Wij gaan ook beginnen! een 7-ling geboren! Ze zijn weer uitgevlogen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wij gaan ook beginnen! een 7-ling geboren! foto's
De foto's van de pupperds staan vast ergens anders dan in deze topic..

Nee ik loop beetje achter, ook met de website... het is hier allemaal beetje hectisch geweest. Mijn opa overleden en afgelopen woensdag begraven, mijn zoontje was erg ziek en nachtje ziekenhuis, nu manlief met griep op bed en dit weekend en vandaag alle nieuwe puppenbaasjes op bezoek. Maar het gaat perfect met moeder en kinders. Dikke puppen zijn het, erg tevreden. Oogjes al mooi open. Saar is een super mama, beetje erg mager aan het worden alleen. Echt genieten dit keer!
Jeetje, wat een heftige tijden weerJantina schreef: Nee ik loop beetje achter, ook met de website... het is hier allemaal beetje hectisch geweest. Mijn opa overleden en afgelopen woensdag begraven, mijn zoontje was erg ziek en nachtje ziekenhuis, nu manlief met griep op bed en dit weekend en vandaag alle nieuwe puppenbaasjes op bezoek. Maar het gaat perfect met moeder en kinders. Dikke puppen zijn het, erg tevreden. Oogjes al mooi open. Saar is een super mama, beetje erg mager aan het worden alleen. Echt genieten dit keer!
Maar wat heerlijk om te lezen dat Saar en de puppen het goed doen. Ik ben blij voor je
Jee zeker heftig, gecondoleerd.
Beterschap voor je mannen thuis.
Als alles weer wat rustiger is zien we vanzelf foto's
Beterschap voor je mannen thuis.
Als alles weer wat rustiger is zien we vanzelf foto's
Gecondoleerd met het verlies van je opa.Jantina schreef: Nee ik loop beetje achter, ook met de website... het is hier allemaal beetje hectisch geweest. Mijn opa overleden en afgelopen woensdag begraven, mijn zoontje was erg ziek en nachtje ziekenhuis, nu manlief met griep op bed en dit weekend en vandaag alle nieuwe puppenbaasjes op bezoek. Maar het gaat perfect met moeder en kinders. Dikke puppen zijn het, erg tevreden. Oogjes al mooi open. Saar is een super mama, beetje erg mager aan het worden alleen. Echt genieten dit keer!
En mijn oprechte verontschuldigingen voor het porren om foto's. Ik had er echter geen idee van dat dit alles zich bij jullie afspeelde.
Sterkte, en verdere beterschap voor je zoontje
Neee joh ben je gek! Alleen maar leuk die belangstelling!!!
Gaat het nog steeds allemaal goed met de 7-ling?
Helemaal prima gaat het hier! Ze eten lekker vlees inmiddels (morgen 6 weken) en zijn als het even kan buiten aan het dollen. Ik vind het binnen wel een vieze bende met 7 hoor... Hoe andere fokkers dat schoon en geurvrij houden is mij een raadsel. Wat een pislucht!
Je hebt het schoon en achter je gaat de volgende weer zitten zeiken. Ze gaan ook wel keurig op het matje hoor, als ze er erg in hebben. En anders laten ze het lekker lopen. Saar wil niet heel veel meer voeden en ik vind het geen gezicht ook, 7 van die flinke beren aan die kleine tietjes... Maar ooooh wat genieten ze nog van een slokje melk! De werpkist is ook vervangen voor 2 benches. A.s. zondag gaan we de knoop doorhakken of we zelf nou wel of geen teefje houden en bepalen wie welk hondje krijgt. Vind het heel moeilijk. Ik denk wel dat het afscheid me zwaarder gaat vallen dan met de teckels. Dit zijn heel andere puppen, vreselijk aanhankelijk, heel lief. Ok, ze hangen ook in mijn gordijnen maar dat hoort erbij. Die Teckels waren niet zo kroelerig en vroegen minder de aandacht voor mijn idee. Maar goed, alle 7 houden gaan we maar niet doen en ik heb een heel goed gevoel bij alle nieuwe gezinnen dus dat gaat goed komen.

Goed te lezen dat alles zo voorspoedig verloopt 
Pup ziet er ook wel enorm lief en knuffelig uit!
Pup ziet er ook wel enorm lief en knuffelig uit!
Er zijn dagen die je in een doosje zou willen doen. Ik liep gisteren doodmoe maar trots als een pauw naast mn schoenen. Mijn keuze voor de reu is niet door iedereen positief ontvangen en ondanks dat ik echt grondig te werk ben gegaan twijfel je soms dan toch of je er wel goed aan gedaan hebt. Ik heb gezocht naar zo veel mogelijk bloedspreiding wat volgens velen een nest met klein/groot/dik/dun/kort/lang zou opleveren. Gisteren kwamen een aantal fokkers langs die mij waar ze konden geholpen hebben met hun kennis en daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ook voor hen dus even het resultaat beoordelen en wat standfoto's maken. Het is JUIST een heel gelijkwaardig nestje geworden en de sterke vaderlijn is sterk gebleven - waar ik zo op hoopte. Natuurlijk is niet iedere pup even perfect maar dat kan ook niet, ze zijn allemaal wel echt mooi. Zo dan ben je best trots. En geloof het of niet...mijn 2 meisjes waren de mooiste. Conclusie: er blijft er toch eentje....
Wow! Kijk, hier mag je inderdaad heel trots op zijn! En wat gaaf, dat je er toch een houdt. Welke?
Super hoor! Lekker in een doosje stoppen die dag!
En geniet nog lekker.
En geniet nog lekker.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zalig! Ik vind ze zo ontzettend schattig!