Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vera draagt zulke dingen ook graag!
Ik koop ze wel alleen met drukknopen bij de benen. Dat is toch makkelijker met verschonen.
Ik koop ze wel alleen met drukknopen bij de benen. Dat is toch makkelijker met verschonen.
Zo, de klusjes zitten er bijna op. Moet alleen het laatste blok vlees wat nog steeds diepgevroren ligt te zijn nog te lijf gaan.
Vanmiddag met Oscar een grote ronde gelopen. Weet ik gelijk weer waarom ik dat niet vaak doe. Alles ging helemaal goed, alleen maar fijne hondenbaasjes tegen gekomen, dus ik zal zeker niet klagen. Maar ik geloof dat ik nu zelf een beetje
ben van alle prikkels hihi.
Vanmiddag met Oscar een grote ronde gelopen. Weet ik gelijk weer waarom ik dat niet vaak doe. Alles ging helemaal goed, alleen maar fijne hondenbaasjes tegen gekomen, dus ik zal zeker niet klagen. Maar ik geloof dat ik nu zelf een beetje
Recept croutons: Men neme brood, olie, smaakmaker naar wens, blokjes maken van brood, mengen met de olie en hop in de over. De meneer van het recept zei 25 minuten op 170 graden. Na 15 minuten op 150 graden: de keuken blauw en de blokjes zwart 
Poging twee gaat in de koekenpan!
Poging twee gaat in de koekenpan!
Haaahaaa ik heb een nep permanent in mijn haar
hopelijk is het er morgen na wassen weer uit. Ik ben ontploft!
Meestal ben ik er wel op tijd bij!koekje schreef: Vera draagt zulke dingen ook graag!
Pics or it didn't happen!eelke schreef: Haaahaaa ik heb een nep permanent in mijn haarhopelijk is het er morgen na wassen weer uit. Ik ben ontploft!
Ik verwachtte eigenlijk dezeeelke schreef: 8)
Vandaag middag/avonddienst en nu net thuis uit het werk. Voor ik weg ging een flinke lange uitlaatronde gemaakt. Kom ik net thuis, zegt VL dat Nena nu toch wel oud lijkt te worden. Ze begon toch wat trager te lopen dan anders. Blijkt hij vlak erna ook nog een ronde van anderhalf uur te zijn gaan maken! Joh, gek dat een boef van bijna 13 1/2 dan langzamer gaat lopen. Ze heeft nu bijna 3 uur gewandeld en had bij mij al best lekker lopen rennen 
Maar inmiddels is ze het geloof ik alweer vergeten. Ze staat me nu zachtjes piepend aan te kijken, dus ik geloof dat het de hoogste tijd is voor de avondronde.
Maar inmiddels is ze het geloof ik alweer vergeten. Ze staat me nu zachtjes piepend aan te kijken, dus ik geloof dat het de hoogste tijd is voor de avondronde.
Haja jaaaa zoiets is het welKim_S schreef: Ik verwachtte eigenlijk deze
![]()
Deze?eelke schreef: Haja jaaaa zoiets is het wel![]()
Het lijkt nog het meest op dit! Geeeeeeeeeeeeen paniieeekkk!

- -Annemarie-
- 5-sterren

eelke schreef: Haaahaaa ik heb een nep permanent in mijn haarhopelijk is het er morgen na wassen weer uit. Ik ben ontploft!
Meestal ben ik er wel op tijd bij!
Nou, ontploft.
Edit: hahaha, ja. Ik zie wel gelijkenis.
Paniek! Paniek! Paniiieeeeeekkkkkkkk!!!!eelke schreef: Het lijkt nog het meest op dit! Geeeeeeeeeeeeen paniieeekkk!
![]()
Wat een kadootje is zoiets he?Sonja schreef: Vandaag middag/avonddienst en nu net thuis uit het werk. Voor ik weg ging een flinke lange uitlaatronde gemaakt. Kom ik net thuis, zegt VL dat Nena nu toch wel oud lijkt te worden. Ze begon toch wat trager te lopen dan anders. Blijkt hij vlak erna ook nog een ronde van anderhalf uur te zijn gaan maken! Joh, gek dat een boef van bijna 13 1/2 dan langzamer gaat lopen. Ze heeft nu bijna 3 uur gewandeld en had bij mij al best lekker lopen rennen
- Angelique
- 5-sterren

Nena gaat goed, zo'n wandeling redt oma hier echt niet meer hoor.Sonja schreef: Vandaag middag/avonddienst en nu net thuis uit het werk. Voor ik weg ging een flinke lange uitlaatronde gemaakt. Kom ik net thuis, zegt VL dat Nena nu toch wel oud lijkt te worden. Ze begon toch wat trager te lopen dan anders. Blijkt hij vlak erna ook nog een ronde van anderhalf uur te zijn gaan maken! Joh, gek dat een boef van bijna 13 1/2 dan langzamer gaat lopen. Ze heeft nu bijna 3 uur gewandeld en had bij mij al best lekker lopen rennen