat het allemaal al wat beter gaat.
- Pauline
- 5-sterren

We zijn in onderhandeling met iemand voor een rolstoeltje! En ik denk dat we er wel uit gaan komen, dus dan loopt Joep volgende week op rolletjes!
Joep krijgt zijn wieltjes!!! Wat zal hij blij zijn en rennen, dat wordt nog wat voor onze sjokkebrok..., straks is ie vlugger dan wie dan ook! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van zijn vorderingen en zijn avonturen. Goede nieuws is dat Joep niet meer incontinent is, weer op zijn rug kan liggen rollen en zijn staart regelmatig weer gebruikt. Bovendien heeft hij vanochtend wederom een poging gedaan om op te staan!!! Chantal heel erg bedankt!!!!
Vannacht helemaal droog en tot op heden geen druppel meer gelekt. Plasjes keurig tijdens het wandelen gedaan en zelfs wederom een poging om op te staan. Onze kanjer.

Joep krijgt zijn wieltjes!!! Wat zal hij blij zijn en rennen, dat wordt nog wat voor onze sjokkebrok..., straks is ie vlugger dan wie dan ook! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van zijn vorderingen en zijn avonturen. Goede nieuws is dat Joep niet meer incontinent is, weer op zijn rug kan liggen rollen en zijn staart regelmatig weer gebruikt. Bovendien heeft hij vanochtend wederom een poging gedaan om op te staan!!! Chantal heel erg bedankt!!!!
Vannacht helemaal droog en tot op heden geen druppel meer gelekt. Plasjes keurig tijdens het wandelen gedaan en zelfs wederom een poging om op te staan. Onze kanjer.
Laatst gewijzigd door Pauline op vr 18 jul 2014, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooohhh wat een geweldig nieuws zeg!! Even bij gelezen maar die Joep maakt (bijna letterlijk) een sprongen voorwaarts! Mooi om zo mee te lezen in welke stappen dat gaat. Ik ben ontzettend blij voor jullie
!
Wat goed! Rent ie straks alweer lekker rond! Zal hem goed doen in zijn koppie en dat is ook weer goed voor zijn lijf!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wauw knappe Joep!! Ik denk dat lekker met hem watertherapie een goed idee is met deze warmte!! 
Wat een SUPER NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Top! Heel erg fijn dat hij zo goed vooruit gaat. 
Mag ook wel met alle overige narigheid.
Mag ook wel met alle overige narigheid.
Top al die positieve ontwikkelingen 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat fantastisch!! 
Wat fijn Pauline dat Joep zo vooruit gaat
( Maar dat kan ook niet anders met zoveel goede zorgen , toppie ! )
Ga zo dooooooooooor!!! 
Ik lees wel steeds mee hoor, super fijn dat je wieltjes hebt gevonden !
Hij gaat dat vast heel leuk vinden !
Hij gaat dat vast heel leuk vinden !